Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 31, 2015, 14:29:11
V Ewijk en evt andere spelers van de Graafschap kan een streep door.
Bij Volendam lopen niet veel spelers voor ons rond.
Lo Fo Sang en Overtoom zijn wellicht interessant.
Overtoom is sowieso transfervrij. Speler met goede trap!
Van Ewijk is transfervrij..dus waarom niet?
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene


AL

Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2015, 14:42:18
Van Ewijk is transfervrij..dus waarom niet?
Waarom naar Cambuur als hij bij de Graafschap ook eredivisie kan spelen?
Voor het geld hoeft hij het ook niet te doen, want ik denk dat hij bij De Graafschap zeker niet minder kan verdienen.

AL


Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 31, 2015, 14:45:55
Waarom naar Cambuur als hij bij de Graafschap ook eredivisie kan spelen?
Voor het geld hoeft hij het ook niet te doen, want ik denk dat hij bij De Graafschap zeker niet minder kan verdienen.
Omdat het daar ook zo goed gaat? Ze waren dit seizoen bijna failliet en hebben geen ruimte voor gekke dingen.. En hij(van Ewijk) heeft gezegd aan nieuwe uitdaging toe te zijn..

Matige speler? Meer kijken zou ik zeggen.. Dit seizoen 24 doelpunten(beker en competitie) en 11 assists... 
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: AL op mei 31, 2015, 14:47:14
Wie v Ewijk?

kon mij niet overtuigen(maar baseer ik idd alleen op nacomp.).. maar dat was niemand vsn de graafschap, behalve de keeper dan!

Grijskijkert

Citaat van: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 14:52:06
kon mij niet overtuigen.. maar dat was niemand vsn de graafschap, behalve de keeper dan!
Meer kijken dus.. Speelde in de competitie meer op de buiten en komt daar beter tot zijn recht..
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Brands scoort ook heel veel in jupiler.

pvanbuijtene

Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2015, 14:53:31
Meer kijken dus..

heb het geprobeerd.. maar jupiler league is zo slecht, dat t piin aan de ogen doet.

AL

Ik vind v Ewijk wel een hele goede.
Voordeel is dat hij op meerdere posities voorin kan spelen.

AL

Citaat van: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 14:54:10
heb het geprobeerd.. maar jupiler league is zo slecht, dat t piin aan de ogen doet.

Het verschil jupiler league en eredivisie is echt niet zo groot hoor!!

Grijskijkert

Citaat van: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 14:54:10
heb het geprobeerd.. maar jupiler league is zo slecht, dat t piin aan de ogen doet.
Dat valt i.m.o. wel wat mee, maar goed, jij kan er anders over denken natuurlijk..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 31, 2015, 14:56:11
Het verschil jupiler league en eredivisie is echt niet zo groot hoor!!
Onderkant eredivisie niet nee..
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: AL op mei 31, 2015, 14:56:11
Het verschil jupiler league en eredivisie is echt niet zo groot hoor!!

bovenkant jl en onderkant ere maybe. 
moet zeggen dat ik roda nu sterker vind dan in de competitie.. Graafschap heeft mijn inziens wel wat geluk gehad tegrn eagles(plet) en bij volendam vandaag ook, vond volendam veel beter..
NEC was natrlk klasse apart..

pvanbuijtene

Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2015, 14:57:32
Dat valt i.m.o. wel wat mee, maar goed, jij kan er anders over denken natuurlijk..

ik heb dat ook met veel engelse weddtrijden hoor.. dramatisch niveau.. alleen het tempo vergoedt heel veel, wat in nederland weer mist.