Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer


jeff

Citaat van: Dokkumer op september 01, 2015, 21:40:51
Ongewassen leveren ze meer op toch? :devil
Bij porno-sterren misschien, maar zeker niet bij de gemiddelde Cambuur supporter  :zweep

Lore

Citaat van: Dokkumer op september 01, 2015, 15:12:39
Lore zorgt ervoor dat jij deze weer terug krijgt.

Hoezo moet hij die terug? De zomer is nog lang niet voorbij!

Cor

Citaat van: Lore op september 02, 2015, 10:13:50
Hoezo moet hij die terug? De zomer is nog lang niet voorbij!

Kan het ook even serieus hier mannen



speculeter

Wat is een paar ton?
Had hem voor 4 ton echt verkocht hoor.
En net dat gehaalde geld alsnog Fischer gehaald.

Collingwood

Citaat van: speculeter op september 02, 2015, 11:46:21
Wat is een paar ton?
Had hem voor 4 ton echt verkocht hoor.
En net dat gehaalde geld alsnog Fischer gehaald.

Onmogelijk natuurlijk. Dan had je ook nog een opvolger voor Narsingh moeten halen aangezien je verder alleen Rosheuvel, Houtkoop en (uiteindelijk) Hoefdraad voor de vleugels hebt. Bovendien is Narsingh een klasse beter dan Rosheuvel (helaas ook vaker geblesseerd).
Kalmte alleen kan u redden.

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

AL

Op Facebook ook lachwekkende reacties over het feit dat ze Narsingh niet hebben laten gaan. Niets gepresteerd etc etc
Man man wat een verstand zeg. Narsingh is de beste aanvaller!!

Collingwood

Citaat van: AL op september 02, 2015, 14:14:59
Op Facebook ook lachwekkende reacties over het feit dat ze Narsingh niet hebben laten gaan. Niets gepresteerd etc etc
Man man wat een verstand zeg. Narsingh is de beste aanvaller!!

Eens!
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Het is ook nooit goed. Was ie verkocht dan hadden we onze beste aanvaller nooit moeten laten gaan.

pvanbuijtene

Citaat van: AL op september 02, 2015, 14:14:59
Op Facebook ook lachwekkende reacties over het feit dat ze Narsingh niet hebben laten gaan. Niets gepresteerd etc etc
Man man wat een verstand zeg. Narsingh is de beste aanvaller!!

Dit zegt dan ook alles over onze aanval.

Cor

Citaat van: pvanbuijtene op september 02, 2015, 14:48:06
Dit zegt dan ook alles over onze aanval.

Of over het voetbalverstand van een deel van de supporters

SCC

Narsingh is toch ontzettend gehypet hier? Laten we wel wezen, een tegenstander ligt momenteel niet wakker van onze aanval. Narsingh speelt al véél te lang met de handrem erop. Zondag al de eerste helft helemaal stuk. Zoekt zijn man niet op, terwijl die Achenteh natuurlijk niet voor niets verguist wordt in Arnhem. Als hij een te lange afstand moet overbruggen, terwijl er wel enorm veel ruimte voor hem ligt, gaat hij dat avontuur niet aan. Of dat nu is omdat hij conditioneel niet top is, angst heeft voor een blessure of volledig het zelfvertrouwen ontbeert (een combi denk ik), feit is natuurlijk wel dat hij veel te weinig doet met zijn mogelijkheden. Maar we moeten nu stoppen hem continu te verdedigen, er mag nu wel meer van hem verwacht/ geëist worden.
Feit dat men hier nog constant Narsingh adoreert is veelzeggend, want hij presteert duidelijk ondermaats. (Maar ja, een alternatief is er ook niet voorhanden ((helaas)).
Overigens, aan de andere kant is het niet beter. Diks had geel, maar daar deed Houtkoop ook werkelijk helemaal niets mee. Kennelijk spelen onze vleugels niet frank en vrij zoals je het graag ziet bij aanvallers, maar krijgen ze teveel instructies mee of ontbeert het zelfvertrouwen.