Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: TopperM op augustus 23, 2015, 15:45:49
ja dus? Zitten prima talenten tussen. En als je in spelersnood zit dan kan je beter fitte talenten oppe bank hebben dan niet fitte A spelers.
Die talenten zijn nog niet ver genoeg voor een plek bij de selectie, anders was daar wel voor gekozen. Jongens moeten allemaal nog opgetraind worden en daarna zullen er wel een aantal doorbreken.

siepelsjeu


oost

waar blijft de nieuwe cv ?
Duurt wel erg lang!!!!
We zijn alweer bijna maandag :devil :devil

mugel

De selectie die we nu hebben heeft kwaliteiten genoeg, maar allemaal wisselvallig.
Geen spelers (Reijnen, Makrini) meer die altijd een 7 of hoger halen en de rest kunnen 'meenemen'.

Met deze verdediging en het ontbreken van verdedigende middenvelders moet je anders spelen denk ik.
Geld en mogelijkheden voor echt goeie ervaren basisspelers is er niet, en (grote) afkoopsommen moeten ook niet.

Dus ik zeg:
Probeer nog iets van 'voordelige' aanvulling/versterking te vinden voor RCV en CVM
(ik noem: Henrico Drost en Matthew Steenvoorden, maar er zijn er vast meer..)
En ga dan lekker 4-4-2 voetballen. Toen wij nog fantastisch speelden in de eredivisie hadden we ook niet 2 echte buitenspelers. We hebben geen spitsen die vanuit een paar voorzetten sws doelpunten maken, en geen buitenspelers die er 10 per wedstrijd afleveren.
Dus middenvelder erbij en knokken voor de punten!

Anders hebben we nog minimaal 25 off-days..
En 'zwaar programma' vind ik echt flauwekul voor Cambuur, tenzij het over het hele seizoen gaat.
Na volgend weekend ben ik hopelijk weer net zo'n positivo als onze trainer voor de camera's.  |:)


isari71

Aut viam inveniam, aut faciam.

isari71

Citaat van: mugel op augustus 23, 2015, 19:05:56
De selectie die we nu hebben heeft kwaliteiten genoeg, maar allemaal wisselvallig.
Geen spelers (Reijnen, Makrini) meer die altijd een 7 of hoger halen en de rest kunnen 'meenemen'.

Met deze verdediging en het ontbreken van verdedigende middenvelders moet je anders spelen denk ik.
Geld en mogelijkheden voor echt goeie ervaren basisspelers is er niet, en (grote) afkoopsommen moeten ook niet.

Dus ik zeg:
Probeer nog iets van 'voordelige' aanvulling/versterking te vinden voor RCV en CVM
(ik noem: Henrico Drost en Matthew Steenvoorden, maar er zijn er vast meer..)
En ga dan lekker 4-4-2 voetballen. Toen wij nog fantastisch speelden in de eredivisie hadden we ook niet 2 echte buitenspelers. We hebben geen spitsen die vanuit een paar voorzetten sws doelpunten maken, en geen buitenspelers die er 10 per wedstrijd afleveren.
Dus middenvelder erbij en knokken voor de punten!

Anders hebben we nog minimaal 25 off-days..
En 'zwaar programma' vind ik echt flauwekul voor Cambuur, tenzij het over het hele seizoen gaat.
Na volgend weekend ben ik hopelijk weer net zo'n positivo als onze trainer voor de camera's.  |:)

Steenvoorde gaat naar Dord
Aut viam inveniam, aut faciam.

Lore

Citaat van: isari71 op augustus 23, 2015, 22:10:19
Wessel Dammers dus

Iemand die iets over hem kan vertellen? Nog een jongetje die ons moet gaan helpen!

isari71

Citaat van: Lore op augustus 23, 2015, 22:12:42
Iemand die iets over hem kan vertellen? Nog een jongetje die ons moet gaan helpen!

Aanvoerder Jon Feyenoord. Wel leiderstype dus. Ook Jong Oranje-klant
Aut viam inveniam, aut faciam.

Bernardo


speculeter

Jongen is wel een talent.
Denk dat ze eerst geld in beurs willen houden.
Of met het geld toch nog een andere versterking willen halen??

mario

Citaat van: isari71 op augustus 23, 2015, 22:10:19
Wessel Dammers dus
Moet ik hier blij van worden?
Onervaren speler en huur. Hoop dat mijn seizoenskaart nog enige waarde vertegenwoordigd de rest v/h seizoen  ;(.

Oosttribune

Cambuur was voorbereid op vertrek Reijnen.... NOT. Hier heeft cambuur zitten slapen of veel te makkelijk gedacht even Fischer te halen.

Blijkbaar krijgt Macintosh nu het vertrouwen als eerste keus, laat het maar zien

Cambuur gaat geen geld uitgeven, wachten tot de winterstop.. of het slim is ik weet het niet.

Bij Vitesse een puntje halen zou een wonder zijn en dan veertien dagen trainen in alle rust voor PSV en Twente thuis.... ik hoop dat Henk de boel op de rit krijgt.

oost

We  hebben een kerel nodig geen PUBER!!!

Drumfather SCC

Citaat van: oost op augustus 23, 2015, 22:44:56
We  hebben een kerel nodig geen PUBER!!!
Eens! Snap weinig van deze beslissing, wat een paniekaankoop word dat zeg
Ze hadden inderdaad door moeten pakken in de soap Reijnen
Dan had je een Fischer/Vriends/N' Toko/Fortes misschien makkelijker kunnen halen
Wat dat betreft is Cambuur maar een klein en bang clubje die te lang wacht zonder echt plan en wat geen of amper risico's durft te nemen (oa Rusnak)
Maar wie weet is deze jongen wel veel getergder dan dat wij denken maar sta nog niet te springen
Deze types zijn nodig; http://planet_shels.tripod.com//sitebuildercontent/sitebuilderpictures/dave_rogers.jpg