Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: moodygrunn op augustus 08, 2015, 13:24:18
Ik heb die wedstrijd toch gezien? Kom op zeg, voordat je iemand beticht van het verkondigen van onzin, mag je zelf ook wel ff wat onderzoek doen....

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dani%C3%ABl_van_Son  (die van Volendam)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Jens_van_Son (die van Roda)

Oeps sorry....
Dacht dat er maar een Van Son was.
Jij hebt gelijk :proost

dit is mien club

off topic: hoe laat begint de training?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Bernardo

Volgens mij is training wel besloten vandaag

ruubmac

Citaat van: Bernardo op augustus 10, 2015, 09:09:21
Volgens mij is training wel besloten vandaag

Eerst deel besloten, laatste deel open las ik van 't weekend ergens. Tijden weet ik even niet. Kortom, dit antwoord voegt niet zoveel toe  w:)

Collingwood

Vanaf 11.30 is het publiek weer welkom. Aldus Henk Albers op twitter.
Kalmte alleen kan u redden.

Sakin

Kunnen we nog vuurwerk verwachten met betrekking tot rechtsback deze week? Of wordt het tranen met tuiten ivm Reijnen? Vind het hier veel te stil... Of hebben we allemaal ruzie met elkaar topic Berisha....

Collingwood

Citaat van: Sakin op augustus 11, 2015, 11:54:32
Kunnen we nog vuurwerk verwachten met betrekking tot rechtsback deze week? Of wordt het tranen met tuiten ivm Reijnen? Vind het hier veel te stil... Of hebben we allemaal ruzie met elkaar topic Berisha....

Waarom te stil? Inderdaad, het enige dat we nog kunnen verwachten is een nieuwe rechtsback. Voor de rest is de selectie compleet (mits er niemand meer vertrekt).
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Houtkoop kwam ook zo vanuit het niets, dus je weet maar nooit wat er nog gaat gebeuren.

Destroyer

Een ene Hansen hadden we ook goed kunnen gebruiken  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op augustus 11, 2015, 22:36:08
Een ene Hansen hadden we ook goed kunnen gebruiken  :devil
Zeker, is nu al gedeeld clubtopscorer bij die Ooievaars!

speculeter

Citaat van: Destroyer op augustus 11, 2015, 22:36:08
Een ene Hansen hadden we ook goed kunnen gebruiken  :devil
zie het Nienhuis niet zo 123 nadoen.

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op augustus 11, 2015, 23:24:32
zie het Nienhuis niet zo 123 nadoen.

Niet in het vijandelijk strafschopgebied nee...  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

michello

Citaat van: poelie-lwd op augustus 12, 2015, 09:23:43
Niet in het vijandelijk strafschopgebied nee...  :_schater


Dan breekt ie al z'n ribben en benen als hij dat probeert  :_schater