Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Delvechio Blackson ruilt PEC Zwolle komende zomer in voor Leeuwarden. De linksback tekent voor 1 jaar bij Cambuur.

Volgens Twitter

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op mei 16, 2015, 12:37:07
Delvechio Blackson ruilt PEC Zwolle komende zomer in voor Leeuwarden. De linksback tekent voor 1 jaar bij Cambuur.

Volgens Twitter
Komt bij de JC-selectie..
IN HENK WE TRUST!!!

rody rules

we eindigen dit jaar mogelijk als 8e in de eredivisie...dan moet het toch ook wel lukken om wat goede bankzitters van eredivisieclubs aan je te binden in plaats van alle eerstedivisiespelers die steeds genoemd worden? die kunnen maar zelden in 1x klakkeloos het eredivisieniveau overnemen..volgens mij moeten we het toch wel net iets hoger zoeken. wat meer ervaring en dragende spelers kunnen we -zeker met het oog op de 'ervaren' spelers die nu allemaal gaan vertrekken-  meer dan gebruiken!

Grijskijkert

Citaat van: rody rules op mei 16, 2015, 12:56:35
we eindigen dit jaar mogelijk als 8e in de eredivisie...dan moet het toch ook wel lukken om wat goede bankzitters van eredivisieclubs aan je te binden in plaats van alle eerstedivisiespelers die steeds genoemd worden? die kunnen maar zelden in 1x klakkeloos het eredivisieniveau overnemen..volgens mij moeten we het toch wel net iets hoger zoeken. wat meer ervaring en dragende spelers kunnen we -zeker met het oog op de 'ervaren' spelers die nu allemaal gaan vertrekken-  meer dan gebruiken!
Ja misschien 8e, en nog steeds 1 van de laagste begrotingen van de eredivisie.. Die eerste divisie spelers die ik noem, kunnen makkelijk mee in de eredivisie en anders zit er genoeg rek in de spelers zodat ze goede eredivisie spelers kunnen worden(we hebben daar een uitstekende TS voor)...clubs als Utrecht,AZ en zo vele meer scouten nu intensief in de JL omdat daar veel bruikbaar talent rondloopt..  Misschien zou je kunnen verdiepen in de JL en de spelers die er rondlopen..
IN HENK WE TRUST!!!

Johan058...

Citaat van: Grijskijkert op mei 15, 2015, 21:14:14
:_schater Je zit VI te kijken  :_schater
ja klopt hehe. Vind van weert altijd al een leuke spits om naar te kijken. Denk dat ie wel bij ons past. Want met barto ga je het ook niet redden helaas

Grijskijkert

#890
Citaat van: Johan058... op mei 16, 2015, 13:13:19
ja klopt hehe. Vind van weert altijd al een leuke spits om naar te kijken. Denk dat ie wel bij ons past. Want met barto ga je het ook niet redden helaas
Ja dat zeiden we vorig jaar, voordat hij bij Excelsior tekende ook al en hij mag bij Excelsior alleen voor een dik bedrag vertrekken,wat logisch is..
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2015, 13:27:36
Ja dat zeiden we voor jaar, voordat hij bij Excelsior tekende ook al en hij mag bij Excelsior alleen voor een dik bedrag vertrekken,wat logisch is..
De ts moet dit forum beter gaan lezen en goed gaan kijken welke geweldige tips worden gegeven hier! :_schater

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 16, 2015, 13:29:36
De ts moet dit forum beter gaan lezen en goed gaan kijken welke geweldige tips worden gegeven hier! :_schater
Lezen en kijken wat er mogelijk is kan geen kwaad lijkt me..
IN HENK WE TRUST!!!

de Schoot

Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2015, 13:31:50
Lezen en kijken wat er mogelijk is kan geen kwaad lijkt me..

Volgens mij meen jij het ook nog....

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Marc S

Is die mane van southampton niet wat? trapt er even in 2-3 minuten 3 in  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

el haj

Citaat van: Marc S op mei 16, 2015, 14:02:45
Is die mane van southampton niet wat? trapt er even in 2-3 minuten 3 in  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Daarover gesproken; hopelijk kunnen we dit jaar wel oefenen tegen de mannen van Koeman. Erg jammer dat dat vorig jaar niet doorging. Dan ook meteen maar tegen Man Utd trouwens; Van Gaal wilde vorig seizoen ook wel een potje ballen... Alleen met die twee clubs heb je dan al een voorbereiding waar zelfs de PSV's en Ajax' alleen van kunnen dromen. :P

denistel

Citaat van: el haj op mei 16, 2015, 19:45:37
Daarover gesproken; hopelijk kunnen we dit jaar wel oefenen tegen de mannen van Koeman. Erg jammer dat dat vorig jaar niet doorging. Dan ook meteen maar tegen Man Utd trouwens; Van Gaal wilde vorig seizoen ook wel een potje ballen... Alleen met die twee clubs heb je dan al een voorbereiding waar zelfs de PSV's en Ajax' alleen van kunnen dromen. :P

dat kest wel vergeten kost klauwen vol geld en alles wat ervoor geregeld moet worden

poelie-lwd

Citaat van: denistel op mei 16, 2015, 21:32:14
dat kest wel vergeten kost klauwen vol geld en alles wat ervoor geregeld moet worden

Beheer jij de clubkas of wat? Ik snap ook nog wel dat de bomen niet tot in den hemel reiken maar die jupiler league gedachte qua financien mag je nu toch wel wat loslaten ouwe. De tijd van lunchpakketjes in de bus is nu wel achterhaald.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Citaat van: poelie-lwd op mei 17, 2015, 08:33:07
Beheer jij de clubkas of wat? Ik snap ook nog wel dat de bomen niet tot in den hemel reiken maar die jupiler league gedachte qua financien mag je nu toch wel wat loslaten ouwe. De tijd van lunchpakketjes in de bus is nu wel achterhaald.

Zie liever het geld gestoken worden in de selectie.
Volgend seizoen na Excelsior(veruit) de laagste begroting en misschien het minste te besteden voor nieuwe spelers.