Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: AL op mei 31, 2015, 14:54:59
Ik vind v Ewijk wel een hele goede.
Voordeel is dat hij op meerdere posities voorin kan spelen.

Te traag voor ons.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

AL


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Tanjajeah

Citaat van: AL op mei 31, 2015, 15:09:03
d
V Ewijk traag? :? :?

Ja, die snap ik ook niet helemaal. Waarom worden spelers soms zo makkelijk afgeschreven? Ik vond van Ewijk heel goed spelen. Maar hij is dus te traag??

Grijskijkert

Citaat van: Tanjajeah op mei 31, 2015, 15:36:04
Ja, die snap ik ook niet helemaal. Waarom worden spelers soms zo makkelijk afgeschreven? Ik vond van Ewijk heel goed spelen. Maar hij is dus te traag??
Hij is absoluut niet traag, hij is ongeveer net zo snel als de jongens die we nu hebben..
IN HENK WE TRUST!!!

666

Ik had de verkeerde voor me, ik dacht dat het over Vermeij ging ipv Van Ewijk   :devil

Sorry voor alle ophef  :_schater
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

pvanbuijtene

transfervrij is natlrj vrij risicoloos en wie weet wordt ie beter.. is nog maar 23.

Grijskijkert

Citaat van: 666 op mei 31, 2015, 15:41:19
Ik had de verkeerde voor me, ik dacht dat het over Vermeij ging ipv Van Ewijk   :devil

Sorry voor alle ophef  :_schater
Voor straf bier halen :P
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 15:41:46
transfervrij is natlrj vrij risicoloos en wie weet wordt ie beter.. is nog maar 23.
Komt uit de zelfde Vitesse jeugd lichting als v/d Streek...
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: 666 op mei 31, 2015, 15:41:19
Ik had de verkeerde voor me, ik dacht dat het over Vermeij ging ipv Van Ewijk   :devil

Sorry voor alle ophef  :_schater
heeft wel 18x gescoord in comp ;)..

scoorde wel weer belangrijke goals, maar heeft al moeite met aannames. (verweij)

pvanbuijtene

Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2015, 15:43:51
Komt uit de zelfde Vitesse jeugd lichting als v/d Streek...
Naar van der streek ben ik wel erg benieuwd volgend seizoen overigens! was vrij kapot laatste maand(en). denk dat ie nog veel beter kan!

Grijskijkert

Citaat van: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 15:46:44
Naar van der streek ben ik wel erg benieuwd volgend seizoen overigens! was vrij kapot laatste maand(en). denk dat ie nog veel beter kan!
Was ook pas zijn eerste jaar op het hoogste niveau en ik denk ook dan hij beter kan..
IN HENK WE TRUST!!!

Tukker

Citaat van: pvanbuijtene op mei 31, 2015, 15:44:38
heeft wel 18x gescoord in comp ;)..

scoorde wel weer belangrijke goals, maar heeft al moeite met aannames. (verweij)
Bij Vermey lijkt het wel of hij de schoenendoos nog om de schoenen heeft; hij kan echt geen bal aannemen hoor. Als kopper is ie wel beter, maar geen aanwinst voor Cambuur i.m.o.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

666

Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2015, 15:42:33
Voor straf bier halen :P

Eerst volgende playoffwedstrijd om Europees  :proost
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Grijskijkert

Citaat van: 666 op mei 31, 2015, 15:56:01
Eerst volgende playoffwedstrijd om Europees  :proost
Ik dacht in de rust van voorronde Champions league...
IN HENK WE TRUST!!!