Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: ruubmac op mei 13, 2015, 20:16:04
Correct. misschien leuke speler om te huren komend seizoen. Of voor een appel en een ei definitief over te nemen
Heeft bij (jong) Twente erg weinig gebracht, dus ik weet het niet...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Wat gaat er gebeuren met G.A. Roorda? Ik zie hem mee trainen,maar hoor er verder niks over...
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2015, 08:58:44
Poelie? Wat vind jij hiervan?

Dat de spitsen er helemaal niets van kunnen  :_schater

Mooie voetballer, snel, goeie linkerpoot en gezegend met het nodige overzicht. Dat mis ik nogal eens bij onze vleugels  :zweep

Is hij transfervrij dan? Lijkt me sterk dat hij niet aan de bak komt bij een subtopper in nederland of belgie.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

#799
Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 09:10:04
Dat de spitsen er helemaal niets van kunnen  :_schater

Mooie voetballer, snel, goeie linkerpoot en gezegend met het nodige overzicht. Dat mis ik nogal eens bij onze vleugels  :zweep

Is hij transfervrij dan? Lijkt me sterk dat hij niet aan de bak komt bij een subtopper in nederland of belgie.
Deze linksback is transfervrij, zijn contract werd niet verlengt.. Komt uit Egypte dus moet hoogstwaarschijnlijk een non-EU salaris krijgen...

http://www.proprof.nl/lagere-salarisgrens-spelers-buiten-eu/
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2015, 09:00:49
Wat gaat er gebeuren met G.A. Roorda? Ik zie hem mee trainen,maar hoor er verder niks over...
gaat in het nieuwe seizoen voor zijn kans toch?

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 14, 2015, 09:14:55
gaat in het nieuwe seizoen voor zijn kans toch?
Met of zonder een contract?
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2015, 09:14:14
Deze linksback is transfervrij, zijn contract werd niet verlengt.. Komt uit Egypte dus moet hoogstwaarschijnlijk een non-EU salaris krijgen...

Salaris wordt een probleem als hij geen dubbel paspoort heeft. Daarnaast moet je dan wel een linkerspits hebben met gogme om ruimte te maken als hij opkomt. Ik denk dat deze knaap een absolute aanwinst voor ons zou zijn maar ik vrees dat hij niet haalbaar is. Goed gevonden overigens!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 09:22:20
Salaris wordt een probleem als hij geen dubbel paspoort heeft. Daarnaast moet je dan wel een linkerspits hebben met gogme om ruimte te maken als hij opkomt. Ik denk dat deze knaap een absolute aanwinst voor ons zou zijn maar ik vrees dat hij niet haalbaar is. Goed gevonden overigens!
Soms moet je een risico nemen ik denk dat je zo'n jongen na een jaar voor veel geld doorverkoopt... Naast een linksbuiten met gogme is een linkercentrale verdediger nodig die blijft hangen en de zone afdekt..

Gevonden door Drumfather...
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Als wij risico's durfden nemen had Rusnak nu nog bij ons gespeeld. Dat doen ze echt niet vrees ik.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 09:35:00
Als wij risico's durfden nemen had Rusnak nu nog bij ons gespeeld. Dat doen ze echt niet vrees ik.
Misschien is dat een les geweest, om bij hoge uitzondering wel een risico te nemen...
Groningen gaat zeker het 10-voudige beuren bij verkoop...
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2015, 09:38:49
Misschien is dat een les geweest, om bij hoge uitzondering wel een risico te nemen...
Groningen gaat zeker het 10-voudige beuren bij verkoop...

Ik vond Rusnak al een verantwoord risico voor 3 ton. Die gaat nog een jaar vlammen in Groningen om vervolgens voor 10 mil terug te gaan naar City. Die geluiden zijn er nu al.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 09:47:57
Ik vond Rusnak al een verantwoord risico voor 3 ton. Die gaat nog een jaar vlammen in Groningen om vervolgens voor 10 mil terug te gaan naar City. Die geluiden zijn er nu al.
Mijn idee,niks aan toe te voegen...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 09:47:57
Ik vond Rusnak al een verantwoord risico voor 3 ton. Die gaat nog een jaar vlammen in Groningen om vervolgens voor 10 mil terug te gaan naar City. Die geluiden zijn er nu al.
Rusnak moest extern worden betaald .Met zijn salaris erbij moest er op dat moment 7.5 ton worden opgehoest .Het groepje investeerders [waar ik er 1 goed van ken]durfde dat niet aan [5 vd 8].Ook omdat sommigen er bij hun eigen bedrijf mensen uit moesten doen konden ze dit absoluut niet maken.Dus al met al is het jammer maar logisch

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 14, 2015, 10:24:03
Rusnak moest extern worden betaald .Met zijn salaris erbij moest er op dat moment 7.5 ton worden opgehoest .Het groepje investeerders [waar ik er 1 goed van ken]durfde dat niet aan [5 vd 8].Ook omdat sommigen er bij hun eigen bedrijf mensen uit moesten doen konden ze dit absoluut niet maken.Dus al met al is het jammer maar logisch
Met de kennis van nu hadden alle 8 het risico wel durven nemen lijkt me, en misschien ook wel bij een nieuwe kans als die zich aandient...
IN HENK WE TRUST!!!