Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Oetseuuh op augustus 31, 2015, 14:10:57
Volgens de  :rodekaart Nederlandse media  :rodekaart is het ook alweer van de baan.

Dezelfde media die beweerden dat er geen contact was tussen fcg en reijnen? Dezelfde media die berichten dat er nog 'het volledige vertrouwen was in Schreuder? Dezelfde media die .....(vul maar in)...

Man man man, altijd hetzelfde. Geruchten komen ergens vandaan, niet volledig uit de lucht gegrepen en dan kun je als club weer zo'n trekpop van de NDC-mediagroep het antwoord voeren. Altijd hetzelfde riedeltje. Ik geloof er geen hout meer van. Hoe stelliger het ontkend wordt, hoe groter de kern van waarheid.
In Henk en Sandor we trust

Timmie

 _O_
Citaat van: moodygrunn op augustus 31, 2015, 14:39:44
Dezelfde media die beweerden dat er geen contact was tussen fcg en reijnen? Dezelfde media die berichten dat er nog 'het volledige vertrouwen was in Schreuder? Dezelfde media die .....(vul maar in)...

Man man man, altijd hetzelfde. Geruchten komen ergens vandaan, niet volledig uit de lucht gegrepen en dan kun je als club weer zo'n trekpop van de NDC-mediagroep het antwoord voeren. Altijd hetzelfde riedeltje. Ik geloof er geen hout meer van. Hoe stelliger het ontkend wordt, hoe groter de kern van waarheid.

Bascambuur

Als ze  die Krul niet hadden gehaald was de komst van Bizot best mogelijk geweest.

Galdiano

Bizot wil graag weg en ergens gaan spelen, het liefst in de eredivisie. Cambuur supporters schreeuwen moord en brand om Bizot (waaronder ik). Een gerucht is snel de wereld in geholpen door een journalist die zonder nieuws zit.

En het komt van een Genk clubwatcher vandaan. Die twee man en een paardekop aan volgers heeft op twitter.
Ik ken ook wel clubwatchers die denken alles te weten, en alle info klakkeloos op internet pleuren  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Bascambuur op augustus 31, 2015, 14:47:48
Als ze  die Krul niet hadden gehaald was de komst van Bizot best mogelijk geweest.

Financieel gezien maakt het niet uit. Die Krul speelt hier voor een appel en ei, en krijgt wekelijks een strippenkaart om hier te komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oetseuuh

Citaat van: moodygrunn op augustus 31, 2015, 14:39:44
Dezelfde media die beweerden dat er geen contact was tussen fcg en reijnen? Dezelfde media die berichten dat er nog 'het volledige vertrouwen was in Schreuder? Dezelfde media die .....(vul maar in)...

Man man man, altijd hetzelfde. Geruchten komen ergens vandaan, niet volledig uit de lucht gegrepen en dan kun je als club weer zo'n trekpop van de NDC-mediagroep het antwoord voeren. Altijd hetzelfde riedeltje. Ik geloof er geen hout meer van. Hoe stelliger het ontkend wordt, hoe groter de kern van waarheid.

100% met je eens.

Die lui van de media moeten ook scoren natuurlijk dus je kunt het ze niet eens kwalijk nemen.

Holwerd voor Cambuur

Nienhuis en Bakker verlengen contract bij SC Cambuur
Gepubliceerd: 08 oktober 2014 14:36

24 december 2014
Harm Zeinstra heeft zijn contract bij SC Cambuur met twee seizoen verlengd

Als je vindt dat je 2 gelijkwaardige keepers hebt, moet je in het kader van het door willen groeien als club, altijd voor 1 betere gaan en de ander laten gaan. Daarom dus eigenlijk onbegrijpelijk dat ze beide zijn verlengd.
Nu je ze toch al beide hebt, vind ik Bizot ook overbodig, vooral gezien de extra salariskosten. Jammer, want ik ben groot fan van Bizot. Een prima keeper en ook meevoetballend sterk. Iets wat wij met deze speelstijl nodig hebben.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Collingwood

Toen het contract met Nienhuis werd verlengd had hij net een succesvol eerste seizoen in de eredivisie gedraaid. Zeinstra was een uitstekende tweede doelman. Ik vond de beslissingen om toen te verlengen dan ook wel logisch. Ik denk dat Cambuur met de kennis van een paar maanden later wellicht anders had gehandeld. Achteraf hadden ze Nienhuis beter kunnen laten gaan en een nieuwe eerste doelman halen. Maar ik zeg het zelf al: achteraf.
Kalmte alleen kan u redden.

Utekleitrokken

Citaat van: legeips op augustus 30, 2015, 23:31:46
Bizot morgen toch als paniek aankoop binnen??
Het zou mooi zijn..

http://m.voetbalnieuws.be/news/189424/Deze_vier_spelers_vertrekken_mogelijk_nog_bij_Racing_Genk

In het bericht staat dat ze een spits zoeken. Hebben wij niks te ruilen? Haha.

legeips

Citaat van: Utekleitrokken op augustus 31, 2015, 16:08:27
In het bericht staat dat ze een spits zoeken. Hebben wij niks te ruilen? Haha.

Ogbeche of Barto...
Dat ik als niet Barto fan twijfel is geen goed teken voor Ogbeche..

Cor

Citaat van: legeips op augustus 31, 2015, 16:22:42
Ogbeche of Barto...
Dat ik als niet Barto fan twijfel is geen goed teken voor Ogbeche..

:_schater  :_schater  :proost

De Gast

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2015, 15:18:21
Iets wat wij met deze speelstijl nodig hebben.

een allerminst vermakelijke speelstijl inmiddels  :zucht

legeips

Kijk naar willem2, die haalt armeteros weer terug als prima aanspeelpunt. Die heeft er om heen leuke jonge voetballers die hierdoor beter tot voetballen komen..

Dit hebben wij momenteel niet.. Daarnaast begin ik ook steeds meer het gevoel te hebben dat onze grootste probleem misschien wel op het middenveld ligt.. Want aanvallend komt er weinig tot niks uit en de druk op de verdediging is ontzettend hoog...

Vitesse veegt gewoon even 3 doelpunten in 5 min binnen.. Dit mag/ moet niet kunnen op dit niveau

Geelblauwstiens

Citaat van: legeips op augustus 31, 2015, 17:41:50
Kijk naar willem2, die haalt armeteros weer terug als prima aanspeelpunt. Die heeft er om heen leuke jonge voetballers die hierdoor beter tot voetballen komen..

Dit hebben wij momenteel niet.. Daarnaast begin ik ook steeds meer het gevoel te hebben dat onze grootste probleem misschien wel op het middenveld ligt.. Want aanvallend komt er weinig tot niks uit en de druk op de verdediging is ontzettend hoog...

Vitesse veegt gewoon even 3 doelpunten in 5 min binnen.. Dit mag/ moet niet kunnen op dit niveau
Je was er duidelijk niet bij aanwezig. Gewoon iedereen wat napraten. Dat geeft diepgang

058-4life

'Gewoon' 4-4-2 spelen. Die vleugels lopen toch alleen maar naar binnen. Versterk dat middenveld dan maar met een Masek of Byrne. Ogbeche en Berisha samen voorin. Maar goed, komt er nog wat dizze kant uut??