Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: Tanjajeah op augustus 17, 2015, 16:08:38
Als Fischer een clausule heeft dan heeft Ferry de Haan toch niks te willen? vd Vegt wilde ook niet dat Reijnen ging, maar door de clausule had hij geen poot om op te staan.

Enige verschil is dat vd Vegt niet in de media heeft geroepen dat Reijnen niet weg mag..

moodygrunn

Citaat van: dit is mien club op augustus 17, 2015, 16:09:30
Ook al zou Fischer slagen, ook dan wil Cambuur mogelijk Vriends ook halen.
Dit is een gerucht maar komt wel van iemand die goed op de hoogte is. Niet mijn normale bron, die reageert niet haha, heel logisch overigens.

Volgens fcutrecht.net schijnen wij ook interesse te hebben in Christian Kum
In Henk en Sandor we trust

Timmie

Citaat van: moodygrunn op augustus 17, 2015, 16:10:51
Volgens fcutrecht.net schijnen wij ook interesse te hebben in Christian Kum

In mijn ogen een prima versterking..

Mitar

Citaat van: dit is mien club op augustus 17, 2015, 16:09:30
Ook al zou Fischer slagen, ook dan wil Cambuur mogelijk Vriends ook halen.
Dit is een gerucht maar komt wel van iemand die goed op de hoogte is. Niet mijn normale bron, die reageert niet haha, heel logisch overigens.
Beide halen lijkt me niet echt logisch. Moet voor beide een transfersom worden neergeteld en zijn allebei puur rechter centrale verdedigers. Dan lijkt een rechtsback mij logischer.

Timmie

Ligt misschien aan mij hoor; maar waarom én vd laan én Fischer én Vriends?!..

HilversumOnTour

Ik zie liever Vriends komen. Kum hoorde ik trouwens ook van mijn Utreg maatjes maar geen idee of dat gerucht echt klopt.

Delamere

Citaat van: Timmie op augustus 17, 2015, 16:16:53
Ligt misschien aan mij hoor; maar waarom én vd laan én Fischer én Vriends?!..
Ligt echt niet aan jou. Vriends is namelijk helemaal geen kandidaat.
Ze hebben al wel persoonlijk akkoord met iemand. Wordt als het goed is morgen/woensdag gepresenteerd! En dus nog bezig met Fisher.

moodygrunn

Citaat van: Timmie op augustus 17, 2015, 16:16:53
Ligt misschien aan mij hoor; maar waarom én vd laan én Fischer én Vriends?!..

Voor de 2 posities aan de linkerkant (linksback en linkscentraal) zijn nu Peersman, Vytas en Heerings. Das eentje te weinig ivm dubbele bezetting. Aan de rechterkant was het helemaal dun bezaaid met Reijnen, Mac, Pereira (en Schootstra)
In Henk en Sandor we trust

speculeter

Nog even en we kunnen bijna stellen....in wie hebben we GEEN intresse?

speculeter

Vd laan.....Kum. ..en fischer?

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Mitar

Citaat van: speculeter op augustus 17, 2015, 16:21:29
Nog even en we kunnen bijna stellen....in wie hebben we GEEN intresse?
Bijker  :y :y

El Ma-kri-niii

Citaat van: Delamere op augustus 17, 2015, 16:20:19
Ligt echt niet aan jou. Vriends is namelijk helemaal geen kandidaat.
Ze hebben al wel persoonlijk akkoord met iemand. Wordt als het goed is morgen/woensdag gepresenteerd! En dus nog bezig met Fisher.
Dan is dat een rechtsback neem ik aan?

Timmie

Citaat van: moodygrunn op augustus 17, 2015, 16:20:39
Voor de 2 posities aan de linkerkant (linksback en linkscentraal) zijn nu Peersman, Vytas en Heerings. Das eentje te weinig ivm dubbele bezetting. Aan de rechterkant was het helemaal dun bezaaid met Reijnen, Mac, Pereira (en Schootstra)

Voor het centrum heb je dan vijf man; Calvin, Heerings, vd Laan, Fischer, Vriends. Evt Vytas nog.. Lijkt mij teveel van het goede..

Timmie