Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Laten we hopen op tweede Poelie.
Maar aangezien we weinig geld hebben vrees ik met grote vreese.

Daddy T.

Citaat van: speculeter op april 30, 2015, 09:54:56
Maar aangezien we weinig geld hebben vrees ik met grote vreese.
Alle reden toe, afgelopen twee jaar hadden we natuurlijk ook een waardeloze selectie.. :wall
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

speculeter

Nee...laatste twee jaar hadden we een prima selectie.
Topwerk!
Maar nu zonder vd belt....een vertrekkende Keizer en een vd Vegt waar we nog niet over kunnen oordelen moet ik het allemaal nog zien.
De namen die werden genoemd zijn inmiddels weggekaapt.
Maar blijf wel optimistisch hoor!

okkele

het is nog niet eens mei mensen.
tijd zat.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Daddy T.

Citaat van: speculeter op april 30, 2015, 11:05:53
De namen die werden genoemd zijn inmiddels weggekaapt.

Welkom op het forum, gaat toch ieder jaar zo? De club komt vanzelf weer met een blik interessante spelers. Voorbereiding start pas eind juni/begin juli, nog 2 maanden de tijd!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

hobbes

Citaat van: speculeter op april 30, 2015, 11:05:53
Nee...laatste twee jaar hadden we een prima selectie.
Topwerk!
Maar nu zonder vd belt....een vertrekkende Keizer en een vd Vegt waar we nog niet over kunnen oordelen moet ik het allemaal nog zien.
De namen die werden genoemd zijn inmiddels weggekaapt.
Maar blijf wel optimistisch hoor!

Van der Linden is niet weggekaapt, die wil zelf niet. En iemand als Ritzmaier kunnen wij wel willen hebben, maar realistisch is het natuurlijk niet. Ben blij dat we met mannen als Mac-intosh en Steblecki potentiële toppers in huis hebben

jeff

Update na het lichten van de optie van Ogbeche

Selectie Cambuur 2015/2016:

Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Jurjan Wouda   2014/2015
   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Donovan Slijngard 2014/2015optie voor nog een jaar
Wout Droste 2014/2015
Lucas Bijker 2014/2015
   
Erik Bakker2016/2017
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra Leerling-profcontract
Mohamed El Makrini 2014/2015
   
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Damiano Schet 2014/2015optie voor nog een jaar
Michiel Hemmen 2014/2015
Bob Schepers 2014/2015
Daniel de Ridder 2014/2015
   
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
   
Arne Slot 2015/2016beloften
Dennis van der Ree 2015/2016beloften

IsmailvanEssen

Voor volgend jaar ziet het er nog erger uit.. iedereen zijn contract loopt af.. Ik hoop maar dat ze wat hun best gaan doen met spelers langer vast leggen.. Een speler als Etiënne Reijnen mogen ze van mij nu al vastleggen tot 2018/19.. straks loopt iedereen volgend jaar de deur gratis uit.. kunnen we niet hebben..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

EdsjeSCC

Citaat van: IsmailvanEssen op april 30, 2015, 14:49:06
Voor volgend jaar ziet het er nog erger uit.. iedereen zijn contract loopt af.. Ik hoop maar dat ze wat hun best gaan doen met spelers langer vast leggen.. Een speler als Etiënne Reijnen mogen ze van mij nu al vastleggen tot 2018/19.. straks loopt iedereen volgend jaar de deur gratis uit.. kunnen we niet hebben..

Is niet zo raar dat ze dat doen. De club wil niet aan voor jupiler league begrippen hele hoge salarissen vastzitten en de meeste spelers zullen niet in diezelfde competitie willen spelen. Daarom wordt er vast weer eerst gekeken naar hoe de competitiestart is en daarna gaan ze weer om de tafel zitten.

PePe

Ik zou zeker een degradatie optie in de contracten meenemen. Bij degradatie worden de contracten aan de bier competitie aanpast. (maar dat zal ook wel het geval zijn)

wiekie1969

Vd Linden wil zelf niet? Onzin. Vd Linden wil een hoop centjes. En die krijgt ie hier niet :thumbsup

Galdiano

Citaat van: PePe op april 30, 2015, 23:44:33
Ik zou zeker een degradatie optie in de contracten meenemen. Bij degradatie worden de contracten aan de bier competitie aanpast. (maar dat zal ook wel het geval zijn)

Dan tekent er niemand meer bij Cambuur.

Enige optie die in een contract opgenomen wordt is.
Een gelimiteerde transfersom bij degradatie, of transfer vrij bij degradatie.
Maar er zal nooit in komen te staan bij degradatie verdien je minder.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op mei 01, 2015, 06:55:23
Vd Linden wil zelf niet? Onzin. Vd Linden wil een hoop centjes. En die krijgt ie hier niet :thumbsup

Dus wil hij niet.

denistel

Citaat van: Galdiano op mei 01, 2015, 07:26:13
Dan tekent er niemand meer bij Cambuur.

Enige optie die in een contract opgenomen wordt is.
Een gelimiteerde transfersom bij degradatie, of transfer vrij bij degradatie.
Maar er zal nooit in komen te staan bij degradatie verdien je minder.

waarom niet is toch logisch als je voor 2 jaar tekent en je verdient 1e jaar
100.000 en je degradeerd dan krijg je dan de helft dus 50.000 of je gaat
de club verlaten voor een x bedrag. zou juist goed zijn als ze dat doen toch.

Galdiano

Citaat van: denistel op mei 01, 2015, 22:58:52
waarom niet is toch logisch als je voor 2 jaar tekent en je verdient 1e jaar
100.000 en je degradeerd dan krijg je dan de helft dus 50.000 of je gaat
de club verlaten voor een x bedrag. zou juist goed zijn als ze dat doen toch.

Salarissen worden tegenwoordig niet meer verlaagd. Spelers tekenen dan niet.
NEC en Roda moesten allemaal binnen één jaar promoveren ivm de hoge salarissen.   
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets