Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: KristCambuur op juli 21, 2015, 10:55:19
Menig lijkt het dus te worden? Dikke prima.
Geen proefspeler mee naar Oostenrijk dus.

Geen menig!!


richard

Citaat van: zeewolde op juli 21, 2015, 13:25:19
nog beter?

Ga ik wel vanuit, ken die menig niet als voetballer!!

KristCambuur

Menig is gewoon een prima speler voor ons.
Waarschijnlijk bedoel jij dat ze met iemand anders bezig zijn?  |:)
Cambuur till I die!

sk13

We hebben momenteel geen linksbuiten bij 1ste. Waarom wordt er dan bijv nu niet gespeeld in ander systeem. Zodat je de spelers die je nu hebt op juiste plaats neer te zetten. En als dit 4-3-3 systeem zo "heilig" is. Gebruik nu dan de linksbuiten van jong cambuur. Ipv bijv steblecki op buiten te posteren of wie dan ook. Dit kan ook in de comp gebeuren.

Collingwood

Citaat van: sk13 op juli 21, 2015, 23:22:46
We hebben momenteel geen linksbuiten bij 1ste. Waarom wordt er dan bijv nu niet gespeeld in ander systeem. Zodat je de spelers die je nu hebt op juiste plaats neer te zetten. En als dit 4-3-3 systeem zo "heilig" is. Gebruik nu dan de linksbuiten van jong cambuur. Ipv bijv steblecki op buiten te posteren of wie dan ook. Dit kan ook in de comp gebeuren.

Lijkt me niet handig om in de voorbereiding je team te laten wennen aan een systeem dat je in de competitie niet gaat gebruiken...  Dat er geen linksbuiten van Jong Cambuur wordt gebruikt is ook wel begrijpelijk: ook Steblecki moet wedstrijdfit worden. Ideaal is het allemaal niet natuurlijk, maar voor een club als Cambuur is het niet anders.
Kalmte alleen kan u redden.

sk13

Ben het niet geheel eens collingwood. Want waarom zou je dan speler in voorbereiding ergens neerzetten terwijl hij daar normaal niet speelt. Scc krijgt met blessures te maken. En als je nu alvast op bijv ander systeem traint in de voorbereiding. Is dat gemakkelijker te compenseren gedurende competitie. Heb je een soort plan b.

Collingwood

Citaat van: sk13 op juli 22, 2015, 00:06:51
Ben het niet geheel eens collingwood. Want waarom zou je dan speler in voorbereiding ergens neerzetten terwijl hij daar normaal niet speelt. Scc krijgt met blessures te maken. En als je nu alvast op bijv ander systeem traint in de voorbereiding. Is dat gemakkelijker te compenseren gedurende competitie. Heb je een soort plan b.

Ik kan me gedeeltelijk wel in je mening vinden, natuurlijk is het handig om een plan b te hebben. Maar allereerst lijkt het me toch wel handig om plan a er helemaal in te slijpen. En daar moet nog het nodige aan gebeuren denk ik, door de komst van veel nieuwe spelers en de blessures van potentieel belangrijke basisklanten als Heerings en Byrne. Een plan b lijkt me eerder iets om gedurende het seizoen mee bezig te gaan.
Kalmte alleen kan u redden.

sk13

Oké helder. Alleen hebben we nu de juiste linksbuiten niet. Dus vandaar ook wil je plan a erin slijpen. Dan de linksbuiten van jong cambuur gebruiken. Want ga er vanuit dat jong cambuur selde systeem speelt as 1ste.

Bankzitter

Jammer dat er bij JC ook geen linksbuiten zit die op (lange) termijn opgeleid kan worden tot selectiespeler. Hunte is als clubloze speler komen aanwaaien maar dat lijkt me geen groebriljantje meer.

Gasgeve

Menig zou wel een sensatie kunnen worden hier. Veel doelgerichter dan Lukoki en even snel.

speculeter

Citaat van: Gasgeve op juli 22, 2015, 09:16:05
Menig zou wel een sensatie kunnen worden hier. Veel doelgerichter dan Lukoki en even snel.
Weet iemand hoe serieus die interesse is?

richard

Citaat van: speculeter op juli 22, 2015, 09:23:29
Weet iemand hoe serieus die interesse is?

Geen interesse zover ik weet!!

SCC

Geen interesse in Menig door onze TS, of bedoel je dat ze wel interesse in zo'n speler zouden hebben, maar dat de mogelijkheid nog niet is besproken met Ajax? (niets concreets).
En aangezien jij dichter bij het vuur zit: is het dan bewust geen interesse omdat ze de pijlen op een betere speler hebben? (directe versterking, welke het al bewezen heeft hoop ik, of gokken ze op talent van City?)

dit is mien club

Voor zover ik weet is Menig uit de duim gezogen.
Cambuur wil wel zsm één binnen halen maar wil ook niet over één nacht ijs gaan. :proost
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it