Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Sakin op juni 30, 2015, 22:33:42
We moeten die Velthuizen halen. Dan hoeft het centrum niet zo sterk. En Nienhuis weg wezen!
Vitesse tegen Cambuur van vorig seizoen vergeten?  :_schater :_schater

speculeter

Citaat van: Treb op juli 01, 2015, 00:44:00
Mooi, 'tis 1 juli. Berisha al rond?
half 10 land er een vlucht uit Rome op Schiphol. ..

Scc01

Nou maar even zien of daar een voetballer in zit die meteen richting Lwd komt om te tekenen. Ik denk het niet:)

dit is mien club

Het kon wel eens een mooie dag worden, maar hij kan ook eindigen met donder en bliksem.
In het laatste geval wordt iemand geraakt door die bliksem :clint
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Citaat van: Scc01 op juli 01, 2015, 09:28:00
Nou maar even zien of daar een voetballer in zit die meteen richting Lwd komt om te tekenen. Ik denk het niet:)
nee?

Scc01

anders was er al lang gelekt  ;)

Gasgeve

Citaat van: Scc01 op juli 01, 2015, 09:34:13
anders was er al lang gelekt  ;)
Ard heeft een vrije dag.

Marc S

Citaat van: dit is mien club op juli 01, 2015, 09:30:28
Het kon wel eens een mooie dag worden, maar hij kan ook eindigen met donder en bliksem.
In het laatste geval wordt iemand geraakt door die bliksem :clint

En toch schijnt de zon op dit moment, hopelijk is het daadwerkelijke weer een voorbode dan  :y

hobbes

In het LC van vandaag staat dat de contacten met Man C over Byrne in mei gelegd werden, is het nog wel even stil gebleven dus.

John Hiatt


pvanbuijtene


Gasgeve

Ronnie Stam transfervrij, maar zal wel te duur zijn.

dit is mien club

Citaat van: John Hiatt op juli 01, 2015, 10:24:06
Waar blieft die spits?

Must even leze.
Ut kin een mooie hete dag wudde, maar t kin oek veranderen in donder en bliksem
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

DC

Citaat van: Gasgeve op juli 01, 2015, 10:52:51
Ronnie Stam transfervrij, maar zal wel te duur zijn.

Las het net ook, zou echt een aanwinst zijn!
Maar salaris zal idd wel probleem zijn en evt meer kapers op de kust..

speculeter

Als je het hebt over een buitenkans voor je backpositie....
Zou een hele goede voor ons zijn.