Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

En laten we eerlijk zijn, hij schopt er bij de bekerfinale 2 in maart voor de rest was hij nog niet zo opvallend bij Groningen

Dokkumer

Citaat van: hobbes op mei 14, 2015, 10:45:34
En laten we eerlijk zijn, hij schopt er bij de bekerfinale 2 in maart voor de rest was hij nog niet zo opvallend bij Groningen
Dan zie je niet wat hij allemaal zonder bal doet. Altijd aanspeelbaar, ruimtes maken voor anderen. Altijd bezig.

sccweestwel

Ik ben trouwens zeer onder de indruk van die Caner Cavlan, speler van de graafschap , heb maandag eens goed op die jonge gelet.  ( contract tot 2017)

Collingwood

Citaat van: sccweestwel op mei 14, 2015, 11:28:46
Ik ben trouwens zeer onder de indruk van die Caner Cavlan, speler van de graafschap , heb maandag eens goed op die jonge gelet.  ( contract tot 2017)

Schijnt behoorlijk veel te moeten kosten. Ook zijn er andere clubs voor hem in de markt. Wel een uitstekende speler inderdaad.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: hobbes op mei 14, 2015, 10:45:34
En laten we eerlijk zijn, hij schopt er bij de bekerfinale 2 in maart voor de rest was hij nog niet zo opvallend bij Groningen

Dat komt omdat Chery hem voor de poten  loopt. Zet Rusnak maar eens ouderwets op 10, moet jij eens opletten!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sccweestwel

Citaat van: Collingwood op mei 14, 2015, 11:29:21
Schijnt behoorlijk veel te moeten kosten. Ook zijn er andere clubs voor hem in de markt. Wel een uitstekende speler inderdaad.

Ik had inderdaad begrepen dat AZ voor hem in de markt zou zijn, omdat die poulsen weg gaat. Maarja als hij te duur is houd het op he.

sccweestwel

Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 11:29:54
Dat komt omdat Chery hem voor de poten  loopt. Zet Rusnak maar eens ouderwets op 10, moet jij eens opletten!

Eens, heb die wedstrijd van hun tegen ajax gezien, Hij kreeg geen bal maar liep wel de hele tijd vrij

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2015, 11:19:13
Dan zie je niet wat hij allemaal zonder bal doet. Altijd aanspeelbaar, ruimtes maken voor anderen. Altijd bezig.
Je bent me voor, prima onder woorden gebracht... Als je de kwaliteit van Rusnak niet ziet ben je of blind of heb weinig kijk op het spelletje(of je vergist je even in een vlaag van verstandsverbijstering :P ).
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op mei 14, 2015, 11:29:21
Schijnt behoorlijk veel te moeten kosten. Ook zijn er andere clubs voor hem in de markt. Wel een uitstekende speler inderdaad.
Heb bedragen 500k voorbij horen komen.. Dat is niet haalbaar denk ik. Maar gelukkig zijn er goedkopere opties(lees transfervrij)
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur123

Demy de Zeeuw is weer transfervrij toch? Uitstekende speler, vraag me wel af of hij hierheen zou willen komen maar zou wel een prima toevoeging zijn.

Sander Scc

Citaat van: Cambuur123 op mei 14, 2015, 12:41:42
Demy de Zeeuw is weer transfervrij toch? Uitstekende speler, vraag me wel af of hij hierheen zou willen komen maar zou wel een prima toevoeging zijn.

Die komt echt niet hierheen hoor.
Die wil centjes verdienen ipv voor een volksclub voetballen. Anders was hij wel terug naar de egels gegaan.

poelie-lwd

Citaat van: Cambuur123 op mei 14, 2015, 12:41:42
Demy de Zeeuw is weer transfervrij toch? Uitstekende speler, vraag me wel af of hij hierheen zou willen komen maar zou wel een prima toevoeging zijn.

Mentaliteit van een doperwt. Mede daardoor verliest NAC de wedstrijd tegen AZ omdat hij het duel niet durft aan te gaan. Door balverlies van hem knallen ze de 3-2 binnen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2015, 13:28:41
Mentaliteit van een doperwt. Mede daardoor verliest NAC de wedstrijd tegen AZ omdat hij het duel niet durft aan te gaan. Door balverlies van hem knallen ze de 3-2 binnen.
Moet je inderdaad niet willen,kijken voor jonge spelers waar later nog wat aan te verdienen is..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2015, 13:46:43
Moet je inderdaad niet willen,kijken voor jonge spelers waar later nog wat aan te verdienen is..
Deels met je eens. Ik ben namelijk wel van mening dat je er een paar ervaren jongens bij moet hebben. Zoals B. bij ons en dan nog 2 of 3.

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2015, 13:50:50
Deels met je eens. Ik ben namelijk wel van mening dat je er een paar ervaren jongens bij moet hebben. Zoals B. bij ons en dan nog 2 of 3.
Ja dat ben ik met je eens, maar jongens die er nu zijn Reijnen en een Roorda en de jou gemelde B kom je op 3 plus de huidige jongens krijgen ook meer ervaring.. Maar 1 erbij kan geen kwaad, maar geen de Zeeuw AUB...
IN HENK WE TRUST!!!