Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Henk de Jong in de papieren VI: 'We zoeken nog een linksbuiten en een rechtsback'.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: Destroyer op juli 08, 2015, 13:49:52
Zag ik nu Van der Laan bij het cambuurplein weg rijden vandaag? Of hij heeft boodschappen gedaan bij de c1000.

Heeft zijn seizoenskaart opgehaald denk ik

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op juli 08, 2015, 13:49:52
Of hij heeft boodschappen gedaan bij de c1000.
De C1000 is dicht, dus dat lijkt me niet..
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: Collingwood op juli 08, 2015, 14:01:39
Henk de Jong in de papieren VI: 'We zoeken nog een linksbuiten en een rechtsback'.

Ik mag hopen dat dit topversterkingen worden en geen aanvullingen
Voorin en achterin vind ik het verder vrij smal bezet.

dit is mien club

ze denken aan Neymar en Douglas Pereira
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

hobbes

Citaat van: dit is mien club op juli 08, 2015, 15:45:05
ze denken aan Neymar en Douglas Pereira

Ik vind Neymar niet zo sterk op de back

AL

Lopen er in Nederland nog linksbuitens rond??

Casuals-lwd

Dus geen nieuwe keeper?,  dan maar Zeinstra wat wedstrijden laten keepen

Yellow Army

Citaat van: dit is mien club op juli 08, 2015, 11:48:25
Is dit wat?
Linksbuiten: Tommy Oar
Witheet waren ze bij FC Utrecht, toen Tommy Oar onlangs transfervrij de Galgenwaard uitwandelde. In de Domstad rekende men erop dat Oar zou bijtekenen en de club die hem ontdekte daarmee een transfersom zou gunnen. Oar besloot anders en besloot zijn clubloze status uit te buiten. Wie pikt de 23-jarige international van Australiƫ op?

bron vi

Tuurlijk, als non-EU speler hoeft hij slechts een ton of 4-5 salaris.
Area 58

Yellow Army

Citaat van: AL op juli 08, 2015, 15:10:42
Ik mag hopen dat dit topversterkingen worden en geen aanvullingen
Voorin en achterin vind ik het verder vrij smal bezet.

Volgens mij is eerder aangegeven dat men de kat uit de boom kijkt vwb afvallers bij de topclubs. En omdat het huur betreft, zal het iemand zijn die er gelijk moet staan.
Area 58

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde


Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op juli 09, 2015, 08:35:43
stam zou een enorme versterking op fe back zijn
Lijkt mij ook... Maar deze cijfertjes liegen er ook niet om..
http://www.transfermarkt.nl/dustley-mulder/profil/spieler/37930
IN HENK WE TRUST!!!

Gasgeve

2 ideale spelers lijkt mij. 2 ervaren Nederlandse jongens.

AL

Liefst geen dertigers op de back!
Zijn meestal niet meer de snelsten en het beste is er meestal wel van af.
Bovendien geen restwaarde meer.