Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 02, 2015, 16:35:31
Zoals Grijskijker al zei: de linksback van Eindhoven.
Die is mij zeer positief opgevallen.
Andere optie voor linksback: Kuipers of Tamata.

Valt mij overigens op dat er veel goede spelers in Belgiƫ rondlopen.
Die linksback van De Graafschap kan ook lekker ballen, Cavlan (weet niet of ik zijn naam goed schrijf)en is trouwens ook Belg..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Tijdje geleden Grijskijker, welkom terug  :proost

Zal het forum goed doen. Inhoudelijke discussies en meningen zijn hier de laatste tijd meer uitzondering dan regel  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Marc S

Citaat van: poelie-lwd op mei 02, 2015, 17:55:21
Tijdje geleden Grijskijker, welkom terug  :proost

Zal het forum goed doen. Inhoudelijke discussies en meningen zijn hier de laatste tijd meer uitzondering dan regel  :zweep

We moeten wel de traditie hooghouden hoor ;)

Dokkumer

Citaat van: speculeter op mei 02, 2015, 16:20:08
Ken ze allemaal.
Maar wie is Gunst?
Als hij naar dkv gaat heet hij Afgunst ;)

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op mei 02, 2015, 17:55:21
Tijdje geleden Grijskijker, welkom terug  :proost

Zal het forum goed doen. Inhoudelijke discussies en meningen zijn hier de laatste tijd meer uitzondering dan regel  :zweep
De laatste tijd als in 10-15 jaar poelie? COL lijkt al vanaf ik het ken op een kippenhok vol ongestelde dames zonder chocola.

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 02, 2015, 19:42:39
COL lijkt al vanaf ik het ken op een kippenhok vol ongestelde dames zonder chocola.
Of (semi)ambtenaren zonder hun ochtend koffie :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 02, 2015, 17:55:21
Tijdje geleden Grijskijker, welkom terug  :proost
Ik dank u, Poelie..
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Wouda weg las ik net.
Tijd voor een talentvolle keeper er bij.
En ik las ergens dat de kans groot is dat bytyqi weer verhuurd word aan ons als hij weer helemaal fit is.

denistel

Citaat van: Marc S op mei 02, 2015, 15:29:32
Sparta heeft ook echt geen cent meer over hoor

maar wel suikeroompjes he.

Marc S


siepelsjeu

Wouter van der Molen blijft liever bij achilles

denistel

zien goed recht de 1 heeft een uitdaging nodig een ander niet. assen leeuwarden is nog net te
doen zou ik zeggen maar er staat niet veel tegen over denk ik.

PePe

Manchester City verkocht Albert Rusnak in januari voor een paar ton aan FC Groningen. Daar ontwikkelt de middenvelder zich stormachtig en dat is ook de scouting van de Engelse grootmacht opgevallen. Volgens The Daily Mail heeft Manchester City behoorlijk veel spijt van het verkopen van Rusnak en overweegt de club hem terug naar Engeland!! FC Groningen gaat geld verdienen, dit kon ook in Leeuwarden!!

Dokkumer

Citaat van: PePe op mei 04, 2015, 10:17:47
Manchester City verkocht Albert Rusnak in januari voor een paar ton aan FC Groningen. Daar ontwikkelt de middenvelder zich stormachtig en dat is ook de scouting van de Engelse grootmacht opgevallen. Volgens The Daily Mail heeft Manchester City behoorlijk veel spijt van het verkopen van Rusnak en overweegt de club hem terug naar Engeland!! FC Groningen gaat geld verdienen, dit kon ook in Leeuwarden!!
Het had gekund inderdaad, alleen kon Cambuur niet mee in het salaris wat Groningen wel kon ophoesten. Het was al lastig genoeg om de transfersom bij elkaar te leggen.

Gasgeve

Er zijn gewoon mensen die zeggen dat Zivkovic hier kan komen  :_schater