Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Er zal vast wel een andere club komen voor een speler met zijn verleden en cv. Altijd wel een gekke buitenlandse club die hem wil hebben lijkt me. Levski Sofia pakt gewoon een speler van Sparta, waarvan Sparta het contract niet wil verlengen. Dus de Ridder lijkt me een lastig verhaal te gaan worden.

dit is mien club

Citaat van: zeewolde op juni 30, 2015, 09:45:04
niet echt handig om dit stuk te plaatsen. Straks nog lastigere onderhandelingen.

Do hest dien lolbroek an zeker? :|
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

zeewolde

Citaat van: dit is mien club op juni 30, 2015, 10:11:05
Do hest dien lolbroek an zeker? :|
jij was degene die zo boos was dat er zo vroeg over geschreven werd ;)

maar ik begrijp dat het rond is?

dit is mien club

Citaat van: zeewolde op juni 30, 2015, 10:12:44
jij was degene die zo boos was dat er zo vroeg over geschreven werd ;)

maar ik begrijp dat het rond is?

Ik was één van de personen die Henk achter het behang wilde plakken, ja dat klopt.
Maar inmiddels is er veel over gesproken en zo'n verhaal van januari j.l. kan echt geen kwaad. 

Ik kan er niks over zeggen behalve, we moeten blijven duimen tot vanavond 00.00u.
Tot dan is niks zeker.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sccambuurlwdd

Overigens is het meer dan logisch dat het niet goed gaat met Berisha. Anders zou hij zelfs nooit bij Cambuur zijn genoemd.

Ik ben benieuwd wat hij kan, maar ik denk dat we met Byrne de grootste slag hebben geslagen.

Bernardo

Citaat van: dit is mien club op juni 30, 2015, 10:18:55
Ik was één van de personen die Henk achter het behang wilde plakken, ja dat klopt.
Maar inmiddels is er veel over gesproken en zo'n verhaal van januari j.l. kan echt geen kwaad. 

Ik kan er niks over zeggen behalve, we moeten blijven duimen tot vanavond 00.00u.
Tot dan is niks zeker.

Komt er dus zeker op neer dat Roma nog een optie in zijn contract heeft en die voor 1 juli  moet lichten? En dat hij anders transfervrij is?

Drumfather SCC

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 30, 2015, 10:27:18
Overigens is het meer dan logisch dat het niet goed gaat met Berisha. Anders zou hij zelfs nooit bij Cambuur zijn genoemd.

Ik ben benieuwd wat hij kan, maar ik denk dat we met Byrne de grootste slag hebben geslagen.

Lees nog niks dus tot die tijd is er nog niks rond en/of getekend.

Gasgeve

Citaat van: Drumfather SCC op juni 30, 2015, 10:31:35
Lees nog niks dus tot die tijd is er nog niks rond en/of getekend.
Is zojuist gepresenteerd op o.a. de Facebook pagina van Cambuur.

http://cambuur.nl/nieuws/city-middenvelder-jack-byrne-seizoen-naar-sc-cambuur/

Drumfather SCC


dit is mien club

Prachtig nieuws, prima speler zoals ik dat nu kan inschatten middels youtube
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Collingwood

Citaat van: dit is mien club op juni 30, 2015, 10:18:55
Ik was één van de personen die Henk achter het behang wilde plakken, ja dat klopt.
Maar inmiddels is er veel over gesproken en zo'n verhaal van januari j.l. kan echt geen kwaad. 

Ik kan er niks over zeggen behalve, we moeten blijven duimen tot vanavond 00.00u.
Tot dan is niks zeker.

Als er nieuws komt over Berisha, verwacht je het dan morgen (pas)?
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Het is iig mooi dat Bryne voor het hele seizoen komt.

dit is mien club

Citaat van: Collingwood op juni 30, 2015, 10:40:26
Als er nieuws komt over Berisha, verwacht je het dan morgen (pas)?
Ja
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Collingwood

Volgens mij ziet het middenveld er nu als volgt uit: Overgoor/Schootstra, Van de Streek/Bakker, Byrne/Steblecki/Masek (punt naar achteren) of Byrne/Bakker, Overgoor/Schootstra, Van de Streek/Steblecki/Masek (punt naar voren).

Beide keren hebben we voor één positie drie spelers. Zou Masek dan (in eerste instantie) toch meer als linkervleugelspits worden gezien?
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Denk ik wel, want er wordt ook gezocht naar nog maar 1 linksbuiten. Aangezien Hoefdraad er pas na de winterstop weer bij is, is de positie in ieder geval voor de winterstop dubbel bezet met Masek en die linksbuiten die nog gehaald moet worden.