Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: SCCdrachten op juni 26, 2015, 08:23:52
MC bepaald in dit geval alles... een club als Cambuur mag blij zijn dat ze deze lijnen hebben.. huur contracten lopen in engeland nauw eenmaal zo...
Optie tot koop is misschien contractueel best mogelijk ! Rusnak hadden wij ook kunnen betalen heb gehoord dat grun hem voor een bedrag van 250.000 heeft overgenomen van MC

€350.000 als ik goed ben geinformeerd.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Voorstopper

Citaat van: poelie-lwd op juni 26, 2015, 08:26:53
€350.000 als ik goed ben geinformeerd.

250 350 maakt niet uit denk ik, gaat er volgens mij om dat zijn salariseisen te gortig waren voor Cambuur. Maar dat weet ik niet zeker

Grijskijkert

Citaat van: SCCdrachten op juni 26, 2015, 08:23:52
MC bepaald in dit geval alles... een club als Cambuur mag blij zijn dat ze deze lijnen hebben.. huur contracten lopen in engeland nauw eenmaal zo...
Optie tot koop is misschien contractueel best mogelijk ! Rusnak hadden wij ook kunnen betalen heb gehoord dat grun hem voor een bedrag van 250.000 heeft overgenomen van MC
Onzin! Ging om een totaal bedrag van 1.200.000(inclusief salaris) en is/was niet te betalen(financierders durfden het niet aan).
IN HENK WE TRUST!!!

SCCdrachten

#2643
Citaat van: Grijskijkert op juni 26, 2015, 08:30:16
Onzin! Ging om een totaal bedrag van 1.200.000(inclusief salaris) en is/was niet te betalen(financierders durfden het niet aan).

Heb jij een andere bron dan mij  :proost

Lees nu inclusief salaris dat zal inderdaad het struikelblok zijn geweest..

Grijskijkert

Citaat van: SCCdrachten op juni 26, 2015, 08:34:07
Heb jij een andere bron dan mij  :proost
Dat is duidelijk... maar wat maakt het uit... Ben blij met de genoemde namen en ze zullen wel lering trekken uit het verleden...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#2645
Nu nog een rechtsback en linksbuiten.. ben nu erg benieuwd welke namen de TS(inclusief v/d Vegt) uit hun hoge hoed tovert...
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Ik blijf het bekendmaken maar een vreemde gang van zaken vinden. Het was een publiek geheim maar het lijkt me toch kraakhelder dat de BVO als eerste het nieuws brengt OF de BVO gunt een journalist cq medium de primeur.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dit is mien club

Henk Albers heeft voor zijn beurt gepraat. :(
Dit kan het proces frustreren en zelf doen afketsen. Krijg je met die journalisten die niet kunnen wachten.
Hij is "club watcher" maar hij brengt de club nu in diskrediet.

Ongelooflijk dom.  30 juni of 1 juli was het helemaal rond geweest.
Overigens had iemand anders de primeur gekregen van van der Vegt, als het rond zou zijn.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 09:08:31
Henk Albers heeft voor zijn beurt gepraat. :(
Dit kan het proces frustreren en zelf doen afketsen. Krijg je met die journalisten die niet kunnen wachten.
Hij is "club watcher" maar hij brengt de club nu in diskrediet.

Ongelooflijk dom.  30 juni of 1 juli was het helemaal rond geweest.
Overigens had iemand anders de primeur gekregen van van der Vegt, als het rond zou zijn.
Ja als dat waar is , dan heeft hij zich lelijk in de vingers gesneden, en zal dit gevolgen hebben.... Afwachten dus, wordt het dus nog ff spannend...
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Laat ik het heel netjes houden....
Als je zulke informatie weet hou je zoiets gewoon voor je.
En als het nu gaat lopen zoals door sommigen hier al word gevreesd dan hoeft meneer albers zich voorlopig niet te laten zien in het Cambuur stadion.  l8l

dit is mien club

Citaat van: Grijskijkert op juni 26, 2015, 09:12:24
Ja als dat waar is , dan heeft hij zich lelijk in de vingers gesneden, en zal dit gevolgen hebben.... Afwachten dus, wordt het dus nog ff spannend...

Geloof mij maar dat het waar is, club is hier niet blij mee.
Als hierdoor de transfer van Berisha afketst dan kan hij beter een andere club zoeken. Kan die mooi met Bijker mee l8l
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Marc S

Dat kan dan wel eens lelijk aflopen..

richard

Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 09:16:28
Geloof mij maar dat het waar is, club is hier niet blij mee.
Als hierdoor de transfer van Berisha afketst dan kan hij beter een andere club zoeken. Kan die mooi met Bijker mee l8l

Eens!!

SCC-J

Citaat van: Galdiano op juni 26, 2015, 07:52:44
Als het nu nog misloopt door deze berichtgeving  :(
Er is keihard gewerkt voor deze jongens.
Dat is zijn werk..

pvanbuijtene

Citaat van: SCC-J op juni 26, 2015, 09:24:00
Dat is zijn werk..

hij kreeg laatste tijd vaak t kritiek dat ie pas met het nieuws kwam als iedereen het wist... dus nu komt ie wat eerder ;)