Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Iedereen hier een beetje populair doen dat ze de nieuwe aankoop weten maar vervolgens niet met een naam komen.

Gefeliciteerd!

HJ.Wijma


justremco

Citaat van: SCC-J op mei 07, 2015, 11:30:20
Iedereen hier een beetje populair doen dat ze de nieuwe aankoop weten maar vervolgens niet met een naam komen.

Gefeliciteerd!

Ben het wel met je eens, maar heb begrepen dat dit nieuws nog niet naar buiten mag(misschien nog een medische keuring?)

@Montana
Hoe staat het met die linksbuiten waar je het laatst over had?

speculeter


denistel

Citaat van: Keizer op mei 07, 2015, 11:03:02
Alle spelers uit een Nederlandse competitie met een aflopend contract die in de verdediging spelen en 1,90 lang zijn:
http://www.transfermarkt.nl/detailsuche/spielerdetail/suche/1464950
:)

mooie lijst :devil

Montana

Ze zijn bezig met een 'verrassing' uit het buitenland. Geen idee wie verder. lCV is een Nederlander.

michello

Ook een enorm talent Van der Boomen (6) van Eindhoven... Ligt alleen nog paar jaar vast daar..

ruubmac

Citaat van: SCC-J op mei 07, 2015, 11:30:20
Iedereen hier een beetje populair doen dat ze de nieuwe aankoop weten maar vervolgens niet met een naam komen.

Gefeliciteerd!

Tja, iedereen wil het dichtst bij het vuur zitten he... ik zie het allemaal wel.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets


sccambuurlwdd

Heerings voldoet in ieder geval aan alle beschreven kenmerken: linkspoot, centrale verdediger, 1.90 en een aflopend contract.




Zal 'm dus wel niet worden. :_schater

speculeter

Citaat van: sccambuurlwdd op mei 07, 2015, 15:03:17
Heerings voldoet in ieder geval aan alle beschreven kenmerken: linkspoot, centrale verdediger, 1.90 en een aflopend contract.

En die tatoos dan?


Zal 'm dus wel niet worden. :_schater


dit is mien club

Die Heerkens is toch niet echt een bijzondere speler, was geen eens basis speler bij Utrecht. Dat terwijl ze de wereld aan goals incasseerden
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

hobbes

Citaat van: dit is mien club op mei 07, 2015, 15:52:19
Die Heerkens is toch niet echt een bijzondere speler, was geen eens basis speler bij Utrecht. Dat terwijl ze de wereld aan goals incasseerden

Reijnen stond ook niet in de basis bij AZ