Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Sakin

Citaat van: dennisw8 op augustus 15, 2015, 22:08:16
Ik denk dat we aanstaande week Van der Hoorn kunnen verwelkomen  :proost

Daar hoop ik ook op. Ze hebbend al eens vaker verrast. Blij verrast!

poelie-lwd

Vd Hoorn? Die kan niet opbouwen!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

mugel

Citaat van: justremco op augustus 15, 2015, 21:54:38
Conboy speelt bij esbjerg en drost is een daap!

Dat was de vorige club van Conboy toch? En wat is er precies mis met Drost? Heb jij betere ideeën?

justremco

Staat daar per 1 juli onder contract. Zat vorig jaar bij NEC. Vind drost maar een zuurtje. Straalt niks uit en heeft bovendien al wekenlang niets gedaan. Heb niet echt een favoriet, maar het moet vooral een opbouwer zijn denk ik

Voorstopper

Citaat van: Sakin op augustus 15, 2015, 22:22:00
Daar hoop ik ook op. Ze hebbend al eens vaker verrast. Blij verrast!
Ik weet niet of vd Hoorn wel zo'n goede keus is hoor

Utekleitrokken

Citaat van: Voorstopper op augustus 15, 2015, 23:13:56
Ik weet niet of vd Hoorn wel zo'n goede keus is hoor


Nee inderdaad. Niet goed genoeg voor ons! We moeten het meer in de richting van John Terry en Chiellini zoeken.

Even serieus, ik ken die Van der Hoorn niet goed, maar hij is niet voor niks in Amsterdam toch?

mugel

Citaat van: justremco op augustus 15, 2015, 23:13:30
Staat daar per 1 juli onder contract. Zat vorig jaar bij NEC. Vind drost maar een zuurtje. Straalt niks uit en heeft bovendien al wekenlang niets gedaan. Heb niet echt een favoriet, maar het moet vooral een opbouwer zijn denk ik

Ik weet niet hoe je daar bij komt met Conboy. Het enige wat ik kan vinden en weet is dat ie bij NEC is weggegaan omdat hij toe is aan een nieuwe uitdaging. Interesse was er een jaar geleden veel, maar is volgens mij nu nog zoekende..

Drost is misschien niet de allerbeste, maar transfervrij en voor ons denk ik goed genoeg.
Uitstraling heb je niet nodig als voetballer. Dat is in andere baantjes misschien belangrijk...

justremco

Citaat van: mugel op augustus 15, 2015, 23:42:31
Ik weet niet hoe je daar bij komt met Conboy. Het enige wat ik kan vinden en weet is dat ie bij NEC is weggegaan omdat hij toe is aan een nieuwe uitdaging. Interesse was er een jaar geleden veel, maar is volgens mij nu nog zoekende..

Drost is misschien niet de allerbeste, maar transfervrij en voor ons denk ik goed genoeg.
Uitstraling heb je niet nodig als voetballer. Dat is in andere baantjes misschien belangrijk...

Had verkeerd gekeken, Esbjerg is z'n geboorteplaats. Maar drost vind ik persoonlijk niks, mede vanwege z'n verleden  :zweep

AL

Ik begrijp dat cambuur een LCV en RCV wil? Dus geen rechtsback meer?
De roep om een LCV komt omdat men geschrokken is van Heerings.

Galdiano

Iedereen denk gelijk dat Heerings al afgeserveerd is, maar dit is verre van waar. De ts vond hem in de wedstrijd niet fit genoeg ogen, en willen hem laten bijtrainen.

Met een RCV en een LCV heb je alles dubbel bezet en zou MacIntosh ook naar RB kunnen staan. Dit heeft niet met het wijvelende spel te maken van Kai.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Conboy heeft natuurlijk veel ervaring en prikte er ook nog vaak even in. Maar is hij goed genoeg?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Galdiano op augustus 16, 2015, 09:00:06
Iedereen denk gelijk dat Heerings al afgeserveerd is, maar dit is verre van waar. De ts vond hem in de wedstrijd niet fit genoeg ogen, en willen hem laten bijtrainen.

Met een RCV en een LCV heb je alles dubbel bezet en zou MacIntosh ook naar RB kunnen staan. Dit heeft niet met het wijvelende spel te maken van Kai.

Ik vind ook niet dat wij mogen oordelen over 1 wedstrijd. Dat is toch niet realistisch?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

AL

Maar waarom geen rechtsback meer halen ineens?
Pereira komt tekort en ook Mac of Schootstra/el Baad zijn geen succes op die positie.
Er was geen sprake van een extra LCV en nu ineens wel. Ik blijf het vreemd vinden, maar denk toch dat er toch vraagtekens zijn bij Heerings.
Om alles dubbel bezet te hebben, zou je naast de LCV en RCV ook een rechtsback nodig hebben.

gewoon een fan

Citaat van: poelie-lwd op augustus 15, 2015, 22:38:35
Vd Hoorn? Die kan niet opbouwen!

Opbouwen/inschuiven was toch minder belangrijk geworden met de komst van Overgoor?

Van mij zou de beste man mogen komen  :thumbsup

TopperM

Citaat van: AL op augustus 16, 2015, 09:15:58
Maar waarom geen rechtsback meer halen ineens?
Pereira komt tekort en ook Mac of Schootstra/el Baad zijn geen succes op die positie.
Er was geen sprake van een extra LCV en nu ineens wel. Ik blijf het vreemd vinden, maar denk toch dat er toch vraagtekens zijn bij Heerings.
Om alles dubbel bezet te hebben, zou je naast de LCV en RCV ook een rechtsback nodig hebben.
ik vind dat pereira redelijk met het niveau mee kan. Heeft nu 2 jaar moeten wachten op een basisplaats en vind dat ie dat verdiend. Mocht hij uitvallen kan mac intosch een goede vervanger zijn. Tegen dkv uit speelde hij prima rechtsback. T beste zou zijn een RCV te halen die ook RB kan spelen.