Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 09:16:24
Bytiqi zou ook 2 klasse beter zijn, je weet gewoon niet hoe het uutpakt.

We praten na de winterstop wel weer!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 08:41:24
Met evt Berisha, Byrne , masek kunnen we toch gewoon niet weten of selectie beter is , we weten toch niet hoe goed die gasten zijn op eredivisie niveau, of het zijn rusnakjes of bytiqies.. je kan het gewoon niet weten, vermoedens kan wel, maar je weet niet hoe het uutpakt toch.. Overgoor en Peersman weet je wat je hebt en kan je beter over oordelen lijkt me.

Waarom niet? Als je weet waar je op moet letten heb je echt geen weken nodig om te kunnen zien of een speler een meerwaarde kan zijn of niet. 2 min youtube is voldoende. Daarintegen speelt natuurlijk wel of ze zich makkelijk aanpassen en/of blessureleed roet in het eten gooien. Dat is altijd afwachten. Maar goed, we gaan het meemaken  :proost

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: John Hiatt op juni 28, 2015, 09:21:51
Niet zo kortzichtig. Rusnak draaide bijna hele voorbereiding mee, Bytiqi kwam in een matig draaiend elftal. En raakte snel geblesseerd. Als die 2 jonge jongens komen, draaien ze bijna de hele voorbereiding mee. Kwaliteit komt dan altijd bovendrijven.
Ja inderdaad ik zou het er net neerzetten.. Die situatie is niet vergelijkbaar..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 09:20:24
Tot die tijd niet meer? :_schater Ik geef je ook geen ongelijk, maar ben iets terughoudend.. Je weet niet wat er gebeurt qua blessures e.d.

Dan zijn we het eens  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2015, 09:25:34
Waarom niet? Als je weet waar je op moet letten heb je echt geen weken nodig om te kunnen zien of een speler een meerwaarde kan zijn of niet. 2 min youtube is voldoende. Daarintegen speelt natuurlijk wel of ze zich makkelijk aanpassen en/of blessureleed roet in het eten gooien. Dat is altijd afwachten. Maar goed, we gaan het meemaken  :proost

dat laatste gaat het me juist om, het aanpassen.. Rusnak is gewoon een klein baasje, dat is zijn karakter, al had die niet de voorbereiding meegemaakt was ie gewoon nog de beste, bytiqi lijkt wat zachter qua karakter.. Kwaliteit heeft bytiqi heel veel, net zoals berisha en byrne, ze spelen bij topclubs, ook niet zomaar... de spelers dei willem 2 haalt zijn bij iedereen bekent, je weet wat je aan die spelrs hebt, daarom denk je snel, wowcwat goed ingekocht, dat lijkt bij ons minder, maar mochten de kwaliteiten vsn Berisha eruit komen mag zivkovic de veters van Berisha nog neit eens strikken :proost

poelie-lwd

Ik voorspel je dat Byrne een baasje is, misschien nog wel erger dan Rusnak. Daar gaan we echt plezier aan beleven heb ik het idee  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2015, 09:46:00
Ik voorspel je dat Byrne een baasje is, misschien nog wel erger dan Rusnak. Daar gaan we echt plezier aan beleven heb ik het idee  :proost
Werd ook beschouwd als de leider/baas in het veld bij Manchester City U21..
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 09:55:25
Werd ook beschouwd als de leider/baas in het veld bij Manchester City U21..

En ieren zijn vechters toch?

AL

Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 09:55:25
Werd ook beschouwd als de leider/baas in het veld bij Manchester City U21..

Is toch meer controlerend dan aanvallend ingesteld?

michello

Citaat van: AL op juni 28, 2015, 10:15:56
Is toch meer controlerend dan aanvallend ingesteld?

Kan beide heel goed... Ideaal dus.  :thumbsup

Zie dit maar eens:


Grijskijkert

Citaat van: AL op juni 28, 2015, 10:15:56
Is toch meer controlerend dan aanvallend ingesteld?
Yesss...Maar een iets aanvallende rol kan hij ook wel aan.. Dus als het doorgaat hebben we er 2 met Overgoor en Byrne dus met die 2 spelen en met een 10 ervoor... Het mooie is dat Overgoor linksbenig is en Byrne rechtsbenig..
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Dan zouden we Masek of Vd Streek op 10 kunnen zetten.
Wel een heerlijk creatief middenveld, wat zo gemist werd de tweede seizoenshelft.

richard

Het mooie van alles is dat bakker uit beeld raakt??

wiekie1969

Die ken wel met het beloftenteam meedoen elke week. :thumbsup