Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: Destroyer op juni 28, 2015, 08:10:03
Mij is geleerd dat je altijd van eigen krachten uit moet gaan. Volgens mij presteert onze club de afgelopen jaren prima op deze manier. Niet naar een ander kijken. Bovendien hebben wij een mooi wapen. De 12e man.

En vergeet vooral de calimero gedachte niet bij sommigen. Daar ben ik persoonlijk helemaal klaar mee. Kijk eens wat een selectie we straks hebben, kwalitatief stukken beter dan vorig jaar. Laat ze maar komme!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: wiekie1969 op juni 28, 2015, 07:40:36
Juust, ik oek. En dat na slechts 1 training....... Gistermorgen bij de training weest, het niveau was heel hoog. Wat een speler die Masek. Snel, behendig, baltechniek en een geweldige voorzet. En die Overgoor is een klasbak, aannemen, opendraaien en een strakke inspeel pass. Die jongen zag je genieten tijdens de training.  Peersman lijkt hetzelfde niveau als Vytas te hebben. Dus oek dat valt mee. En let op Berend Schootstra. Wat een leuke speler is dat zeg!
Maar dit was nog maar de 1e training.
Verder viel mij Nienhuis in positieve zin op, was flink afgetraind. Geen grammetje vet i.t.t vorig seizoen.
Volgende week die 2 erbij van city en as roma en nog een rechtsback hopelijk. Dan heb je alle posities dubbel bezet.
Hebben we een keer het zelfde gezien. :_schater Maar moet er geen linksbuiten bij, Wiekstra?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2015, 08:20:52
En vergeet vooral de calimero gedachte niet bij sommigen. Daar ben ik persoonlijk helemaal klaar mee. Kijk eens wat een selectie we straks hebben, kwalitatief stukken beter dan vorig jaar. Laat ze maar komme!!
Calimero gedrag? Beter selectie als vorig seizoen? Nog niet, dit hangt echt van de laatste 4 spelers af, we zijn mooi op weg dat wel natuurlijk...
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 08:37:19
Calimero gedrag? Beter selectie als vorig seizoen? Nog niet, dit hangt echt van de laatste 4 spelers af, we zijn mooi op weg dat wel natuurlijk...

Met evt Berisha, Byrne , masek kunnen we toch gewoon niet weten of selectie beter is , we weten toch niet hoe goed die gasten zijn op eredivisie niveau, of het zijn rusnakjes of bytiqies.. je kan het gewoon niet weten, vermoedens kan wel, maar je weet niet hoe het uutpakt toch.. Overgoor en Peersman weet je wat je hebt en kan je beter over oordelen lijkt me.

Grijskijkert

Citaat van: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 08:41:24
Met evt Berisha, Byrne , masek kunnen we toch gewoon niet weten of selectie beter is , we weten toch niet hoe goed die gasten zijn op eredivisie niveau, of het zijn rusnakjes of bytiqies.. je kan het gewoon niet weten, vermoedens kan wel, maar je weet niet hoe het uutpakt toch.. Overgoor en Peersman weet je wat je hebt en kan je beter over oordelen lijkt me.
Met de eerste 2 die je noemt erbij dan is dat zo'n kwaliteit boost aan de selectie, maar goed ze zijn er nog niet.. En dan moet er nog een rechtsback en linksbuiten komen en als die van kwaliteit zijn, dan geef ik Poelie vol mondige gelijk..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Zou deze jongen niet wat zijn? Komt bij AZ toch niet aan de bak nu ze Linssen gaan halen..

http://www.transfermarkt.nl/raymond-gyasi/profil/spieler/274811
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Die gaat wel voor zijn kans bij AZ, met Linssen voor me zou ik de concurrentie wel aandurven.
Leuk voor een club ala Heracles maar komt te kort voor niveau AZ.

Typisch gevalletje, overtoom en Armenteros.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 08:47:22
Met de eerste 2 die je noemt erbij dan is dat zo'n kwaliteit boost aan de selectie, maar goed ze zijn er nog niet.. En dan moet er nog een rechtsback en linksbuiten komen en als die van kwaliteit zijn, dan geef ik Poelie vol mondige gelijk..

Bytiqi zou ook 2 klasse beter zijn, je weet gewoon niet hoe het uutpakt.

pvanbuijtene

trouwens, wordt die Byrne dan voor een jaar gehuurd?? of weer half jaar?

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 08:37:19
Calimero gedrag? Beter selectie als vorig seizoen? Nog niet, dit hangt echt van de laatste 4 spelers af, we zijn mooi op weg dat wel natuurlijk...

We praten in de winterstop wel weer  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op juni 28, 2015, 09:06:26
Die gaat wel voor zijn kans bij AZ, met Linssen voor me zou ik de concurrentie wel aandurven.
Leuk voor een club ala Heracles maar komt te kort voor niveau AZ.

Typisch gevalletje, overtoom en Armenteros.
Zal inderdaad wel voor zijn kans gaan, al acht ik zijn kansen klein er lopen daar mannen als Berghuis,Tankovic,Hupperts,Carcia en Linssen rond..En aankopen gaan voor eigen talenten,dus zou hij veel geduld moeten hebben om te spelen... Maar hij zou wel in het profielplaatje van Cambuur passen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2015, 09:17:34
We praten in de winterstop wel weer  :proost
Tot die tijd niet meer? :_schater Ik geef je ook geen ongelijk, maar ben iets terughoudend.. Je weet niet wat er gebeurt qua blessures e.d.
IN HENK WE TRUST!!!

John Hiatt

Citaat van: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 09:16:24
Bytiqi zou ook 2 klasse beter zijn, je weet gewoon niet hoe het uutpakt.

Niet zo kortzichtig. Rusnak draaide bijna hele voorbereiding mee, Bytiqi kwam in een matig draaiend elftal. En raakte snel geblesseerd. Als die 2 jonge jongens komen, draaien ze bijna de hele voorbereiding mee. Kwaliteit komt dan altijd bovendrijven.

John Hiatt

Citaat van: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 09:17:32
trouwens, wordt die Byrne dan voor een jaar gehuurd?? of weer half jaar?

Een jaar.