Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 17, 2015, 08:41:24
Zie liever het geld gestoken worden in de selectie.
Volgend seizoen na Excelsior(veruit) de laagste begroting en misschien het minste te besteden voor nieuwe spelers.
Ja inderdaad,maar het geraamte van het elftal staat en dat was voorgaande jaren niet zo.. En in vergelijk met vorige seizoenen gaat de begroting omhoog(als ik me niet vergis)..
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 08:44:44
Ja inderdaad,maar het geraamte van het elftal staat en dat was voorgaande jaren niet zo.. En in vergelijk met vorige seizoenen gaat de begroting omhoog(als ik me niet vergis)..

Klopt, maar Door de invoering van een beloftenteam is er minder te besteden dan vorig jaar.
Overigens als Reijnen ook vertrekt, moeten er 5/6 nieuwe spelers ingepast worden voor de basis!

Grijskijkert

#902
Citaat van: AL op mei 17, 2015, 08:54:42
Klopt, maar Door de invoering van een beloftenteam is er minder te besteden dan vorig jaar.
Overigens als Reijnen ook vertrekt, moeten er 5/6 nieuwe spelers ingepast worden voor de basis!
Zoveel gaat dat belofte elftal niet kosten toch? Heb een keer een bedrag van 1,5 ton voorbij horen komen..
Als Reijnen vertrekt komt er geld vrij, dus het mes snijd aan 2 kanten..

                                         Nienhuis

Peirera                Reijnen         Mac-Intosch               Andriuškevičius


           Bakker                          Steblecki                        V/D Streek


   Narsingh                                 Ogbeche                          Rosheuvel

Met dit elftal kan je volgend seizoen "gewoon" beginnen...En als je kijkt naar de voorhoede , voorgaande jaren konden we de namen nog niet invullen en zal er nog een aantal spelers bijkomen.. Het zelfde geld voor andere linies.. De bank is nu alleen erg leeg...
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: AL op mei 17, 2015, 08:41:24
Zie liever het geld gestoken worden in de selectie.
Volgend seizoen na Excelsior(veruit) de laagste begroting en misschien het minste te besteden voor nieuwe spelers.

Dat was mijn punt niet.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 17, 2015, 08:33:07
Beheer jij de clubkas of wat? Ik snap ook nog wel dat de bomen niet tot in den hemel reiken maar die jupiler league gedachte qua financien mag je nu toch wel wat loslaten ouwe. De tijd van lunchpakketjes in de bus is nu wel achterhaald.
Ik denk dat de dubbeltjes nog steeds om gedraaid worden.. En misschien is het niet nodig, maar het is wel verstandig.. Weet niet wat je liever hebt 1 of 2 goede spelers erbij of 2 leuke oefenwedstrijden?
IN HENK WE TRUST!!!

Marc S

Dat belofte team gaat echt niet z'n grote aanslag op de begrotingen worden als sommigen hier beweren. Tot nu toe hebben alle beloften een amateur contract gekregen. Dus het enige wat je kwijt bent zijn de kosten van vervoer, materiaal etc. Dus dat valt nog wel enigsinds mee.

We krijgen ook weer extra geld van Fox. (sowiezo zit er een altijd een jaarlijkse stijging in) Daarnaast houden we waarschijnlijk als Go ahead eagles 17e word nog een onder ons met begrotingen. (die komen waarschijnlijk uit in de groep met De Graafschap, Eindhoven en Volendam. Waarvan alleen De Graafschap eventueel een grotere begroting kunnen oplepelen en daar ben ik ook nog niet zo zeker van. Aan de Kant van Nac (mochten ze 16e worden) Kan alleen Roda JC een hogere begroting opbrengen. (VVV niet en Emmen zeker niet) Als Nac voor Roda gaat dan is het lood om oud ijzer voor ons, en vliegt NAC er uit ten koste van Emmen of VVV Dan houden we er waarschijnlijk 3 onder ons.

Verder zitten Willem 2 en Heracles relatief dichtbij ons, al gaat Heracles binnenkort wel stijgen ivm het verbouwde Stadion. Willem 2 heeft zeer waarschijnlijk ook nog een lager spelersbudget al weet je nooit wat investeerders daar doen.

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 09:26:53
Ik denk dat de dubbeltjes nog steeds om gedraaid worden.. En misschien is het niet nodig, maar het is wel verstandig.. Weet niet wat je liever hebt 1 of 2 goede spelers erbij of 2 leuke oefenwedstrijden?

Met 2 oefenwedstrijden tegen een goede tegenstander uit engeland krijg je het stadion aardig vol. Leerzaam voor de ploeg en goed voor de kas. Het is maar net waar de prioriteiten liggen. We willen meedoen met de grote jongens, handel daar dan ook naar. Wedstrijdjes tegen RKC hebben echt geen meerwaarde, op geen enkel vlak. Ben een beetje klaar met het calimero gedachtegoed.  Je kan ook groot denken zonder je hand te overspelen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 09:09:26
Zoveel gaat dat belofte elftal niet kosten toch? Heb een keer een bedrag van 1,5 ton voorbij horen komen..
Als Reijnen vertrekt komt er geld vrij, dus het mes snijd aan 2 kanten..

                                         Nienhuis

Peirera                Reijnen         Mac-Intosch               Andriuškevičius


           Bakker                          Steblecki                        V/D Streek


   Narsingh                                 Ogbeche                          Rosheuvel

Met dit elftal kan je volgend seizoen "gewoon" beginnen...En als je kijkt naar de voorhoede , voorgaande jaren konden we de namen nog niet invullen en zal er nog een aantal spelers bijkomen.. Het zelfde geld voor andere linies.. De bank is nu alleen erg leeg...

Achterin zal het meeste moeten gebeuren.
Zelf vind ik Pereira en Mac niet goed genoeg voor de basis. Vytas lijkt steeds beter te worden. Toch moet er op elke positie achterin echte versterking komen.
Middenveld een goede controleur en een creatieve middenvelder.
Voorin 2 spelers voor op links en graag een nieuwe nummer 9.
Het basstem wat er nu staat kan ermee door, maar moet echt versterkt worden. Vergeet niet dat we na de winterstop bij de slechtste 3 ploegen hoorden.

Ik heb er overigens wel vertrouwen in hoor!

Destroyer

Citaat van: AL op mei 17, 2015, 10:03:16
Achterin zal het meeste moeten gebeuren.
Zelf vind ik Pereira en Mac niet goed genoeg voor de basis. Vytas lijkt steeds beter te worden. Toch moet er op elke positie achterin echte versterking komen.
Middenveld een goede controleur en een creatieve middenvelder.
Voorin 2 spelers voor op links en graag een nieuwe nummer 9.
Het basstem wat er nu staat kan ermee door, maar moet echt versterkt worden. Vergeet niet dat we na de winterstop bij de slechtste 3 ploegen hoorden.

Ik heb er overigens wel vertrouwen in hoor!

Goed samengevat.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 17, 2015, 09:53:13
Met 2 oefenwedstrijden tegen een goede tegenstander uit engeland krijg je het stadion aardig vol. Leerzaam voor de ploeg en goed voor de kas. Het is maar net waar de prioriteiten liggen. We willen meedoen met de grote jongens, handel daar dan ook naar. Wedstrijdjes tegen RKC hebben echt geen meerwaarde, op geen enkel vlak. Ben een beetje klaar met het calimero gedachtegoed.  Je kan ook groot denken zonder je hand te overspelen.
De tegenstanders die genoemd worden die komen niet voor weinig en een vol stadion(als je het stadion vol krijgt ivm vakantie) dekt de kosten niet.. Manchester United kost gauw een paar ton, plus bij komende kosten en Southampton zal minder kosten maar is ook minder aansprekend..
Je weet ook dat wedstrijden tegen de mindere goden heel belangrijk zijn.. Hoe wil je anders automatisme er in slijpen of dingen uitproberen..   
Wedstrijden tegen Bochum,Lierse of een Leeds(om maar wat op te noemen) zou ook prima zijn. Of niet?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 17, 2015, 10:03:16
Achterin zal het meeste moeten gebeuren.
Zelf vind ik Pereira en Mac niet goed genoeg voor de basis. Vytas lijkt steeds beter te worden. Toch moet er op elke positie achterin echte versterking komen.
Middenveld een goede controleur en een creatieve middenvelder.
Voorin 2 spelers voor op links en graag een nieuwe nummer 9.
Het basstem wat er nu staat kan ermee door, maar moet echt versterkt worden. Vergeet niet dat we na de winterstop bij de slechtste 3 ploegen hoorden.

Ik heb er overigens wel vertrouwen in hoor!
Mac-Intosch verwacht ik wel wat van, het is tenslotte pas zijn eerst jaar in de eredivisie.. Verder ben ik het ook met je eens..
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Zat wel te denken bij versterkingen....
Waar zou Cambuur beter voor kunnen gaan:
nu talenten uit de JL binnenhalen en geld op.
Of even afwachten en kijken wat er bij topclubs afvalt....bv Sleegers en die dan proberen binnen te halen?

zeewolde

Citaat van: AL op mei 17, 2015, 08:41:24
Zie liever het geld gestoken worden in de selectie.
Volgend seizoen na Excelsior(veruit) de laagste begroting en misschien het minste te besteden voor nieuwe spelers.
is gae er al uit?
Willem II en heracles ineens megabudgetten?

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 17, 2015, 10:24:10
Zat wel te denken bij versterkingen....
Waar zou Cambuur beter voor kunnen gaan:
nu talenten uit de JL binnenhalen en geld op.
Of even afwachten en kijken wat er bij topclubs afvalt....bv Sleegers en die dan proberen binnen te halen?
De middenweg nemen... Spelers halen en wat achter de hand houden voor een buitenkansje(s).. Dus geen spelers kopen uit de JL tenzij uitzonderlijke kwaliteiten.. En vooral richten op transfervrije jongens..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op mei 17, 2015, 10:27:15
Willem II en heracles ineens megabudgetten?
Wel meer dan Cambuur... En Heracles heeft straks een nieuw(verbouwd) stadion dus die begroting kan omhoog gaan..
IN HENK WE TRUST!!!