Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Timmie


Timmie

Ik moet wel normaal doen volgens sommige mensen hier, maar volgens mij zijn er ook zat mensen die niet normaal tegen mij doen.. Beetje frappant, vinden jullie ook niet? Kan iemand mij dat uitleggen?

Hasses

Lijkt mij overigens stug dat ze vandaag met een transfer komen, dit aangezien Excelsior morgenavond speelt tegen Groningen.

pvanbuijtene

Citaat van: speculeter op augustus 20, 2015, 14:54:07
Timmie jongen.ga gewoon van dit forum af.
Je inbreng is 0,0.
Doe jezelf...en ons....Hier een plezier mee.

Is jouw inbreng zo hoog dan? jij roept ook maar wat in wilde weg... mijn inbreng is ook minimaal maar ik ga andere daar nie van beschuldigen en zeggen dat ze weg moeten.

Collingwood

Even goed kijken op wie pvanbuijtene reageert Timmie...
Kalmte alleen kan u redden.

Timmie

Citaat van: Collingwood op augustus 20, 2015, 15:40:11
Even goed kijken op wie pvanbuijtene reageert Timmie...

Excuses! Al even verwijderd..

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

pvanbuijtene


Timmie


gewoon een fan

Persoonlijk vind ik de berichten van Timmie niet storend hoogstens de manier van brengen maar daar zou hij aan werken  :insane

Timmie

Citaat van: gewoon een fan op augustus 20, 2015, 15:58:11
Persoonlijk vind ik de berichten van Timmie niet storend hoogstens de manier van brengen maar daar zou hij aan werken  :insane

Nou, gaat gelijk een stuk beter toch?;-)

Mensen moeten alleen niet zo lang door ouwehoeren. Alsjeblieft zeg! Nu weten we het wel hoor!

gewoon een fan

Ik bedoelde de manier hoe jij slecht nieuws bracht omtrent Reijnen etc.  ;)

Jou gewone posten zijn geschreven op een nette en normale manier  :thumbsup

Timmie

Citaat van: gewoon een fan op augustus 20, 2015, 16:11:01
Ik bedoelde de manier hoe jij slecht nieuws bracht omtrent Reijnen etc.  ;)

Jou gewone posten zijn geschreven op een nette en normale manier  :thumbsup


:)

Lau Loene

Hoe laat is de persconferentie
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

Dokkumer

Citaat van: gewoon een fan op augustus 20, 2015, 16:11:01
Jou gewone posten zijn geschreven op een nette en normale manier  :thumbsup
Daar zijn wij niet aan gewend en daarom is Timmie dus een vreemde eend in de bijt :devil