Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Ook niet vergeten dat bij Willem II de nodige spelers vertrekken (Armenteros, Ben Sahar, Messaoud, etc.).
Kalmte alleen kan u redden.

sccambuurlwdd

Citaat van: Marc S op juni 26, 2015, 21:40:13
Natuurlijk hebben ze ook wel goede aankopen gedaan maar we moeten niet overdrijven.

In welk opzicht is het overdrijven? Willem II heeft zijn selectie al voor het seizoen begint al (goed) op orde. Ligeon, Zivkovic en Koppers zijn drie namen die zich al op Eredivisie-niveau hebben bewezen.

Marc S

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 26, 2015, 21:45:08
In welk opzicht is het overdrijven? Willem II heeft zijn selectie al voor het seizoen begint al (goed) op orde. Ligeon, Zivkovic en Koppers zijn drie namen die zich al op Eredivisie-niveau hebben bewezen.

Dat ze echt niet zoveel beter materiaal hebben dan wij straks.

sccambuurlwdd

Citaat van: Marc S op juni 26, 2015, 21:47:20
Dat ze echt niet zoveel beter materiaal hebben dan wij straks.

Dat denk ik wel :-)

Josli

Koppers heeft er anders ook een behoorlijk beroerd seizoen opzitten. Als je ziet wat Willem II is kwijtgeraakt, vind ik dat ze er behoorlijk op achteruit zijn gegaan. Ik ben helemaal niet onder de indruk van de aanwinsten van Heracles. De Graafschap heeft nauwelijks eredivisiewaardige spelers. Ik vind dat wij dan in verhouding toch al behoorlijk versterkt zijn. Kappen met dat Calimero gedrag en genieten van het feit dat we überhaupt al meedoen om spelers als Berisha en Byrne. Ik heb al weer helemaal zin in een nieuw seizoen waar we de hele eredivisie weer het vuur aan de schenen gaan leggen.

Drumfather SCC

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 26, 2015, 21:48:57
Dat denk ik wel :-)
Hier, Zal je even op weg helpen; http://www.willem-ii.nl/nl-NL/Fanzone/Kaartverkoop/SeizoenClubCard%202015-2016.aspx
Word een beetje gek van dat opgehemel van Willem II, Marc heeft namelijk helemaal gelijk!
Beetje meer vertrouwen in wat hier gaat gebeuren mag heus wel!
Straks met (mogelijk) Byrne en Berisha hoor je ze dan niet meer..

pvanbuijtene

grote verschil is dat wij gewoon nog niet kunnen weten waar we staan.. Alleen Overgoor is bekend. De rest zijn onbekende talenten die we nog nooit hebben zien voetballen.. Daarom twijfelen mensen, logisch, maar heb vertrouwen.

gewoon een fan

Ach een team goede spelers hoeft nog geen goed team te zijn  ;) wij hebben het voordeel dat onze technische staf specialisten zijn in het vormen van een echt team  _O_
Ik heb alle vertrouwen in onze technische staf.

Voorstopper

Citaat van: Josli op juni 26, 2015, 21:50:30
Koppers heeft er anders ook een behoorlijk beroerd seizoen opzitten. Als je ziet wat Willem II is kwijtgeraakt, vind ik dat ze er behoorlijk op achteruit zijn gegaan. Ik ben helemaal niet onder de indruk van de aanwinsten van Heracles. De Graafschap heeft nauwelijks eredivisiewaardige spelers. Ik vind dat wij dan in verhouding toch al behoorlijk versterkt zijn. Kappen met dat Calimero gedrag en genieten van het feit dat we überhaupt al meedoen om spelers als Berisha en Byrne. Ik heb al weer helemaal zin in een nieuw seizoen waar we de hele eredivisie weer het vuur aan de schenen gaan leggen.

AMEN  _O_ _O_ _O_ _O_

legeips

Citaat van: Collingwood op juni 26, 2015, 21:44:38
Ook niet vergeten dat bij Willem II de nodige spelers vertrekken (Armenteros, Ben Sahar, Messaoud, etc.).

Daar hest een punt... :proost

kickandrush

Vooralsnog heeft die drollenvanger geen primeur maar praat hij voor zijn beurt. Ik kan me ook niet voorstellen dat er om dit geneuzel een transfer afkest. Zie ze beide graag komen.

poelie-lwd

Citaat van: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 22:01:05
grote verschil is dat wij gewoon nog niet kunnen weten waar we staan.. Alleen Overgoor is bekend. De rest zijn onbekende talenten die we nog nooit hebben zien voetballen.. Daarom twijfelen mensen, logisch, maar heb vertrouwen.

Ik zie aan de youtube filmpjes van Berisha en Byrne echt wel dat die een behoorlijk nivo kunnen aantikken. Je moet volgens mij eerder de vraag stellen of de rest van de selectie wel mee kan op dat nivo. Rusnak was veel te goed voor ons. Als je zag hoe vaak die wel niet vrijliep tussen de linies maar domweg niet werd gezien of overgeslagen is dat ook wel een teken. Echter scheelt het wel dat je naast Reijnen nu ook Overgoor en Masek hebt met gogme. Tel daar de exeptionele kwaliteiten van B2  :_schater bij op en je hebt 5 klasbakken ipv 1 Rusnak.

Ik zie het helemaal zitten!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: kickandrush op juni 26, 2015, 22:27:07
Vooralsnog heeft die drollenvanger geen primeur maar praat hij voor zijn beurt. Ik kan me ook niet voorstellen dat er om dit geneuzel een transfer afkest. Zie ze beide graag komen.
Drollenvanger? De grootste drollenvangers zitten in de bvo zelf en ook nog eens vrij boven in de structuur. Die mannen horen te weten dat ze niet voor hun beurt moeten praten!!
Verklaar jij anders eens waarom ik vandaag van meerdere personen heb gehoord dat nota bene onze eigen Algemeen Directeur afgelopen woensdagochtend tegen meerdere supporters in geuren en kleuren heeft lopen kwaken over de vermoedelijke komst van de 2 spelers.
Er is overigens minimaal 1 forumganger die dit kan bevestigen.

Lore

Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2015, 22:45:31
Drollenvanger? De grootste drollenvangers zitten in de bvo zelf en ook nog eens vrij boven in de structuur. Die mannen horen te weten dat ze niet voor hun beurt moeten praten!!
Verklaar jij anders eens waarom ik vandaag van meerdere personen heb gehoord dat nota bene onze eigen Algemeen Directeur afgelopen woensdagochtend tegen meerdere supporters in geuren en kleuren heeft lopen kwaken over de vermoedelijke komst van de 2 spelers.
Er is overigens minimaal 1 forumganger die dit kan bevestigen.

Klopt, wie denk je dat mijn bron was bij het WTC-stadion verhaal. Ergste
Was dat ze dat gewoon openlijk bespraken tijdens een lunch in de stad.

speculeter

Kan inmiddels ook bevestigen dat de heer de Graaf in bijzijn van 5 vaste supporters het verhaal van Byrne en Berisha heeft zitten te vertellen.
Hoezo zulke dingen binnenskamers houden.
Er werd ook al over gesproken eerder hier op het forum maar toen kon ik dat nog absoluut niet geloven.
Nou het is dus gewoon waar.
Wat een directeur..... l8l