Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Sakin

Citaat van: Dokkumer op juli 18, 2015, 10:23:47
Lijkt me ook logisch aangezien Rusnák in mijn optiek het beste op 10 rendeert.

Ik vind dat Rusnak meer in vrije rol moet spelen. Ik herinner hem ook vaak dat hij aan de zijkant stond zowel links als rechts. En minder vanuit de 10. Dus een zwerver.

Dokkumer

Citaat van: Sakin op juli 18, 2015, 10:30:16
Ik vind dat Rusnak meer in vrije rol moet spelen. Ik herinner hem ook vaak dat hij aan de zijkant stond zowel links als rechts. En minder vanuit de 10. Dus een zwerver.
Als 10 met een vrije rol? ;)

Collingwood

Overigens deed centrale verdediger Sem de Wit (o.a. ex-Dordrecht en ADO) gisteren de tweede helft ook mee. Op proef (voor de beloften)?
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op juli 18, 2015, 10:39:04
Overigens deed centrale verdediger Sem de Wit (o.a. ex-Dordrecht en ADO) gisteren de tweede helft ook mee. Op proef (voor de beloften)?

Dat mag ik hopen. Wat ie gister liet zien is absoluut niet eredivisiewaardig.
Area 58

Bankzitter

Sem de Wit speelt al bij de beloften ,toch?

Bij het ene filmpje denk je scoutingsfoutje...
https://www.youtube.com/watch?v=4jhNPVDozic

In het andere fimpje durft 'ie wel wel een passje te geven en het middenveld in te lopen. Past volgens mij wel qua speelstijl wel in het belofteteam.
https://www.youtube.com/watch?v=fcHNECDVdU8


Collingwood

Citaat van: Bankzitter op juli 18, 2015, 12:27:39
Sem de Wit speelt al bij de beloften ,toch?

Is nog niet gemeld door Cambuur. Desondanks zou het best kunnen, want de informatie die de club omtrent de beloften geeft laat tot nu toe nog wel wat te wensen over.

Wat ik gisteren van hem heb gezien past hij inderdaad wel bij de speelstijl van Cambuur, maar heeft hij het niveau nog niet om bij de eerste selectie aan te sluiten.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juli 18, 2015, 12:49:16
Is nog niet gemeld door Cambuur. Desondanks zou het best kunnen, want de informatie die de club omtrent de beloften geeft laat tot nu toe nog wel wat te wensen over.

Wat ik gisteren van hem heb gezien past hij inderdaad wel bij de speelstijl van Cambuur, maar heeft hij het niveau nog niet om bij de eerste selectie aan te sluiten.
En voor een ventje van pas 20, doet hij het niet slecht, leuke beelden trouwens...
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Collingwood op juli 18, 2015, 12:49:16
Is nog niet gemeld door Cambuur. Desondanks zou het best kunnen, want de informatie die de club omtrent de beloften geeft laat tot nu toe nog wel wat te wensen over.

Wat ik gisteren van hem heb gezien past hij inderdaad wel bij de speelstijl van Cambuur, maar heeft hij het niveau nog niet om bij de eerste selectie aan te sluiten.

Cambuur heeft hem vanochtend in het wedstrijdverslag van gisteren wel genoemd als zijnde een versterking van de beloften

Collingwood

Citaat van: justremco op juli 18, 2015, 13:10:45
Cambuur heeft hem vanochtend in het wedstrijdverslag van gisteren wel genoemd als zijnde een versterking van de beloften

Had het nog niet gelezen, maar zie het nu inderdaad. Overigens een opvallend stukje:

"Cambuur is nog op zoek naar een rechtsback en een snelle linksbuiten, zeker nu Furdjel Narsingh weer geblesseerd is."

Ik meende dat Narsingh op de weg terug is en vanmiddag zelfs al weer (even) mee zou doen?
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juli 18, 2015, 13:13:11
Had het nog niet gelezen, maar zie het nu inderdaad. Overigens een opvallend stukje:

"Cambuur is nog op zoek naar een rechtsback en een snelle linksbuiten, zeker nu Furdjel Narsingh weer geblesseerd is."

Ik meende dat Narsingh op de weg terug is en vanmiddag zelfs al weer (even) mee zou doen?
Ja Narsingh zou vandaag weer mee doen,hij zou of tegen Volendam of tegen de Graafschap weer minuten maken..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op juli 18, 2015, 13:15:17
Ja Narsingh zou vandaag weer mee doen,hij zou of tegen Volendam of tegen de Graafschap weer minuten maken..

Dan bedriegt mijn geheugen me niet! Vanmiddag maar even afwachten dan.
Kalmte alleen kan u redden.

SCCBerlikum

Narsingh is nog niet fit genoeg hij zei zelf op traininskamp weer in actie te komen

AL

Er moeten 2 vleugelaanvallers bij!!!!

Grijskijkert

#3553
Citaat van: AL op juli 18, 2015, 16:28:44
Er moeten 2 vleugelaanvallers bij!!!!
Hoezo 2 dan? We hebben er al 3...
IN HENK WE TRUST!!!

Sakin

Citaat van: Grijskijkert op juli 18, 2015, 16:31:03
Hoezo 2 dan?

Om Narsingh! Heeft helemaal gelijk. Speelt weer 10 wedstrijden van de 34