Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

R-member

Als Fischer zegt dat hij niet in wil gaan op de vraag of Cambuur een stap hogerop is, omdat het team gefocust is op Groningen uit. Ga ik er vanuit dat Fischer gaat komen.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Collingwood

Citaat van: R-member op augustus 21, 2015, 20:50:44
Als Fischer zegt dat hij niet in wil gaan op de vraag of Cambuur een stap hogerop is, omdat het team gefocust is op Groningen uit. Ga ik er vanuit dat Fischer gaat komen.

Inderdaad, vind het persoonlijk vrij duidelijk dat Fischer wel wil komen. Ik vind het veel spannender of Cambuur en Excelsior eruit gaan komen.
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

#4847
Citaat van: R-member op augustus 21, 2015, 20:50:44
Als Fischer zegt dat hij niet in wil gaan op de vraag of Cambuur een stap hogerop is, omdat het team gefocust is op Groningen uit. Ga ik er vanuit dat Fischer gaat komen.

Waarschijnlijk wil hij die vraag niet beantwoorden i.v.m. mogelijke onrust in het team. (zegt volgens mij nog niets)

sccleeuwarden

Jammer dat er weinig vertrouwen is in steblecki, zie hem graag een aantal wedstrijden achter elkaar vertrouwen krijgen, dan denk ik dat het best een goede speler voor ons is.

poelie-lwd

Heb de voorbeschouwing met Fischer niet gezien. Lag het er zo dik bovenop?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

keije

Matige speler toch die Fischer. Past niet bij ons spel

Cambuur058

iemand die fisher net ook gehoord heeft? kijk zn interview maar eens terug op fox
hij wil heeeeel graag naar  :scc

PeterCambuur

Citaat van: Cambuur058 op augustus 21, 2015, 21:56:12
iemand die fisher net ook gehoord heeft? kijk zn interview maar eens terug op fox
hij wil heeeeel graag naar  :scc

Heb het ook gezien. Die speelt gewoon bij ons volgende week!

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

HilversumOnTour

Was net live na de match. Ziet Cambuur als goede stap hogerop en lijkt erop dat ie graag wilt komen ja.  |:)

Cambuur058


Collingwood

Wilde voor de wedstrijd de teamgeest niet in gevaar brengen maar laat na de wedstrijd zijn hart spreken?
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Oosttribune

Interview gezien, die staat komende week bij ons op het veld, nog onhandiger voor de camera dan Reijnen :_schater

conclusie, Fischer heeft met cambuur gesproken en de cambuur heeft een bod gedaan.. en ik gok dat het gewoon rond is.

EdsjeSCC

Volgens het systeem van de nieuwe club van Dijkhuizen, Brentford, is Fischer de beste speler van Excelsior ;)