Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Er werd een hint gegeven over een Zweeds jeugdinternational. ...bij Italiaanse competitie.
Iemand enig idee...

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juni 14, 2015, 14:31:10
Er werd een hint gegeven over een Zweeds jeugdinternational. ...bij Italiaanse competitie.
Iemand enig idee...
Daar lopen een stuk 30 spelers die aan dat signalement voldoen en er zullen vele meer in 2e elftallen rondlopen.. Afwachten maar...
IN HENK WE TRUST!!!

rudie

#1997
Citaat van: Delamere op juni 14, 2015, 11:37:16
Als het goed is wordt er de komende week weer een jeugdig talent uit de hoge hoed getoverd. En weer eentje die nu bij een club uit een grote, Europese, competitie speelt.
Voordat een ieder zich rijk rekent: met deze omschrijving kan het ook gewoon om een jeugdspeler van laten we zeggen Eibar, Cordoba, Paderborn, Burnley of Cesena ofzo gaan :_schater

Mand

Citaat van: Grijskijkert op juni 14, 2015, 14:17:44
Je denkt dat de 2e rechtsback(achter Arias) verhuurd mag worden... koekoek...je van een beetje door de mand :_schater
nee maar ik heb gehoord dat hij meer speeltijd wil dus ik dacht.......en trouwens in het voetbal weet je het nooit.....

Grijskijkert

Citaat van: Mand op juni 14, 2015, 15:01:43
trouwens in het voetbal weet je het nooit.....
Valt me nog mee dat je deze speler niet noemt... http://www.transfermarkt.nl/doke-schmidt/profil/spieler/195359
IN HENK WE TRUST!!!

Mand


el haj


Superfan

Geen Doke Schmidt. Los van het feit, dat het een DKV'er is, mist hij het niveau. Liever Ligeon!

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op juni 14, 2015, 14:31:10
Er werd een hint gegeven over een Zweeds jeugdinternational. ...bij Italiaanse competitie.
Iemand enig idee...

Eerst het paraafje maar even zetten. Daarna vertellen we het jou  :zweep

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cor

Citaat van: Grijskijkert op juni 14, 2015, 14:17:44
Je denkt dat de 2e rechtsback(achter Arias) verhuurd mag worden... koekoek...je van een beetje door de mand :_schater

Hij doet wat bijna iedereen in dit topic doet, maar wat namen roepen  :_schater

dizzhead

#2005
Citaat van: el haj op juni 14, 2015, 17:00:03
Zeewolde: 'Wil je koffie of thee?'
Dizzhead: 'Ja.'


8P

Ja & ja dan. Ik vond hem inderdaad bij vlagen goed voetballen. Gaf veel passes in de ruimte (die niet altijd kon worden benut door de medespelers, dat had hij moeten zien. Maar dat was leeftijd). Zijn mentaliteit was goed, ook voor de camera altijd rustig. Ik vond dat die werkelijk op alle aspecten om hogerop te komen aan de positieve kant van de grens zat.




En dat hij kwalitatief hogerop zou kunnen komen, daar was ik al van overtuigd toen ik hem voor het eerst op de training bezig heb gezien.




Oh ja, en ik drink op zondag eerst een flinke kop russian earl grey; daarnaast staat mijn bakje dark roast snelfiltermaling al op drinktemperatuur te komen.  :koffie

Grijskijkert

Citaat van: Cor op juni 14, 2015, 17:33:15
Hij doet wat bijna iedereen in dit topic doet, maar wat namen roepen  :_schater
Je meent het... :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

mugel

Citaat van: speculeter op juni 14, 2015, 14:31:10
Er werd een hint gegeven over een Zweeds jeugdinternational. ...bij Italiaanse competitie.
Iemand enig idee...

Valmir Berisha?

speculeter

Citaat van: poelie-lwd op juni 14, 2015, 17:28:27
Eerst het paraafje maar even zetten. Daarna vertellen we het jou  :zweep
meneer poelie.....gisteren zeer gezellig dorpsfeest gehad.
Daar het een en ander gehoord over u door u wel bekend persoon....Dus denk om u woorden l8l

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op juni 14, 2015, 18:53:25
meneer poelie.....gisteren zeer gezellig dorpsfeest gehad.
Daar het een en ander gehoord over u door u wel bekend persoon....Dus denk om u woorden l8l

Je moet niet alles geloven wat mijn collega zegt, dat doen wij namelijk ook nooit  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.