Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Wat heeft Narsingh precies voor blessure trouwens?
Hij was er samen met Perreira maar strompelde maar vreemd.

denistel

narsing is van glas helaas.hopen dat het in de competitie er geen last van heeft.

michello

Rosheuvel is een prima alternatief, was gister de gevaarlijkste man. Vind de linkerkant veel zorgwekkender.

Galdiano

Citaat van: michello op juli 12, 2015, 11:15:57
Rosheuvel is een prima alternatief, was gister de gevaarlijkste man. Vind de linkerkant veel zorgwekkender.

De buiten posities zijn sowieso slecht bezet.

Narsingh 9 van de 10 keer niet fit.
Rosheuvel prima speler.
Masek, is het eigenlijk een buiten?

Ik vindt het heel erg matig.
Je zou eigenlijk 4 volwaardige buitens moeten hebben.
2 voor basis, en 2 goede stabiele buitens voor erbij.
Ik weet dat we geen Ajax zijn, maar je hoeft geen topspelers te hebben, als ze maar nuttig zijn, en af en toe een bal leuk voor kunnen slingeren.

Lukoki, Manu was mooi, maar daarbuiten hadden we ook slechts alleen Schepers achter de hand.

Het lijkt er heel erg op dat Cambuur het middenveld en verdediging goed willen hebben staan, om hun spel goed te spelen.
Maar ik ben van mening dat er de laatste twee jaar waardeloos wordt gescout op buitens!

De Ridder, die niet constant genoeg was, Narsingh die ik amper heb zien spelen. Schepers die de back van Lutjelollum 4 nog niet eens voorbij komt. Kortom het is een drama.
Je kan wel twee goede spitsen hebben met Ogbeche en Berisha, maar als ze niet bereikt worden, zie ik het weer heel somber in, helaas.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Henk zei het gisteren ook al dat ze op zoek zijn naar een snelle linksbuiten.
En niet een die in de bal komt want die zijn er genoeg.
Dus die zal er nog wel komen.
Of het een Nederlander of een buitenlander word??




Galdiano

Als je iemand kan vinden die een aardige sprint heeft, en 2 van de 10 keer een bruikbare bal voorgeeft, heb je al een betere speler als Lukoki ;)
En die heeft Zwolle, 1 miljoen opgeleverd  :_schater

Zo moeilijk kan het toch niet zijn ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Galdiano op juli 12, 2015, 11:42:14
Als je iemand kan vinden die een aardige sprint heeft, en 2 van de 10 keer een bruikbare bal voorgeeft, heb je al een betere speler als Lukoki ;)
En die heeft Zwolle, 1 miljoen opgeleverd  :_schater

Zo moeilijk kan het toch niet zijn ;)

Feldballe  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Scc0511

Schootstra word gewoon op de verkeerde positie neergezet. Hoort op 6 te spelen. Heeft idd ook nog veel te leren maar heeft gewoon vertrouwen nodig . Maar zoals hier word beweerd dat ie weg gestuurd is bij DKV klopt  niet. Hij had de keuze voor de beloftes daar en 1ste elftal bij ons. Erg makkelijk lijkt me.

denistel

Citaat van: Galdiano op juli 12, 2015, 11:42:14
Als je iemand kan vinden die een aardige sprint heeft, en 2 van de 10 keer een bruikbare bal voorgeeft, heb je al een betere speler als Lukoki ;)
En die heeft Zwolle, 1 miljoen opgeleverd  :_schater

Zo moeilijk kan het toch niet zijn ;)

lukoki was gewoon goed afgelopen seizoen hoor. en bij ons was ie ook van waarde.

fred

Citaat van: denistel op juli 12, 2015, 12:52:10
lukoki was gewoon goed afgelopen seizoen hoor. en bij ons was ie ook van waarde.

Maarliefst 2 hele goals, allebij tegen Heerenveen  _O_
Helaas 99 van de 100 voorzetten dramatisch terwijl dat bij Zwolle wel lukte.
Hetzelfde probleem afgelopen seizoen met Rosheuvel / de Ridder  ;(

Collingwood

Citaat van: Galdiano op juli 12, 2015, 11:28:31
De buiten posities zijn sowieso slecht bezet.

Narsingh 9 van de 10 keer niet fit.
Rosheuvel prima speler.
Masek, is het eigenlijk een buiten?

Ik vindt het heel erg matig.
Je zou eigenlijk 4 volwaardige buitens moeten hebben.
2 voor basis, en 2 goede stabiele buitens voor erbij.
Ik weet dat we geen Ajax zijn, maar je hoeft geen topspelers te hebben, als ze maar nuttig zijn, en af en toe een bal leuk voor kunnen slingeren.

Lukoki, Manu was mooi, maar daarbuiten hadden we ook slechts alleen Schepers achter de hand.

Het lijkt er heel erg op dat Cambuur het middenveld en verdediging goed willen hebben staan, om hun spel goed te spelen.
Maar ik ben van mening dat er de laatste twee jaar waardeloos wordt gescout op buitens!

De Ridder, die niet constant genoeg was, Narsingh die ik amper heb zien spelen. Schepers die de back van Lutjelollum 4 nog niet eens voorbij komt. Kortom het is een drama.
Je kan wel twee goede spitsen hebben met Ogbeche en Berisha, maar als ze niet bereikt worden, zie ik het weer heel somber in, helaas.

Een goede linksbuiten is absoluut een must. Maar over Narsingh overdrijf je wel een beetje, hij heeft afgelopen seizoen 23 competitiewedstrijden gespeeld (en daarin 8 assists gegeven, wat uitstekend is). Met daarnaast Rosheuvel achter de hand hoef je zeker niet nog een rechtsbuiten te halen, wat mij betreft.

Overigens is Masek inderdaad geen buitenspeler, maar een middenvelder die bij nood linksvoor kan spelen. Nogmaals, een goede linksbuiten is zeker nodig. Alleen Hoefdraad is in de huidige selectie een echte linksbuiten, maar die is nog geblesseerd en lijkt me ook eerder voor de breedte gehaald. Maar dat weten ze zelf ook wel, en er is nog genoeg tijd om er één te vinden.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Citaat van: Grijskijkert op juli 11, 2015, 18:55:30
Waarom niet? Als hij het goed doet in de voorbereiding, zou ik niet weten waarom hij niet als rechtsback in de basis kan spelen....
Jij baseert dat op een paar oefenwedstrijdsjes tegen amateurs. Veel te snelle conclusie, hij heeft nog nooit een echte tegenstander gehad.

Grijskijkert

#3462
Citaat van: Gasgeve op juli 12, 2015, 13:23:07
Jij baseert dat op een paar oefenwedstrijdsjes tegen amateurs. Veel te snelle conclusie, hij heeft nog nooit een echte tegenstander gehad.
Weet niet waarom je voor de 3e keer hier op terug komt,ik blijf erbij wat ik heb zegt..
Ik praat over de voorbereiding en je verteld me nu nieuws,ik heb nooit geweten dat we alleen tegen amateurs spelen in de voorbereiding...
En ik herhaal het nog maar een keer, als hij goed genoeg is waarom niet... En hij krijgt kansen om zich te bewijzen..dus afwachten maar..
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Citaat van: Galdiano op juli 12, 2015, 11:28:31
De buiten posities zijn sowieso slecht bezet.

Narsingh 9 van de 10 keer niet fit.
Rosheuvel prima speler.
Masek, is het eigenlijk een buiten?

Ik vindt het heel erg matig.
Je zou eigenlijk 4 volwaardige buitens moeten hebben.
2 voor basis, en 2 goede stabiele buitens voor erbij.
Ik weet dat we geen Ajax zijn, maar je hoeft geen topspelers te hebben, als ze maar nuttig zijn, en af en toe een bal leuk voor kunnen slingeren.

Lukoki, Manu was mooi, maar daarbuiten hadden we ook slechts alleen Schepers achter de hand.

Het lijkt er heel erg op dat Cambuur het middenveld en verdediging goed willen hebben staan, om hun spel goed te spelen.
Maar ik ben van mening dat er de laatste twee jaar waardeloos wordt gescout op buitens!

De Ridder, die niet constant genoeg was, Narsingh die ik amper heb zien spelen. Schepers die de back van Lutjelollum 4 nog niet eens voorbij komt. Kortom het is een drama.
Je kan wel twee goede spitsen hebben met Ogbeche en Berisha, maar als ze niet bereikt worden, zie ik het weer heel somber in, helaas.

Die buitens van jou zijn er gewoon niet. En kunnen ze een bal voorslingeren dan zijn ze normaal gesproken voor ons echt niet haalbaar. Knijp je handen dicht met Narsingh en Rosheuvel. Beide buitenkansjes. En als Narsingh niet fit is speel je toch een ander systeem... tenminste je zou dat kunnen doen in uitwedstrijden als Henkie eens een keer kiest voor het voetballen naar de mogelijkheden

Alles gaat komend seizoen afhangen van de creatieve man op de midden.

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op juli 12, 2015, 18:06:29
Die buitens van jou zijn er gewoon niet. En kunnen ze een bal voorslingeren dan zijn ze normaal gesproken voor ons echt niet haalbaar. Knijp je handen dicht met Narsingh en Rosheuvel. Beide buitenkansjes. En als Narsingh niet fit is speel je toch een ander systeem... tenminste je zou dat kunnen doen in uitwedstrijden als Henkie eens een keer kiest voor het voetballen naar de mogelijkheden

Alles gaat komend seizoen afhangen van de creatieve man op de midden.
Linksbuitens zijn er wel... "gewoon" bij City aankloppen... Of een risico speler als Cabral ophalen en hopen dat de TS hem aan het voetballen krijgt.. Of bij andere topclubs aankloppen en horen wat er beschikbaar is...
Als je afhankelijk bent van 1 speler dan ben je wel heel gevaarlijk bezig...
IN HENK WE TRUST!!!