Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Denk dat het met Van der Laan uiteindelijk wel rond komt. Bij Groningen is hij compleet overbodig, en welke andere club zou hem momenteel willen hebben?
Kalmte alleen kan u redden.

Utekleitrokken

Citaat van: Collingwood op augustus 15, 2015, 14:23:12
Denk dat het met Van der Laan uiteindelijk wel rond komt. Bij Groningen is hij compleet overbodig, en welke andere club zou hem momenteel willen hebben?

Laten we het aub hopen van niet.

Collingwood

Citaat van: Utekleitrokken op augustus 15, 2015, 14:41:14
Laten we het aub hopen van niet.

Waarom? Ik denk dat we hem goed kunnen gebruiken. Je moet er niet aan denken dat Peersman morgen zijn been breekt. Dan hebben we alleen Heerings en Vytas voor VLC en VL.
Kalmte alleen kan u redden.

Cor

Citaat van: legeips op augustus 15, 2015, 14:00:46
Hahaha, voor een kwart van de prijs zeg ik ook tekenen.. :devil

Wat doen we het goed su samen ouwe reus... Als ik het ook nog eens kan worden met Cor dan ken mien dag niet stuk..  ;)

Mien zegen hest, maar dan wel zes ton voor Barto  :proost

Cor

Citaat van: De Gast op augustus 15, 2015, 14:06:43
Met Cor op 1 lijn komen? Ik denk niet dat die mensen bestaan..

Je moest eens weten  :devil Maar heb inderdaad niet zoveel op met mensen die vooral het negatieve er uit lichten in het ( voetbal) leven

Utekleitrokken

Citaat van: Collingwood op augustus 15, 2015, 15:08:00
Waarom? Ik denk dat we hem goed kunnen gebruiken. Je moet er niet aan denken dat Peersman morgen zijn been breekt. Dan hebben we alleen Heerings en Vytas voor VLC en VL.

Nouja eigenlijk alleen omdat Martijn blessuregevoelig was en is.  Het afgelopen seizoen heeft hij amper gespeeld (notabene vanwege een blessure in het begin van het seizoen). En zoals hier eerder al werd genoemd, FCG gaat er waarschijnlijk alles aan doen om het verlies op hem weg te poetsen.

Collingwood

Citaat van: Utekleitrokken op augustus 15, 2015, 15:35:53
Nouja eigenlijk alleen omdat Martijn blessuregevoelig was en is.  Het afgelopen seizoen heeft hij amper gespeeld (notabene vanwege een blessure in het begin van het seizoen). En zoals hier eerder al werd genoemd, FCG gaat er waarschijnlijk alles aan doen om het verlies op hem weg te poetsen.

Ah, ok, dat is begrijpelijk. Ik hoop inderdaad wel dat hij (vooral zijn lies) uitvoerig getest wordt voordat er iets wordt getekend. En als hij te duur is moet Van de Vegt het ook niet doen. Maar ik denk dat Nijland uiteindelijk wel water bij de wijn wil doen, aangezien FCG anders vastzit aan een totaal overbodige speler.
Kalmte alleen kan u redden.

Lau Loene

MacIntosch fit en zal dus in de basis starten. Aldus Henk de Jong
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

Sakin

Wat ik bedoel is, dat men mondeling al een akkoord had moeten hebben met de beoogde opvolger van Reijnen (lees zo'n week a 2 weken terug). Dan had je nu alles alleen op papier hoeven zetten en niet meer onderhandelen. Je wist de clausule van Reijnen. Dan had je morgen wat rustiger op de bank kunnen zitten. En dit is niet nieuw voor de voetballerij.

PeterCambuur

Als het bij Otigba om huur gaat mag ie van mij lekker weg blijven.



justremco

Fox Sports meld net dat Martijn vd Laan niet verhuurd gaat worden aan SC Cambuur want het verschil tussen vraag en aanbod is te groot

Kwam ik tegen op twitter

Collingwood

Heb het ook gezien, kan het bij FOX alleen nergens terugvinden.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op augustus 15, 2015, 18:49:21
Heb het ook gezien, kan het bij FOX alleen nergens terugvinden.

Las het net ook. Stond onderin die leesbalk op FS1
Iedereen heeft recht op mijn mening.