Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Zal best, feit is dat het niks is geworden en met andere woorden weggegooid geld dus ;)

zeewolde

Over huur gesproken, zou een rai vloet ons verder brengen?

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op mei 29, 2015, 22:10:42
Over huur gesproken, zou een rai vloet ons verder brengen?
Is een goede voetballer... maar of hij ons verder brengt....
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: zeewolde op mei 29, 2015, 22:10:42
Over huur gesproken, zou een rai vloet ons verder brengen?

Wel een leuke speler, maar of hij het niveau al aankan?
Denk dat hij verhuurd gaat worden aan jupiler club.
Andere opties bij Psv: Noor (is dus al in beeld voor rechtsback), Leemans, Overbeek (is rechtsbuiten dus niet nodig) en Rayi!

Jammer dat wij niet een speler van het kaliber Locadia kunnen halen. Die gaat  wsch naar Pec of Willem 2. Die clubs zijn helaas een stuk verder dan ons.

Overigens is Tamata ook transfervrij. Is een optie voor linksback net als Gosens(zie ik erg graag komen)en Kuipers.

Grijskijkert

#1324
Citaat van: AL op mei 30, 2015, 10:00:38
Wel een leuke speler, maar of hij het niveau al aankan?
Denk dat hij verhuurd gaat worden aan jupiler club.
Andere opties bij Psv: Noor (is dus al in beeld voor rechtsback), Leemans, Overbeek (is rechtsbuiten dus niet nodig) en Rayi!

Jammer dat wij niet een speler van het kaliber Locadia kunnen halen. Die gaat  wsch naar Pec of Willem 2. Die clubs zijn helaas een stuk verder dan ons.

Overigens is Tamata ook transfervrij. Is een optie voor linksback net als Gosens(zie ik erg graag komen)en Kuipers.
Denk dat Vloet wel meer aan kan dan de JL, was als hij speelde voor Jong Psv ,1 van de beteren op het veld(samen met o.a. Noor),Leemans is ook een goede speler..

Gosens lijkt naar Heracles te gaan, maar ik denk dat er of een veel betere linksback dan Vytas moet komen of 1 die nog moet groeien.. want 2 gelijkwaardige spelers voor 1 positie kunnen voor onrust zorgen..  Kuipers zou ook een goede zijn..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Hoop niet dat vd vegt en consorten hier te veel kijkt want dan hebben we vlgnd seiz een b-team .Hier worden allemaal namen genoemd die niet het nivo aankunnen wat we moeten nastreven.Je kunt best een speler uit de eerste div halen maar geen 6 .Er zullen zeker ook spelers moeten komen die al een seiz erediv ervaring hebben.Er zijn hier forumgangers die weten wat cambuur in kas heeft .Vd Belt was super creatief en dat verwacht ik van vd Vegt ook .

AL

Aan welke spelers denk jij dan Sunderland?
Ik denk namelijk dat spelers uit eredivisie bijna allemaal onhaalbaar zijn. Als ze haalbaar zijn, zijn het de jongere spelers als Gosens en Kuipers. En uitgerangeerde spelers als Cziommer en vd Velden.

Ik denk juist dat we het moeten hebben van jong talent van topclubs en goede jupiler league spelers. En hopen op wat moois Man City.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 30, 2015, 11:10:11
Hoop niet dat vd vegt en consorten hier te veel kijkt want dan hebben we vlgnd seiz een b-team .Hier worden allemaal namen genoemd die niet het nivo aankunnen wat we moeten nastreven.Je kunt best een speler uit de eerste div halen maar geen 6 .Er zullen zeker ook spelers moeten komen die al een seiz erediv ervaring hebben.Er zijn hier forumgangers die weten wat cambuur in kas heeft .Vd Belt was super creatief en dat verwacht ik van vd Vegt ook .
Welk niveau streven we na? Hoor je dit regelmatig zeggen maar hoor nooit welk niveau dat is.. Door de club wordt er gesproken over handhaving..
Wees eens concreet i.p.v met dooddoeners te komen, een B-team,volgens mij ken je 80% van de genoemde spelers niet,hoe kan je dan oordelen? En heb je er wel eens van gehoord dat een TS spelers beter kan maken?

Er zijn hier forumgangers die weten wat cambuur in kas heeft? Dat weet niemand hier, misschien denken ze het te weten,maar dat is puur interessant doenderij... Want als dat aan de grote klok zou hangen kunnen spelersmakelaars dit ook weten en dan is onderhandelingspositie weg.
IN HENK WE TRUST!!!

666

Citaat van: Grijskijkert op mei 30, 2015, 11:30:50
Welk niveau streven we na? Hoor je dit regelmatig zeggen maar hoor nooit welk niveau dat is.. Door de club wordt er gesproken over handhaving..
Wees eens concreet i.p.v met dooddoeners te komen, een B-team,volgens mij ken je 80% van de genoemde spelers niet,hoe kan je dan oordelen? En heb je er wel eens van gehoord dat een TS spelers beter kan maken?

Er zijn hier forumgangers die weten wat cambuur in kas heeft? Dat weet niemand hier, misschien denken ze het te weten,maar dat is puur interessant doenderij... Want als dat aan de grote klok zou hangen kunnen spelersmakelaars dit ook weten en dan is onderhandelingspositie weg.

Maar ik bergrijp wel wat Sunderland bedoeld.. Onze nieuwe TD heeft alles nog te bewijzen. Als je de verhalen mag geloven heeft hij het bij andere clubs niet zo heel goed gedaan, wij zijn natuurlijk verwent geraakt door de leuke spelers die hier gekomen zijn onder de oude TD`s. Dus ik hoop dat er ook leuke, door niemand bedachte, spelers tussen zitten van enig niveau "Eredivisie".
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Er zit maar een ding op helaas.....
Afwachten.

sunderland

Citaat van: 666 op mei 30, 2015, 14:01:13
Maar ik bergrijp wel wat Sunderland bedoeld.. Onze nieuwe TD heeft alles nog te bewijzen. Als je de verhalen mag geloven heeft hij het bij andere clubs niet zo heel goed gedaan, wij zijn natuurlijk verwent geraakt door de leuke spelers die hier gekomen zijn onder de oude TD`s. Dus ik hoop dat er ook leuke, door niemand bedachte, spelers tussen zitten van enig niveau "Eredivisie".
precies er zijn vast wel een paar maar die weet grijskijkert niet te bedenken waarschijnlijk .Het hele seiz zie je hem hier niet en nu gedraagt hij hem als jezus hemzelf hier .Hij weet idd wel wat er rondloopt in de eerste div en bij de reserves maar gedraag je niet zo betweterig hier

sunderland


sunderland

En grijskijkert jij weet wel wat voor nivo ik bedoel .Ik bedoel bijv het nivo tegen dkv de eerste helft .Dat was dat iedere speler een 9 kan halen .Als er maximaal maar een 7 in zit is je bovengrens te laag en zal je dus ook vaker door de ondergrens zakken .Eagels hun team zakte bijv veels te vaak door de ondergrens omdat er in hun team te veel spelers waren die eigenlijk net niet goed genoeg waren en dus de rest van het team naar beneden halen

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 30, 2015, 14:53:34
precies er zijn vast wel een paar maar die weet grijskijkert niet te bedenken waarschijnlijk .Het hele seiz zie je hem hier niet en nu gedraagt hij hem als jezus hemzelf hier .Hij weet idd wel wat er rondloopt in de eerste div en bij de reserves maar gedraag je niet zo betweterig hier
Wat nou duld GOD geen tegenspraak? En i.p.v inhoudelijk in te gaan op wat ik schrijf, het steeds maar naar voren halen dat ik een tijdje niet op de site ben geweest, wat heeft dat er mee te maken?
En als ik iets weet en onderbouw maakt het mij betweterig? Ik onderbouw wat ik zeg, neem er een voorbeeld aan.. ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 30, 2015, 15:01:32
En grijskijkert jij weet wel wat voor nivo ik bedoel .Ik bedoel bijv het nivo tegen dkv de eerste helft .Dat was dat iedere speler een 9 kan halen .Als er maximaal maar een 7 in zit is je bovengrens te laag en zal je dus ook vaker door de ondergrens zakken .Eagels hun team zakte bijv veels te vaak door de ondergrens omdat er in hun team te veel spelers waren die eigenlijk net niet goed genoeg waren en dus de rest van het team naar beneden halen
Ik weet nog steeds niet wat je bedoeld, de eerste helft tegen dkv speelden de meesten boven hun kunnen en kan je dus als uitzondering beschouwen.. Van een topclub mag je een 9 tot een 7 verwachtten maar bij Cambuur niet ,hier mogen we het hopen.. Ik denk dat jij een hoger niveau verwacht , dan te realiseren is of te realiseren is bij hoge uitzondering(dkv).
IN HENK WE TRUST!!!