Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Jongens met alle respect....Marcellis :_schater
Dat is toch appels met peren vergelijken.

Grijskijkert

#1846
Citaat van: speculeter op juni 10, 2015, 11:53:18
Jongens met alle respect....Marcellis :_schater
Dat is toch appels met peren vergelijken.
Zo reageer jij bijna elk jaar, vorig jaar was Reijnen in jouw ogen helemaal niks..
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: Grijskijkert op juni 10, 2015, 12:07:05
Zo reageer jij bijna elk jaar, vorig jaar was Reijnen in jouw ogen helemaal niks..
heb t ff nagekeke..
hij zei letterlijk, " Met Henk en Arne word dit onze volgende topper" . nie liegen he :p

Cor

Citaat van: pvanbuijtene op juni 10, 2015, 12:39:34
heb t ff nagekeke..
hij zei letterlijk, " Met Henk en Arne word dit onze volgende topper" . nie liegen he :p

En hij zei, we zullen het zien

speculeter

Komkommertijd zeker?
Forum afzoeken naar uitspraken die door een forumganger is gezegd :_schater
Reijnen heb ik toen In de voorbereiding gezien en had er een hard hoofd in.
Hij heeft tegendeel voor meer dan 100% bewezen.
Zie veel voetbal op tv en vind Marcellis id niet geweldig.
En grijskijker.....niet zo overdreven reageren met je...dat roep je elk jaar.

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juni 10, 2015, 13:32:43
Komkommertijd zeker?
Forum afzoeken naar uitspraken die door een forumganger is gezegd :_schater
Reijnen heb ik toen In de voorbereiding gezien en had er een hard hoofd in.
Hij heeft tegendeel voor meer dan 100% bewezen.
Zie veel voetbal op tv en vind Marcellis id niet geweldig.
En grijskijker.....niet zo overdreven reageren met je...dat roep je elk jaar.
Misschien vergeet je dat Marcellis terug is gekomen van een zware knieblessure en na eigen zeggen nog niet 100% was/is..
En ik heb niks afgezocht.. en ik zei bijna elke jaar dat is wat anders :P
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: speculeter op juni 10, 2015, 13:32:43
Komkommertijd zeker?
Forum afzoeken naar uitspraken die door een forumganger is gezegd :_schater
Reijnen heb ik toen In de voorbereiding gezien en had er een hard hoofd in.
Hij heeft tegendeel voor meer dan 100% bewezen.
Zie veel voetbal op tv en vind Marcellis id niet geweldig.
En grijskijker.....niet zo overdreven reageren met je...dat roep je elk jaar.

Ook ik heb Reijnen in de voorbereiding gezien (o.a. Die oefenwedstrijd tegen De Graafschap), man wat was ik er van overtuigd dat het een ramp ging worden met Reijnen.

richard

Citaat van: speculeter op juni 10, 2015, 11:53:18
Jongens met alle respect....Marcellis :_schater
Dat is toch appels met peren vergelijken.

Komt ook niet!!

richard

Citaat van: justremco op juni 09, 2015, 18:49:55
Verwacht dat als er een spits bijkomt, het weleens een onbekende speler kan zijn. De Nederlandse spitsen die echt haalbaar zijn komen tekort en spitsen die je af moet kopen etc zijn gewoonweg te duur.

?????

papier

Citaat van: sunderland op juni 09, 2015, 21:57:16
Ik vind platje ook een speler voor ons. Typisch een spits die uit het niks kan scoren. Een jongen die alles op gevoel doet, spelers naar mijn hart.Hij is linksbenig en zou ook als valse spits vanaf links of rechts kunnen spelen . Locadia is absoluut niet haalbaar voor ons. Weghorst heb ik zien invallen tegen ons met Emmen en toen wist ik gelijk dat hij hogerop kon met zijn mentaliteit.

Lamme dikzak is die Platje. Leuke speler voor de teletekstsupporters

Collingwood

Luis Pedro definitief naar NAC.
Kalmte alleen kan u redden.

Cor

Citaat van: Collingwood op juni 10, 2015, 21:07:48
Luis Pedro definitief naar NAC.

Blijft lekker JL voetballen, goeie keus

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 10, 2015, 08:41:20
Hij kan ook rechtsbuiten,linksbuiten spelen en als Henk tegen hem zegt speel rechtsback dan doet hij het ook of hij goed is op die posities is weer een andere kwestie..
Barto 184 cm en 80kg en 30 jaar.. Bergkamp 196 cm en 86kg en 24 jaar ik weet wel welke speler ik zou kiezen..

Ik ook, Barto maar dat is persoonlijk. De keren dat ik Bergkamp heb zien spelen in de juup vond ik het maar een type bushokje. Er zit niet heel veel beweging in.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

HJ.Wijma

Doe mij maar Sean Klaiber(Utrecht) speelde naar mijn mening sterk half jaar bij Dordrecht, is rechtachter maar kan ook rechtvoor en op het middenveld en nog jong en genoeg potentie
Mening?!?

Galdiano

Citaat van: HJ.Wijma op juni 10, 2015, 21:49:48
Doe mij maar Sean Klaiber(Utrecht) speelde naar mijn mening sterk half jaar bij Dordrecht, is rechtachter maar kan ook rechtvoor en op het middenveld en nog jong en genoeg potentie
Mening?!?

Helemaal mee eens. Leuke speler, en viel behoorlijk op bij Dordrecht.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets