Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op juni 12, 2015, 08:47:11
Erger kan niet. In Zwolle valt nooit wat te halen.
Dit jaar wel... Denk dat ze daar ook niet blij zullen zijn..
IN HENK WE TRUST!!!

Sakin

Citaat van: De Gast op juni 12, 2015, 08:47:11
Erger kan niet. In Zwolle valt nooit wat te halen.

Volgens mij hebben ze bij onze Zuiderburen ook een lijntje met de KNVB.. Vorig jaar Dordt thuis. Nu weer De Graafschap

Heeft vorig jaar anders lekker uit gepakt! Eerste wedstrijd kun je nooit echt goed inschatten wat de eindstand wordt.

Ik vind het erger dat we voor het derde jaar achtereen daar eerst heen moeten. Misschien ook wel beter.
31 januari gelijk naar de winterstop denk ik komen ze bij ons... Vuurwerk klaar leggen!!!

Cor


De Gast

Citaat van: Sakin op juni 12, 2015, 08:52:19
Heeft vorig jaar anders lekker uit gepakt! Eerste wedstrijd kun je nooit echt goed inschatten wat de eindstand wordt.

Ik vind het erger dat we voor het derde jaar achtereen daar eerst heen moeten. Misschien ook wel beter.
31 januari gelijk naar de winterstop denk ik komen ze bij ons... Vuurwerk klaar leggen!!!

Ook weer zoiets ja.. altijd weer Heerenveen uit ergens rond oktober/november..

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

DayDreamer

Waarschijnlijk pak je in de eerste 6 wedstrijden niet heel veel punten waardoor de druk er al vol op komt te staan, ook niet echt fijn als je daarna de wat "zwakkere tegenstanders krijgt.

Voor ons als supporters ook niet echt fijn dat je in de eerste weken al PSV en Feyenoord thuis hebt gehad, zijn toch wedstrijden waar je een beetje naar uit wilt kijken.

AL

Citaat van: DayDreamer op juni 12, 2015, 10:44:57
Waarschijnlijk pak je in de eerste 6 wedstrijden niet heel veel punten waardoor de druk er al vol op komt te staan, ook niet echt fijn als je daarna de wat "zwakkere tegenstanders krijgt.

Voor ons als supporters ook niet echt fijn dat je in de eerste weken al PSV en Feyenoord thuis hebt gehad, zijn toch wedstrijden waar je een beetje naar uit wilt kijken.

PSV en Feyenoord thuis zijn juist wedstrijden waar ik minder naar uitkijk hoor.
DKV, Groningen en de concurrenten (Graafschap, Excelsior etc) zijn de wedstrijden waar ik het meeste naar uitkijk!

speculeter

 Nu weer even on topic....
Selectie.....

666

Citaat van: AL op juni 12, 2015, 11:03:09
PSV en Feyenoord thuis zijn juist wedstrijden waar ik minder naar uitkijk hoor.
DKV, Groningen en de concurrenten (Graafschap, Excelsior etc) zijn de wedstrijden waar ik het meeste naar uitkijk!
Ik ook... De sfeer is nooit top bij de top 3.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

pvanbuijtene

Citaat van: 666 op juni 12, 2015, 11:20:19
Ik ook... De sfeer is nooit top bij de top 3.

sta maar eens 2-0 voor in de 60ste min tegen ajax en je hebt een topsfeer...

Treb

Citaat van: AL op juni 12, 2015, 11:03:09
PSV en Feyenoord thuis zijn juist wedstrijden waar ik minder naar uitkijk hoor.
DKV, Groningen en de concurrenten (Graafschap, Excelsior etc) zijn de wedstrijden waar ik het meeste naar uitkijk!

Heb ik ook hoor.. de Top 3 thuis interesseert me niet echt eigenlijk.. ik moet die dagen ook vaak zelf voetballen en dat spijt me niks. Zaterdagavond tegen pak em beet NEC of De Graafschap voel ik veel meer wedstrijdspanning.

Sander Scc

#1931
Citaat van: De Gast op juni 12, 2015, 08:59:51
Ook weer zoiets ja.. altijd weer Heerenveen uit ergens rond Zondag half één

Citaat van: DayDreamer op juni 12, 2015, 10:44:57
Waarschijnlijk pak je in de eerste 6 wedstrijden niet heel veel punten waardoor de druk er al vol op komt te staan

Juist beter pisvee en feyenoord zo vroeg in t seizoen.. Je komt ze toch tegen, liever in de eerste weken dan halverwege het seizoen. 

Collingwood

Messaoud (Willem II) naar Vaduz (Liechtenstein, spelend in Zwitserse competitie).
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Gladon naar Heracles. ..Daar kan een streep door.

michello

Ik word nog niet warm of koud van die aankopen van Heracles... Hebben op papier nog steeds niet een betere selectie dan wij..