Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

moodygrunn

Citaat van: richard op juni 16, 2015, 22:59:11
Lekker slapen allemaal zal morgen toch wel eens nieuws komen??? |:)

aan- of verkoopnieuws?
In Henk en Sandor we trust

richard


Grijskijkert

Citaat van: richard op juni 16, 2015, 23:18:46
Reynen weg nou goed :rodekaart
Dat is niet erg, zolang Reijnen maar blijft  :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Mooie dag....
Kom maar op met die buitenlandse spits :proost

dit is mien club

Ik vind dat onze club het goed doet.
Ook al zijn het veelal jonge gasten. Maar allen met potentie.
Knap dat ze er in slagen jonge talenten aan te trekken. |:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

zeewolde

Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 09:19:42
Ik vind dat onze club het goed doet.
Ook al zijn het veelal jonge gasten. Maar allen met potentie.
Knap dat ze er in slagen jonge talenten aan te trekken. |:)
het wordt anders wel tijd voor transfernieuws. Waar blijven die nieuwe spelers?  :( :( :devil

Collingwood

Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 09:19:42
Ik vind dat onze club het goed doet.
Ook al zijn het veelal jonge gasten. Maar allen met potentie.
Knap dat ze er in slagen jonge talenten aan te trekken. |:)

Toch vind ik dat de club altijd een juiste balans houdt, er worden ook de nodige ervaren spelers aangetrokken.

Vorig jaar bijvoorbeeld Reijnen, De Ridder, Vytas, Narsingh en Rosheuvel en nu ook alweer Overgoor en Heerings. Dat zijn voor eredivisiebegrippen gewoon ervaren spelers.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op juni 17, 2015, 09:19:42
Ik vind dat onze club het goed doet.
Ook al zijn het veelal jonge gasten. Maar allen met potentie.
Knap dat ze er in slagen jonge talenten aan te trekken. |:)
Dat mag ook wel, vorig seizoen hadden we de oudste of 1 van de oudste selecties van de eredivisie...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juni 17, 2015, 09:25:44
Toch vind ik dat de club altijd een juiste balans houdt, er worden ook de nodige ervaren spelers aangetrokken.

Vorig jaar bijvoorbeeld Reijnen, De Ridder, Vytas, Narsingh en Rosheuvel en nu ook alweer Overgoor en Heerings. Dat zijn voor eredivisiebegrippen gewoon ervaren spelers.
Met Heerings moet ik het nog maar zien,hoop dat de TS hem aan het voetballen krijgt en anders is het een leuke wisselspeler..
IN HENK WE TRUST!!!

moodygrunn

Citaat van: Grijskijkert op juni 17, 2015, 09:29:06
Dat mag ook wel, vorig seizoen hadden we de oudste of 1 van de oudste selecties van de eredivisie...

Ik heb liever een selectie met een ervaren as waar wat jonkies omheen lopen dan een elftal wat niet misstaan had in de beloftencompetitie. Vaak zie je ook dat een oude(re) ploeg stabieler blijft, minder snel in paniek raakt etc.
In Henk en Sandor we trust

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 17, 2015, 09:35:55
Met Heerings moet ik het nog maar zien,hoop dat de TS hem aan het voetballen krijgt en anders is het een leuke wisselspeler..

Die kan echt wel voetballen hoor, maak je maar geen zorgen

dit is mien club

Is ook zo ervaring genoeg, maar ook mooi dat ze zulke talenten binnen halen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 17, 2015, 09:38:51
Die kan echt wel voetballen hoor, maak je maar geen zorgen
Heeft het dan weinig laten zien.. Maar wat ik zei,hoop dat de TS hem aan het voetballen krijgt..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op juni 17, 2015, 09:56:14
Heeft het dan weinig laten zien.. Maar wat ik zei,hoop dat de TS hem aan het voetballen krijgt..

Tsja, net als Reijnen. Overigens was Heerings onder Wouters basisspeler en statistisch gezien een van de beste spelers bij Utrecht.
Kalmte alleen kan u redden.