Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

#3795
Citaat van: Collingwood op juli 29, 2015, 15:25:03
STEL dat Reijnen wel gaat (puur hypothetisch dus), wie zou dan een goede vervanger zijn? Mijn favoriet: Sander Fischer.

Jan Wuytens (az) Mag weg http://www.vi.nl/nieuws/az-wil-overbodige-wuytens-helpen-met-transfer.htm

Bouhlarouz (zonder club, 33) Misschien een tussenoplossing?

Schenkeveld (zonder club, 23)

Bart Vriends uiteraard ook

V/d Hoorn



In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Citaat van: Hasses op juli 29, 2015, 15:35:45
Heeft net een nieuw contract getekend bij Excelsior, zal ook niet makkelijk op te pikken zijn dan..

Wilde graag weg, tekende uiteindelijk toch een nieuw contract. Wellicht dat daar een clausule in staat waardoor hij alsnog weg kan en dat hij een terugkeer bij Cambuur ziet zitten. Geen idee of dat het geval is natuurlijk.

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 29, 2015, 15:39:24
Mike van der Hoorn / Kai Heerings lijkt me een mooi duo. Is alleen onhaalbaar.

Calvin McIntosh is trouwens in mijn ogen ook een basisspeler. Maak me meer zorgen over de backpositie. Vind Pereira en Vytas toffe gasten en spelen bij vlagen goed, maar daar mag zeker meer concurrentie bij. Droste en Bijker zijn vertrokken en alleen Peersman is er voor teruggekomen.

Mac-Intosch het vertrouwen geven is wat mij betreft ook een goede optie. In dat geval zal er een talentvolle back-up moeten worden gehaald. Ik zie het op de linksback wel goed komen. Mogelijkheden zat met Vytas (verdedigend sterker) en Peersman (opbouwend sterker). Op rechts moet er inderdaad nog iemand bij, maar dat is ook de insteek van de club.

Citaat van: moodygrunn op juli 29, 2015, 15:41:37
Jan Wuytens (az) Mag weg http://www.vi.nl/nieuws/az-wil-overbodige-wuytens-helpen-met-transfer.htm

Bouhlarouz (zonder club, 33) Misschien een tussenoplossing?

Schenkeveld (zonder club, 23)

Bart Vriends uiteraard ook

Wuytens (linksbenig) en Bouhlarouz (te oud en blessuregevoelig) kun je wat mij betreft meteen wegstrepen. En of Schenkeveld en Vriends nu de gedroomde opvolgers van Reijnen zijn? Ik denk eigenlijk dat ze niet beter zijn dan Mac-Intosch. Al vind ik zeker Vriends wel een goede speler.
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Derijck? Is in ieder geval een speler met een smet(je) op zn cv :)
In Henk en Sandor we trust

Bascambuur

Manu komt voorlopig ook niet aan de bak bij Feyenoord, misschien kunnen we die over een aantal weken huren. Hij heeft nog een contract tot de zomer van 2017.

Voorstopper

Citaat van: Bascambuur op juli 29, 2015, 16:07:50
Manu komt voorlopig ook niet aan de bak bij Feyenoord, misschien kunnen we die over een aantal weken huren. Hij heeft nog een contract tot de zomer van 2017.

Ik denk dat ze Manu voor de breedte houden, die heeft zijn waarde bij Feijenoord wel bewezen. Die gaat echt niet komen denk ik.

moodygrunn

Milano Koenders van Heracles
In Henk en Sandor we trust

zeewolde


zeewolde

Citaat van: Bascambuur op juli 29, 2015, 16:07:50
Manu komt voorlopig ook niet aan de bak bij Feyenoord, misschien kunnen we die over een aantal weken huren. Hij heeft nog een contract tot de zomer van 2017.
Zou ik graag terug zien komen.

Voorstopper

#3803
Is Xander Houtkoop nog steeds beschikbaar of is die al ergens aan de bak? Ik meende dat zijn contract ook afliep. Dat is in mijn ogen wel een goede linksbuiten voor ons....
Of John Goosens...ook een linksbuiten

ruubmac

Volgens mij ligt Houtkoop nog 1 jaar vast bij ADO.

zeewolde

City on Bossaerts:

Belgian defender Mathias Bossaerts joined the Blues from the same Academy that produced City captain Vincent Kompany, Anderlecht in 2012.

Mathias is thought of as one of the most promising defensive talents in the Academy, captaining the EDS for their 2013/14 pre-season tour of Croatia.

An intelligent player who can speak Flemish, French and English fluently, Mathias has represented Belgium at youth level and will be hoping to cement a regular place in Patrick Vieira's side in 2014/15.

Bossaerts made 11 appearances for the EDS last season, including four matches in the UEFA Youth League.

One to Watch: Mathias Bossaerts


Verhuur

Een terugkeer naar Anderlecht behoort dus tot de mogelijkheden? 'Daar hopen we op. We weten dat Anderlecht hem is blijven volgen, maar er is nog niet gesproken. Dat laten we over aan zijn manager. Mathias' contract loopt af over een jaar, en zelf hoopt hij om volgend seizoen tenminste uitgeleend te worden aan een club uit België of Nederland. Voor de Engelse tweede klasse past hij beleefd, dat is zijn stijl niet,' zegt Saskia Bossaerts.





Mathias Bossaerts















Geboortedatum:

10 jul. 1996 



Leeftijd:

19



Nationaliteit:

  België



Lengte:

1,84 m









Contract tot:

30.06.2016





In het team sinds:

1 jul. 2013



Actuele club:

Manchester City U21



Positie:

Rechtervleugelverdediger



Spelersmakelaar:

INTERFOOT LLP



international:

  België O19

Voorstopper

#3806
Aurimas Vertelis is volgens mij een speler zonder club, is een landgenoot (Litouwer) van Vytas. Misschien kan Vytas hem overhalen hier te komen. Is een wel redelijke linksbuiten als ik de beelden op youtube geloven mag....



http://www.transfermarkt.nl/aurimas-vertelis/profil/spieler/120048

el haj

Citaat van: Voorstopper op juli 29, 2015, 16:44:10
Aurimas Vertelis is volgens mij een speler zonder club, is een landgenoot (Litouwer) van Vytas. Misschien kan Vytas hem overhalen hier te komen. Is een wel redelijke linksbuiten als ik de beelden op youtube geloven mag....

[youtube]filmpje[youtube]

http://www.transfermarkt.nl/aurimas-vertelis/profil/spieler/120048

Ziet er wel aardig uit, maar heb wel heel sterk 't idee dat 'ie rechts is. Hij geeft ook wel voor en schiet ook wel met links maar de verhouding is echt 70-30 of zelfs 80-20.

Sommige van die velden trouwens... :X

el haj

Even terugkomend op Reijnen trouwens; Cambuur kán wel een miljoen vragen maar die vlieger gaat niet helemaal op.
Wanneer het (voor de speler) gaat om een substantiële verbetering kan er een succesvol beroep worden gedaan op de arbitragecommissie.
Die verbetering kan zijn in de vorm van de club zelf: van Cambuur naar Barca is een kans die de club een speler bijvoorbeeld niet 'mag' ontnemen. Anderzijds is loon ook een goede indicator; kan een speler driemaal zoveel verdienen bij de geïnteresseerde club kan een club verplicht worden de speler te verkopen voor een door de arbitragecommissie bepaald bedrag.

In het geval van de clubstatuur is er niet zo'n groot verschil tussen Cambuur en FCG, wel spelen zij EL, misschien dat dat meespeelt. Een meer logisch argument is 't loon. Hoewel het bij Grunn ook niet allemaal rozengeur en maneschijn is, is 't bij ons zeker geen vetpot. Voor een speler in de latere fases van z'n carrière is dat wel een heikel punt.

Kort samenvattend: ja, je kúnt een miljoen eisen en daaraan vast blijven houden. De kans is dan echter aanwezig dat de speler een zaak aanspant en Cambuur het moet doen met een transferbedrag (door de arbitragecommissie bepaald) dat lager uitvalt dan wanneer je zelf wat flexibeler zou zijn geweest in de onderhandelingen.

NRG

Citaat van: el haj op juli 29, 2015, 20:16:04
Even terugkomend op Reijnen trouwens; Cambuur kán wel een miljoen vragen maar die vlieger gaat niet helemaal op.
Wanneer het (voor de speler) gaat om een substantiële verbetering kan er een succesvol beroep worden gedaan op de arbitragecommissie.
Die verbetering kan zijn in de vorm van de club zelf: van Cambuur naar Barca is een kans die de club een speler bijvoorbeeld niet 'mag' ontnemen. Anderzijds is loon ook een goede indicator; kan een speler driemaal zoveel verdienen bij de geïnteresseerde club kan een club verplicht worden de speler te verkopen voor een door de arbitragecommissie bepaald bedrag.

In het geval van de clubstatuur is er niet zo'n groot verschil tussen Cambuur en FCG, wel spelen zij EL, misschien dat dat meespeelt. Een meer logisch argument is 't loon. Hoewel het bij Grunn ook niet allemaal rozengeur en maneschijn is, is 't bij ons zeker geen vetpot. Voor een speler in de latere fases van z'n carrière is dat wel een heikel punt.

Kort samenvattend: ja, je kúnt een miljoen eisen en daaraan vast blijven houden. De kans is dan echter aanwezig dat de speler een zaak aanspant en Cambuur het moet doen met een transferbedrag (door de arbitragecommissie bepaald) dat lager uitvalt dan wanneer je zelf wat flexibeler zou zijn geweest in de onderhandelingen.


Klopt helemaal.