Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: De Gast op maart 31, 2015, 11:48:00
Gelukkig hebben we er allemaal evenveel verstand van (en dat is IN JOU GEVAL......niet veel)  :proost

Gasgeve

Gister Charly Musonda Jr. zien spelen, wordt volgend jaar waarschijnlijk verhuurd door Chelsea. Als je die zou kunnen huren, zou je een meesterzet doen. Vleugelspeler van Chelsea -21.

okkele

Citaat van: De Gast op maart 31, 2015, 11:48:00
Gelukkig hebben we er allemaal evenveel verstand van

ook dat heb je mis !
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

Sommigen denken hier dat ze er meer verstand van hebben.. dat is wel zo.

speculeter

Citaat van: De Gast op maart 31, 2015, 12:55:03
Sommigen denken hier dat ze er meer verstand van hebben.. dat is wel zo.
hij gaat het eindelijk snappen :_schater

Dokkumer

Citaat van: speculeter op maart 31, 2015, 11:07:42
Mark de leeuwarder? Willem vd ark? Brammetje rontberg?
Dirk Roelfsema natuurlijk!!

CJ058

Citaat van: De Gast op maart 30, 2015, 15:20:12
En die twee goals van Ogbeche? Volgens mij waren dat goals uit kansen die hij zelf creeerde. Heeft niks met samenspel te maken. Ook waren het (helaas) goals die niks opleverden.
Ha! de 2 goals in Den Haag vergeten, direct na de winterstop? Leverden zeker wel iets op dacht ik zo  :) got ya!  :zweep

DCKM

Goh wat een geleuter over eventuele nieuwe spelers.
Ik dacht aan Oscar Zijlstra als derde keeper.
Mario Been op het middenveld samen met Willem van Hanegem.
Of Abe van der Ban halen.
Nog meer flauwekul horen.

Ik zeg maar zo, we zien het wel en maken er wel weer iets moois van.

toedeladakie
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

Dokkumer

Citaat van: DCKM op maart 31, 2015, 17:22:59
Goh wat een geleuter over eventuele nieuwe spelers.
Ik dacht aan Oscar Zijlstra als derde keeper.
Mario Been op het middenveld samen met Willem van Hanegem.
Of Abe van der Ban halen.
Nog meer flauwekul horen.

Ik zeg maar zo, we zien het wel en maken er wel weer iets moois van.

toedeladakie

Ho even, nou kin DIMC nooit met sien held inne line up (Wouda).
Geleuter mut er blieve, anders kinne we dizze sociale werkplaats oek wel opdoeke ;)

HBMW

sk13

Dom geleuter is prima. Maar dat gebeurd in elke nieuwe topic die wordt geopend. Dat is weleens irritant!!! Stay on topic!!!

denistel

Citaat van: okkele op maart 31, 2015, 11:01:45
skande !
haagse harry natuurlijk juh.
daarna komt ogbeche wel,ben ik met je eens.
de gast heeft er echt verstand van.
:_schater

ere of 1e divisie maakt wel wel verschil en idd ogbeche werkt ook keihard voor het team iets wat barto als onze 2e spits
ook doet en daardoor komen ze juist voor de goal wel eens te kort is mijn mening.

haagse harry deed nog geen stap te veel maar in de afronding was die gast fenomenaal.

vd ark scoorde oek heel makkelijk en was koppend heel sterk.

de liwadder had oek een aardig gemiddelde.

denk dat de ts vind dat ogbeche voor ons systeem wel een goeie spits is en dat barto daarom 2e man
is en niet hemmen die misschien makkelijjker stoort maar in het verdedigende werk ne het vast zetten
van de tegenstander te kort komt.

Utekleitrokken

Citaat van: De Gast op maart 30, 2015, 14:04:15
Twee snelle jongens en een B. er tussen in die het niet meer echt lijkt te kunnen bijbenen.

Ogbeche houdt het spel niet meer bij? Heb ik iets gemist?

PePe

Citaat van: Utekleitrokken op maart 31, 2015, 19:50:01
Ogbeche houdt het spel niet meer bij? Heb ik iets gemist?

Als hij maar op de goede plaats staat, en precies schiet, dan hoeft hij niet snel te zijn.

IsmailvanEssen

Citaat van: Utekleitrokken op maart 31, 2015, 19:50:01
Ogbeche houdt het spel niet meer bij? Heb ik iets gemist?

Ik vind hem ook wat traag lijken in zijn acties de laatste tijd.
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

kickandrush

Citaat van: IsmailvanEssen op april 01, 2015, 09:21:57
Ik vind hem ook wat traag lijken in zijn acties de laatste tijd.

Ligt dat niet aan de verbinding daar in sofia?  :_schater