Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 24, 2015, 08:02:56
Spelers uit Eredivisie zullen denk ik niet haalbaar zijn en zeker niet de ervaren jongens.
Misschien een enkeling , dus 1 hooguit 2 denk ik..
Ik blijf voorstander van jong talent uit jupiler league en  huren bij de topclubs.
Dat eerste sowieso en alleen huren als het echt wat toevoegt(geen Meleg toestanden)
Als ik kijk naar de huidige spelers en basisteam:

Zeinstra(denk dat hij de strijd gaat winnen)/Nienhuis
Pereira/Nieuw, Reijnen/Mac-Intosch, Heerings/Nieuw, Vytas/Nieuw
Schootstra/Nieuw, Vd Streek/Bakker,Steblecki/ Nieuw
Narsingh/Rosheuvel,Ogbeche/Nieuw,Nieuw/Nieuw


Achterin moet er nog 4 man bij, maar voor de basis wellicht maar 1. Pereira vind ik tekort komen.
Middenveld zal de belangrijkste versterking moeten komen. Verdedigende middenvelder en Creatieve middenvelder zijn een absolute must!
Voorin zit het op rechts wel goed met Narsingh en Rosheuvel als back-up.
Nummer 9 zal versterkt moeten worden in mijn ogen en op links zullen 2 man bij moeten.
Eensch...

Hoor hier vaak dat er versterkt moet worden met fysieke spelers. Ik zou juist voor meer voetbal gaan.
Een combinatie zou ook mooi zijn en er mogen wel boefjes tussen zitten..
In ons spel is creativiteit en snelheid erg belangrijk. Vooral het middenveld is op dit moment te zwak en voorin moet er ook zeker voetbal bij.
Het gaat ook vaak over 1 kant en dat is ook voorspelbaar..en makkelijk te verdedigen
Hoop dat er zeker meer scorend vermogen bijkomt!!
Scorend vermogen is er op zich wel,maar de ballen komen er steeds niet... Maar een mannetje erbij die de bal er in kan trappen kan geen kwaad
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Jammer dat je Barto niet als vervanger van ogbeche ziet. Is de ideale 12e man voor ons.

Grijskijkert

#1097
Citaat van: zeewolde op mei 24, 2015, 09:21:23
Jammer dat je Barto niet als vervanger van ogbeche ziet. Is de ideale 12e man voor ons.
Is ook een ideale 12e man, kan hem tegenwoordig ook als middenvelder neerzetten,dus zie hem niet meer als alleen spits...
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Middenveld?? Daar heeft ie het hele seizoen misschien 1x gespeeld..net zoals De Ridder. Daar moet je gewoon niet aan beginnen. Waren tot nu toe kansloze probeersels.

Nieuwe spits en crea middenvelder erbij. Verwacht eigenlijks dat Ogbeche volgend seizoen wel op de bank zal belanden. Laat hem maar de ideale 12de man worden samen met Barto.

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op mei 24, 2015, 09:33:19
Middenveld?? Daar heeft ie het hele seizoen misschien 1x gespeeld..net zoals De Ridder. Daar moet je gewoon niet aan beginnen. Waren tot nu toe kansloze probeersels.
Hij heeft veel vaker als invaller op/vanaf het middenveld gespeeld...
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: De Gast op mei 24, 2015, 09:33:19
Middenveld?? Daar heeft ie het hele seizoen misschien 1x gespeeld..net zoals De Ridder. Daar moet je gewoon niet aan beginnen. Waren tot nu toe kansloze probeersels.

Nieuwe spits en crea middenvelder erbij. Verwacht eigenlijks dat Ogbeche volgend seizoen wel op de bank zal belanden. Laat hem maar de ideale 12de man worden samen met Barto.
jij hebt weer helemaal gelijk, na 1 keer proberen direct stoppen, vooral geen tweede kans geven.

De Gast

Nee hoor jij hebt helemaal gelijk zeewolde. Gewoon spelers boven de 30, waarvan het beste al af is op een cruciale positie neerzetten wat bovendien hun positie helemaal niet is. Gewoon nog een keer proberen..

zeewolde

Citaat van: De Gast op mei 24, 2015, 12:56:00
Nee hoor jij hebt helemaal gelijk zeewolde. Gewoon spelers boven de 30, waarvan het beste al af is op een cruciale positie neerzetten wat bovendien hun positie helemaal niet is. Gewoon nog een keer proberen..
vorig seizoen, Vitesse thuis, middenveld? Weet je nog wie er toen stond?

Bernardo

GAE uit dit seizoen was Barto ook heel goed op het middenveld

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op mei 24, 2015, 13:11:12
vorig seizoen, Vitesse thuis, middenveld? Weet je nog wie er toen stond?
Maar we zien Barto toch als goede wisselspeler en niet als basisspeler(ik tenminste niet)
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op mei 24, 2015, 13:19:51
Maar we zien Barto toch als goede wisselspeler en niet als basisspeler(ik tenminste niet)
het gaat mij erom dat iets na 1 x niet volledig mislukt is of compleet geslaagd.
lees het forum na elke wedstrijd maar weer als nienhuis bv een wereldparrij keept en de week daarna een fatale blunder maakt.

AL

Citaat van: Grijskijkert op mei 24, 2015, 13:19:51
Maar we zien Barto toch als goede wisselspeler en niet als basisspeler(ik tenminste niet)

Ik vind Barto de ideale nummer 12. Voor zowel spits als op middenveld.
Overigens zie ik liever Barto dan Ogbeche in de vorm na de winterstop.

Grijskijkert

#1107
Ik zeg(maar wie ben ik :P)Tim Janssen als spits halen, heeft ervaring en zal niet heel veel kosten(nu amateur bij de Graafschap,volgens S de Vos)
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Tim Janssen vind ik te oud.
Dan zit je met 3 spitsen van 30 jaar of ouder.
Bovendien vind ik hem niet beter dan Barto en Ogbeche.
Er moet een jonge spits komen in mijn ogen die of nu al beter is dan onze huidige spitsen of potentie heeft om beter te worden.

Vincent Janssen
Lars Veldwijk
Paul Gladon

De eerste 2 zullen nu al beter zijn(maar onhaalbaar denk ik).
Gladon zou prima bij Cambuur passen en is een jongen die nog wel beter gaat worden.

AL

Eagles gedegradeerd.
Zit hier nog wat tussen voor ons?