Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

michello

Ik vind de noodzaak achterin net zo groot als voorin... We hebben op papier maar 6 verdedigers voor 4 posities. Het zou toch fijn zijn dat er voor een eventueel vertrek van Reijnen al een rechtsback is zodat we Macintosh centraal kunnen neerzetten. Schootstra komt namelijk nog veel te kort.

AL

Vd Hoorn
Vriends
N' Toko

Zeg het maar.

Trouwens Guus Hupperts geen optie voor buitenpositie?
Is wel rechts, maar daar maak ik me  niet meer druk om.
Zal niet veel aan spelen toekomen lijkt mij.

Sakin

Het liefst van der Hoorn! Centraal ivm Reijnen (vraag een dik miljoen Cambuur, doet Nijland ook, bedrag omhoog schroeven). En van City komt huurling nummer 2 (hoop ik) voor linksbuiten.

Is Jack wel gelukkig bij Cambuur zat er wat verloren bij met handtekening sessie. Zat wel flink te balen denk ik van blessure...

Drumfather SCC

Citaat van: Sakin op augustus 03, 2015, 18:00:14
Het liefst van der Hoorn! Centraal ivm Reijnen (vraag een dik miljoen Cambuur, doet Nijland ook, bedrag omhoog schroeven). En van City komt huurling nummer 2 (hoop ik) voor linksbuiten.

Is Jack wel gelukkig bij Cambuur zat er wat verloren bij met handtekening sessie. Zat wel flink te balen denk ik van blessure...

Vind zijn ''toon'' op Twitter ook wat somber ja; ''Sometimes, people who are thousands of miles away can make you feel better than the ones right beside you''

JurjenS7

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2015, 18:11:38
Vind zijn ''toon'' op Twitter ook wat somber ja; ''Sometimes, people who are thousands of miles away can make you feel better than the ones right beside you''
zooo, haha, hoe trek ik zoveel mogelijk iets uit verband.. Dat is een retweet ergens van, zijn eigen twittter posts zijn juist allemaal super enthousiast  |:)

Voorstopper

Kan Urby Emanuelson niet een seizoen bij ons komen voetballen, kan prima uit de voeten op de linksbuiten denk ik. Hij zit momenteel zonder werkgever....Kan hij zichzelf mooi in de kijker spelen in Leeuwarden :)

Drumfather SCC

Citaat van: JurjenS7 op augustus 03, 2015, 18:14:32
zooo, haha, hoe trek ik zoveel mogelijk iets uit verband.. Dat is een retweet ergens van, zijn eigen twittter posts zijn juist allemaal super enthousiast  |:)
Whoops, Retweetje ja haha  8P
*Rolt Toetanchamon weer terug in zijn verband*

Yellow Army

Citaat van: Voorstopper op augustus 03, 2015, 18:14:44
Kan Urby Emanuelson niet een seizoen bij ons komen voetballen, kan prima uit de voeten op de linksbuiten denk ik. Hij zit momenteel zonder werkgever....Kan hij zichzelf mooi in de kijker spelen in Leeuwarden :)

Ja tuurlijk jong, misschien van der Wiel ook even polsen, mag vertrekken bij PSG  :O
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op augustus 03, 2015, 18:28:07
Ja tuurlijk jong, misschien van der Wiel ook even polsen, mag vertrekken bij PSG  :O
Is de rechtsback positie ook weer vervuld toch?

Voorstopper

Citaat van: Dokkumer op augustus 03, 2015, 18:29:07
Is de rechtsback positie ook weer vervuld toch?

Is het team ook weer op orde ;)

Sakin

Ja en Zlatan komt een jaartje voor op de goal!

Marc S

Is dat wel van het niveau dat we zoeken?

speculeter

Citaat van: Sakin op augustus 03, 2015, 19:25:57
Ja en Zlatan komt een jaartje voor op de goal!
word een hele verbetering :_schater

Sakin

Citaat van: speculeter op augustus 03, 2015, 20:17:42
word een hele verbetering :_schater

Is net als Emanuelson voor de linksvoor!
Kom op nou even. Zoek in het straatje waar we mee bezig zijn. Emanuelson is een verdedigende middenvelder met een linkerpoot. Die zet je niet op de linksvoor!

speculeter

Er werd gezegd ....Zlatan voor op de goal.
Dat is een hele verbetering. .... :_schater.

Blijf denken aan vriends voor reijnen.
En de linksbuiten zal gehuurd worden van city.
Of we moeten mazzel hebben met een slegers of bergwijn.
Dat die er buiten vallen bij feijeNoord of psv en dat we die een jaartje kunnen huren.