Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Dat betekent dat Nienhuis zijn optreden een bevestiging is voor de Jong. Zeinstra eerste keeper.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Sakin

Het zou kunnen. Maar hoop dat men op kort termijn nog een goede keeper haalt. Deze 2 zijn gelijk.

Grijskijkert

Citaat van: Sakin op juli 18, 2015, 22:59:23
Het zou kunnen. Maar hoop dat men op kort termijn nog een goede keeper haalt. Deze 2 zijn gelijk.
Waar moet dat van betaald worden?
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juli 18, 2015, 23:12:48
Waar moet dat van betaald worden?

Er is alleen nog ruimte voor een linksbuiten en een rechtsback en natuurlijk moeten we niet vergeten dat we het geld maar 1 x kunnen uitgeven...

:_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sk13

Schootstra deed het toch zo goed op de rb vlgs velen. Geef je die de kans houd je geld over voor een keeper.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juli 18, 2015, 23:18:55
Er is alleen nog ruimte voor een linksbuiten en een rechtsback en natuurlijk moeten we niet vergeten dat we het geld maar 1 x kunnen uitgeven...

:_schater
Of een linksbuiten en een keeper en dan Schootstra maar op de rechtsback... :insane
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sk13 op juli 18, 2015, 23:35:28
Schootstra deed het toch zo goed op de rb vlgs velen. Geef je die de kans houd je geld over voor een keeper.
Hahaha.. je bent net wat eerder..
IN HENK WE TRUST!!!

EdsjeSCC

Ik ben niet heel gecharmeerd van nienhuis maar ik vind dat het ook wel eens overdreven wordt. Als ik zie naar de keepers van het rechterrijtje; ten rouwelaar, kurto, van der hart/cummins, deckers/coutinho, lamprou, hansen etc. Dan denk ik dat het elkaar niet zoveel ontloopt. Ik vond alleen Hahn een hele goede keeper van de niet top 4/5 wat je wilt. Dus zolang hij niet elke week domme dingen doet en nog wel eens wat goeds doet dan denk ik niet dat daarin wordt geinvesteerd en dat het daaraan gaat liggen. Solide defensie en een gebalanceerd middenveld met een creatief iemand, een afpakker die meer kan dan dat en een box to box speler, en twee goede vleugels en prima spits moet zeker kunnen leiden tot een goed seizoen. 9 tot 14 is een prima positie

michello

Citaat van: sk13 op juli 18, 2015, 23:35:28
Schootstra deed het toch zo goed op de rb vlgs velen. Geef je die de kans houd je geld over voor een keeper.

Schootstra op de rechtsback ?? Dat kan echt niet hoor.. Leuk voor oefenpotjes tegen DTD en kootstertille maar tegen Almere een drama!!

Sakin

Citaat van: EdsjeOgbeche op juli 19, 2015, 00:18:11
Ik ben niet heel gecharmeerd van nienhuis maar ik vind dat het ook wel eens overdreven wordt. Als ik zie naar de keepers van het rechterrijtje; ten rouwelaar, kurto, van der hart/cummins, deckers/coutinho, lamprou, hansen etc. Dan denk ik dat het elkaar niet zoveel ontloopt. Ik vond alleen Hahn een hele goede keeper van de niet top 4/5 wat je wilt. Dus zolang hij niet elke week domme dingen doet en nog wel eens wat goeds doet dan denk ik niet dat daarin wordt geinvesteerd en dat het daaraan gaat liggen. Solide defensie en een gebalanceerd middenveld met een creatief iemand, een afpakker die meer kan dan dat en een box to box speler, en twee goede vleugels en prima spits moet zeker kunnen leiden tot een goed seizoen. 9 tot 14 is een prima positie

De keepers die je op noemt.... Zitten nog ver of boven het niveau van onze keepers. Ga gewoon een goede keeper halen en het scheelt een stuk. Een keeper moet zijn verdedigers vertrouwen geven. En als ik Nienhuis achter me had in een wedstrijd. Zou ik blijven twijfelen over hem bij elke actie. Een keeper oefent veel invloed uit op verdedigers. Er moet een goede degelijke keeper komen. Dan pak je 10 tot 15 punten meer.

denistel

welke keeper wou je dan halen en voor welk bedrag?? we hebben 2 keepers onder contract staan
denk je dat daar nog 1 bij komt die meer gaat verdienen?? dat doen ze nooit.

Sakin

Citaat van: denistel op juli 19, 2015, 11:32:02
welke keeper wou je dan halen en voor welk bedrag?? we hebben 2 keepers onder contract staan
denk je dat daar nog 1 bij komt die meer gaat verdienen?? dat doen ze nooit.

Daar had men al mee bezig moeten zijn. Dit is niet een incident maar al een probleem van de laatste jaren. En welke keeper! Daar heb je de scouting voor. Je haalt toch meerdere spelers. Dan ga je me niet zeggen dat er nooit een keeper is opgevallen.

pvanbuijtene

de opgehemelde keeper van de graafschap zag er ook goed uit gister :)

AL

#3583
Citaat van: pvanbuijtene op juli 19, 2015, 11:38:45
de opgehemelde keeper van de graafschap zag er ook goed uit gister :)

Zou zo willen ruilen hoor.
Nienhuis vind ik gewoon niet goed genoeg.
Zeinstra misschien ook niet, maar is voetballend wel beter en vind ik meer rust uitstralen.

Sakin

Citaat van: AL op juli 19, 2015, 11:45:20
Zou zo willen ruilen hoor.
Nienhuis vind ik gewoon niet goed genoeg.
Zeinstra misschien ook niet, maar is Voetballend wel beter en vind ik neer rust uitstralen.

Vooral dat laatste vind ik belangrijk! Moet je zien bij een terug speelbal hoe die Nienhuis zijn lichaamstaal is. Is gewoon zooooo onzeker en dat breng je over op het hele team. En vorig seizoen ook weleens fout gegaan en ternauwernood goed. Er moet echt een andere komen...