Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Cambuur123 op mei 20, 2015, 10:58:17
Cambuur moet contracten open gaan breken! Zoals bakker, een hele stabiele factor van ons team... moeten we langer houden!!!
Ligt nog 2 jaar vast dus daar is geen haast mee.. Verkeerd voorbeeld dus.. Reijnen met 2 jaar verlengen heeft een hogere prioriteit!
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 09:52:06
Verdedigende middenvelders..

http://www.transfermarkt.nl/spieler/vertragslosespieler/statistik/1/plus/?ausrichtung=Mittelfeld&spielerposition_id=6&land_id=alle&wettbewerb_id=alle&seit=2015&yt0=Tonen

Leuk die lijstjes met spelers uit de meest vreemde landen en competities. Ondertussen zijn er in Nederland genoeg spelers met een aflopend contract en spelers die op huurbasis beschikbaar komen. We moeten eerst daar maar eens kijken voordat we ons gaan richten op zulke spelers.

Citaat van: Cambuur123 op mei 20, 2015, 10:58:17
Cambuur moet contracten open gaan breken! Zoals bakker, een hele stabiele factor van ons team... moeten we langer houden!!!

Denk dat Bakker er gewoon naast staat komend seizoen ;)

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 20, 2015, 11:17:10
Leuk die lijstjes met spelers uit de meest vreemde landen en competities. Ondertussen zijn er in Nederland genoeg spelers met een aflopend contract en spelers die op huurbasis beschikbaar komen. We moeten eerst daar maar eens kijken voordat we ons gaan richten op zulke spelers.
Die Nederlandse spelers zitten er ook tussen... Bekijk die site maar eens goed je kan er veel goede info vandaan halen..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

In de eredivisie vind ie helemaal niks, maar dat komt vast omdat ze nog tot 30 juni onder contract staan. Dan denk ik oa aan:

- Ojo
- Bruns
- van Ooijen
Etc.

Grijskijkert

#1009
Citaat van: justremco op mei 20, 2015, 11:39:37
In de eredivisie vind ie helemaal niks, maar dat komt vast omdat ze nog tot 30 juni onder contract staan. Dan denk ik oa aan:

- Ojo
- Bruns(tekend bij)
- van Ooijen
Etc.
Raar ik vind van alles, misschien beter zoeken ;). En spelers uit de eredivisie zijn 9 van de 10 niet te halen voor Cambuur..

Verdedigers
Tamata
Marcelis
Fortes
Gosens
Luis Pedro
Gunst
Teijsse
Labylle
Turan
Heymans
Linthorst (jC)
de Kler (jC)
Middenvelders
de Nooijer
Noor(kan ook als rechtsback)
Sporkslede
Ojo
Receveur
Van Overheem
Van Haaren
Van Ooijen
Vossebelt
Bannink
Koolhof
Sleegers
Almubaraki
Stolte
Vissers(JC)
Bosz(jC)
Efmorfidis (jC)
Annour (jC)
Berghuis(jC)
Aanvallers
Wolters
Colak
Van Overbeek
Rayhi
Seuntjes
van Ewijk
Pisas
Bergkamp
Deul
Peters
Opoku (prima als 3e spits en je kan de lange bal spelen)
Slabbekoorn (JC)
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Berghuis gaat naar zwolle toch.

v Ooyen is wel een goeie.


Gosens is oek een bruikbare speler en op meerdere positie,s inzetbaar.

Grijskijkert

#1011
Citaat van: denistel op mei 20, 2015, 12:49:13
Berghuis gaat naar zwolle toch.

v Ooyen is wel een goeie.


Gosens is oek een bruikbare speler en op meerdere positie,s inzetbaar.
Dat zou ondertussen zo kunnen zijn,maar ik meen te hebben gelezen dat het nog niet rond was...

EDIT: Klopt gaat bij PEC spelen..
IN HENK WE TRUST!!!


justremco

We hebben nu (als Schootstra blijft) 16 spelers, dus dat zou betekenen in elke linie nog 2 erbij. En dan eventueel nog een nieuwe keeper of een extra verdediger

speculeter

Prioriteiten volgens mij nu...
Creatieve middenvelder
Linkerspits
spits.

Met Stans. ...Peters....en Gladon ben ik wel tevreden.

Collingwood

Citaat van: speculeter op mei 20, 2015, 14:37:28
Prioriteiten volgens mij nu...
Creatieve middenvelder
Linkerspits
spits.

Met Stans. ...Peters....en Gladon ben ik wel tevreden.

En een vervanger voor El Makrini! Belangrijker dan een nieuwe spits, naar mijn mening.
Kalmte alleen kan u redden.

666

Citaat van: Collingwood op mei 20, 2015, 14:39:31
En een vervanger voor El Makrini! Belangrijker dan een nieuwe spits, naar mijn mening.

En voor Rusnak... Toen hij wegging was de angel een beetje uit het spel.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Citaat van: 666 op mei 20, 2015, 14:47:00
En voor Rusnak... Toen hij wegging was de angel een beetje uit het spel.

Klopt helemaal, dat zal de meest cruciale versterking worden. Maar werd al genoemd door speculeter.
Kalmte alleen kan u redden.

666

Citaat van: Collingwood op mei 20, 2015, 14:48:53
Klopt helemaal, dat zal de meest cruciale versterking worden. Maar werd al genoemd door speculeter.

Credits naar speculeter.. Ik had het niet gelezen  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op mei 20, 2015, 14:39:31
En een vervanger voor El Makrini! Belangrijker dan een nieuwe spits, naar mijn mening.

V/d Boomen? van Eindhoven
In Henk en Sandor we trust