Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

twingo

Een van de eerste prioriteiten had een nieuwe keeper moeten zijn die koekenbakker die er nu staat kost elk seizoen minstens 6 punten en je kunt hem wel verdedigen tot je een ons weegt beter als nu word hij niet ik kan werkelijk niets bedenken waar hij in uitblinkt en het valt des te meer op omdat Cambuur altijd heel goede keepers heeft gehad.

Bernardo

Citaat van: twingo op juli 15, 2015, 18:44:00
Een van de eerste prioriteiten had een nieuwe keeper moeten zijn die koekenbakker die er nu staat kost elk seizoen minstens 6 punten en je kunt hem wel verdedigen tot je een ons weegt beter als nu word hij niet ik kan werkelijk niets bedenken waar hij in uitblinkt en het valt des te meer op omdat Cambuur altijd heel goede keepers heeft gehad.

Nou zolang ik bij Cambuur kom, sinds 98 hebben we nooit echt een topkeeper gehad die echt punten pakte. Op elke keeper was wel wat op of aan te merken. Net zoals bij Nienhuis.

Montana

SCC heeft Nathan Delfouneso bekeken tijdens zijn proefperiode bij GAE. De spits kan ook rekenen op interesse van NAC, NEC en PEC.

Collingwood

Apart. Hij heeft nog niet eens een minuut gespeeld voor GAE (komt straks pas binnen de lijnen in de oefenwedstrijd die ze nu spelen) en is totaal niet een type dat wij zoeken. Is een spits die eventueel ook als links- of rechtsbuiten kan spelen. Wel razendsnel, maar ook rechtsbenig. Vraag me dus af of dit bericht wel klopt.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op juli 15, 2015, 18:48:52
Nou zolang ik bij Cambuur kom, sinds 98 hebben we nooit echt een topkeeper gehad die echt punten pakte. Op elke keeper was wel wat op of aan te merken. Net zoals bij Nienhuis.
Dan heb je de gouden jaren nog gemist. Oscar Zijlstra en Fred Grim waren voor onze begrippen toppers.

zeewolde

Citaat van: twingo op juli 15, 2015, 18:44:00
Een van de eerste prioriteiten had een nieuwe keeper moeten zijn die koekenbakker die er nu staat kost elk seizoen minstens 6 punten en je kunt hem wel verdedigen tot je een ons weegt beter als nu word hij niet ik kan werkelijk niets bedenken waar hij in uitblinkt en het valt des te meer op omdat Cambuur altijd heel goede keepers heeft gehad.
iedere keer hetzelfde verhaal over nienhuis. Maar lees nooit iets over haalbare alternatieven. Op bizot ms na.
afgelopen seizoen rechtervrijtje niemand met een betere keeper. Dus veel te veel elkaar napraten.

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op juli 15, 2015, 20:29:47
Dan heb je de gouden jaren nog gemist. Oscar Zijlstra en Fred Grim waren voor onze begrippen toppers.
ik vond bizot ook wel een goede keeper,

666

Citaat van: Dokkumer op juli 15, 2015, 20:29:47
Dan heb je de gouden jaren nog gemist. Oscar Zijlstra en Fred Grim waren voor onze begrippen toppers.

Zou je Wim de Ron ook in dat rijtje zetten,,,   :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op juli 15, 2015, 20:38:18
ik vond bizot ook wel een goede keeper,
Citaat van: 666 op juli 15, 2015, 20:39:06
Zou je Wim de Ron ook in dat rijtje zetten,,,   :devil
Toen kwam Bernardo al bij Cambuur ;)

dizzhead

#3504
Citaat van: Dokkumer op juli 15, 2015, 20:29:47
Dan heb je de gouden jaren nog gemist. Oscar Zijlstra en Fred Grim waren voor onze begrippen toppers.

Maar dat zijn beide ook scorende keepers, als mijn geheugen voor gelezen feiten me niet in de steek laat. Dat is makkelijk punten pakken.

/edit
Ja hoor, en beide voor Cambuur

666

Citaat van: Dokkumer op juli 15, 2015, 20:40:45
Toen kwam Bernardo al bij Cambuur ;)

Ja domme opmerking van mij  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Rene Smid ‏@Renesmidje 
Vermeende belangstelling Cambuur voor Delfouneso is onzin. Vd Vegt: ,,Geen enkele interesse, we hebben drie goede spitsen.'' #LC

Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Quinsy Owusu wil terug naar Nederland. Kan prima op beide vleugels uit de voeten. Als je die aan het voetballen krijgt een absolute meerwaarde.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

el haj

Zelfde verhaal geldt voor Royston Drenthe. Als Zwolle 'm kan contracteren kunnen wij dat vast ook wel.  :P

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op juli 15, 2015, 20:46:51
Maar dat zijn beide ook scorende keepers, als mijn geheugen voor gelezen feiten me niet in de steek laat. Dat is makkelijk punten pakken.

/edit
Ja hoor, en beide voor Cambuur
De Ron ook ;)