Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op juni 25, 2015, 23:03:43
Dit speelt al een tijdje, zoek ze maar op. Hier gaan we heel veel plezier aan beleven  |:)
Sorry Jong Kim Dokkumer heeft bij hoge uitzondering op verzoek censuur toegepast :P

Sakin

Waarom pas midden volgende week! Als ze zo goed zijn en nog niet getekend. Vind ik het riskant om het al naar buiten te brengen... Of hebben ze een voor contract ofzo...

Lore

Citaat van: Galdiano op juni 25, 2015, 23:03:43
Dit speelt al een tijdje, zoek ze maar op. Hier gaan we heel veel plezier aan beleven  |:)

Dat ben ik aan het doen, maar kan je van iemand die net 19 is verwachten dat hij er direct staat? Het is een huurspeler, dus dan moet hij er wel direct staan.


Dokkumer

Citaat van: Sakin op juni 25, 2015, 23:07:26
Waarom pas midden volgende week! Als ze zo goed zijn en nog niet getekend. Vind ik het riskant om het al naar buiten te brengen... Of hebben ze een voor contract ofzo...
Ik weet alleen dat Cambuur de namen zo lang mogelijk binnenskamers wilde houden om geen slapende strontvliegen en anderen wakker te maken. Daarom werd er ook enigszins paniekerig gereageerd toen de naam van Berisha op het forum werd gezet.

Dokkumer

Citaat van: Lore op juni 25, 2015, 23:08:38
Dat ben ik aan het doen, maar kan je van iemand die net 19 is verwachten dat hij er direct staat? Het is een huurspeler, dus dan moet hij er wel direct staan.
Rusnak was net 20, die kon het ook. Dus onmogelijk is het zeker niet.

Marc S

#2615
Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2015, 23:09:32
Ik weet alleen dat Cambuur de namen zo lang mogelijk binnenskamers wilde houden om geen slapende strontvliegen en anderen wakker te maken. Daarom werd er ook enigszins paniekerig gereageerd toen de naam van Berisha op het forum werd gezet.

Ze moeten alleen ondertussen toch wel weten dat wij hier ons best doen zoveel mogelijk namen te plaatsen puur voor de discussie? Daarnaast heb ik (of iemand anders) de naam Jack Byrne ook al genoemd.

Sakin

Beelden YouTube zijn weinig zeggend. Ik zeg welkom. Zie wel waar het schip strand. Henk zou zijn werk wel hebben gedaan!

Lore

Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2015, 23:10:00
Rusnak was net 20, die kon het ook. Dus onmogelijk is het zeker niet.

Klopt, maar dat zal toch eerder uitzondering zijn. Staat trouwens een scoutingaverslag van Sky sport online over het moment dat hij bij halmstaed zou vertrekken. Aandacht van o.a. Man united, real Madrid l, Arsenal en Juventus. Zij schatten zijn waarde toen op 2 mln pond en zijn potentie op 70 mln pond. Lijkt mij wat overdreven, maar mooi verhaal

Tukker

Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2015, 22:59:44
En daar zijn de eerste 2 namen al Berisha en Byrne

http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/48762/cambuur-dichtbij-akkoord-met-buitenlandse-aanwinsten/
Hopelijk wordt 't wat met deze jongens
En nu nog een paar ollandse jongens
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Sakin


semper fi

Jack byrne! Ik heb t jullie een paar weken terug verteld.

dizzhead

Wist je het dan? Of was t n wilde gooi? Die naam is hier in 2014 ook al eens op t forum gevallen dacht ik trouwens

okkele

zullen we nog wat verder opgewonden raken?

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

mrkela

De nieuwe Paul Scholes en de nieuwe Zlatan Ibrahimovic; ik ben benieuwd! :thumbsup