Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

#1620
Lijkt me onrealistisch Nienhus naar Diikhuzen. Waar is een bron van dat gerucht?

dit is mien club

Richard, jij zit boven op het vuur. Maar je hoort lang niet alles.
Zoals je weet kan ik mijn vingers ook branden aan het vuur, maar zo transparant als andere jaren is het nu niet.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

ruubmac

Citaat van: Grijskijkert op juni 03, 2015, 09:00:31
Valt me nog mee dat je geen Stekelenburg zegt... :_schater

Waar komt het gerucht vandaan?

Uhm Stekelenburg? nee, die past niet bij Cambuur. Al zou die wel heel graag willen heb ik gehoord in het circuit.
Laten we het maar gewoon bij Nienhuis laten, voor Cambuur een prima keeper. Volgend seizoen is hij vast wel weer eens in vorm

DayDreamer

Jullie zijn wel heel makkelijk te manipuleren.  8P

Sccambuurdebeste

Stekelenburg is wel iets te veel van het goede voor Cambuur :camigo :camigo :camigo

ruubmac

Citaat van: DayDreamer op juni 03, 2015, 10:25:29
Jullie zijn wel heel makkelijk te manipuleren.  8P

Men was al aan het DayDreamen over een nieuwe keeper...

Cor

Citaat van: speculeter op juni 03, 2015, 09:09:58
Dijkhuizen kan toch wel veel betere keepers vinden?

Of hebben sommigen hier er minder kijk op dan ze denken  :devil

Delamere

#1627
Wat een onzin gerucht van Nienhuis. Brentford werkt op basis van statistieken, en die van Nienhuis zijn nou niet om over naar huis te schrijven.
Te klein, zeker voor Engelse begrippen, hij pakt slechts 3% van alle hoge voorzetten, van zijn spelhervattingen komt slechts 4% bij een ploeggenoot, en van schoten buiten de 16 meter vliegt 32% er in. Brentford kan er vast wel eentje op dat eiland vinden die er ietsje meer van kan.
Nee ik zou willen dat dit waar zou zijn maar helaas.....

Lore

Citaat van: ruubmac op juni 03, 2015, 08:28:45
Doe dan maar Erwin Mulder. Al geloof ik niks van het gerucht dat Nienhuis Diekhûzen achterna gaat.

:_schater :_schater Waarschijnlijk is hij zo gek op Cambuur, dat hij het keepersprobleem op wil lossen voor ons!

Als zij hem willen, dan zal het toch als 2de keeper zijn?

Delamere

Citaat van: Lore op juni 03, 2015, 12:50:43
:_schater :_schater Waarschijnlijk is hij zo gek op Cambuur, dat hij het keepersprobleem op wil lossen voor ons!

Als zij hem willen, dan zal het toch als 2de keeper zijn?

Dat is het! Zijn toekomstige club van een probleem afhelpen, en tegelijkertijd aan wat centjes helpen. Een held, die Dijkhuizen!

speculeter

Ja daaaaag.
En dan over twee seizoenen bij ons trainer worden en dan Bassie weer mee terug nemen.  :_schater

rody rules

Het is natuurlijk wel zo dat de wedstrijd van Nienhuis uit bij Excelsior een van zn beteren was, met een fabelachtige redding in de laatste minuut. Misschien dat Dijkhuizen toen gecharmeerd van hem is geraakt. Maar ik kan het mij verder niet voorstellen

justremco

De hier weleens genoemde Gosens lijkt Droste achterna te gaan naar Heracles, wie zouden we hier graag zien komen als back-up of basis linksback??

Treb

Het feit dat we ons niet kunnen voorstellen waarom een club Nienhuis zou kopen zegt al genoeg..

speculeter

Citaat van: justremco op juni 03, 2015, 16:46:09
De hier weleens genoemde Gosens lijkt Droste achterna te gaan naar Heracles, wie zouden we hier graag zien komen als back-up of basis linksback??Rutten van den Bosch.