Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Wellicht heel stom idee hoor, maar die Jerson Cabral.. Dat is nog niet eens zo'n gek voetballertje.
Mag nu definitief weg bij Twente, wil weer aan de bak.. Weet alleen niet of hij bereid is om een stapje terug te doen om later twee/drie omhoog te doen!
Zal ongetwijfeld ook in de belangstelling staan van buitenlandse clubs, maar toch!

Timmie

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 20, 2015, 08:41:15
1.80 is niet zo heel groot toch.

Hij is wel groter dan 1.80m toch?!

R-member

Citaat van: Timmie op augustus 20, 2015, 08:41:40
Wellicht heel stom idee hoor, maar die Jerson Cabral.. Dat is nog niet eens zo'n gek voetballertje.
Mag nu definitief weg bij Twente, wil weer aan de bak.. Weet alleen niet of hij bereid is om een stapje terug te doen om later twee/drie omhoog te doen!
Zal ongetwijfeld ook in de belangstelling staan van buitenlandse clubs, maar toch!

Nog een buiten speler? Cambuur is daar uitgewinkeld, en zoekt alleen nog een RCV.

Ik lees ook dat NEC, Ritzmaier probeert over te nemen, wat had ik die graag weer in Leeuwarden zien voetballen.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

dit is mien club

cabral is een buiten speler hebben we genoeg van, dan zou ik eerder Peters of Sleegers ophalen.
Maar nogmaals. Cambuur zet vol in op een rcv.

Het moet vandaag gebeuren.... mooi weer, dus laat die mooie transfer maar komen. |:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: R-member op augustus 20, 2015, 08:52:23
Nog een buiten speler? Cambuur is daar uitgewinkeld, en zoekt alleen nog een RCV.

Ik lees ook dat NEC, Ritzmaier probeert over te nemen, wat had ik die graag weer in Leeuwarden zien voetballen.

Ja maar die gaan eerst op zoek naar een spits
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Timmie

Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2015, 08:52:49
cabral is een buiten speler hebben we genoeg van, dan zou ik eerder Peters of Sleegers ophalen.
Maar nogmaals. Cambuur zet vol in op een rcv.

Het moet vandaag gebeuren.... mooi weer, dus laat die mooie transfer maar komen. |:)

Ja, snap ik best. Maar omdat Narsingh en Rosheuvel geen 34 wedstrijden per seizoen spelen.....

kickandrush

Citaat van: Timmie op augustus 20, 2015, 08:41:40
Wellicht heel stom idee hoor, maar die Jerson Cabral.. Dat is nog niet eens zo'n gek voetballertje.
Mag nu definitief weg bij Twente, wil weer aan de bak.. Weet alleen niet of hij bereid is om een stapje terug te doen om later twee/drie omhoog te doen!
Zal ongetwijfeld ook in de belangstelling staan van buitenlandse clubs, maar toch!

Idd een stom idee. Wat geen stom idee is, is dat jij die grindtegel bij je in het dorp even belt en hem verteld dat we interesse hebben, dan zien we die stumper aankomend seizoen in het groenwit de sfeer verzieken

Timmie

Citaat van: kickandrush op augustus 20, 2015, 09:01:23
Idd een stom idee. Wat geen stom idee is, is dat jij die grindtegel bij je in het dorp even belt en hem verteld dat we interesse hebben, dan zien we die stumper aankomend seizoen in het groenwit de sfeer verzieken

Vertel me eens, waar komt dit opeens vandaan?! Ben benieuwd:)

kickandrush

Uit dat zoals je zelf al aangaf, dat domme idee van je. Beetje de wereld op zijn kop he, dat jij voor ons de spelers aan het scouten bent. En dan ook nog met cabral op de proppen komen   8P

Timmie

Citaat van: kickandrush op augustus 20, 2015, 09:20:44
Uit dat zoals je zelf al aangaf, dat domme idee van je. Beetje de wereld op zijn kop he, dat jij voor ons de spelers aan het scouten bent. En dan ook nog met cabral op de proppen komen   8P

En waarom is dat de wereld op z'n kop?

kickandrush

Wij scouten spelers voor jullie niet andersom  :_schater

Timmie

Citaat van: kickandrush op augustus 20, 2015, 09:25:42
Wij scouten spelers voor jullie niet andersom  :_schater

Geen idee wie 'jullie' zijn!

speculeter

Klaar......timmie terug naar je dorp.
Kom maar op met die transfer!!

dit is mien club

Timmie ga naar Groningen en kickandrush ga je een beetje gedragen :|

Fischer vandaag gepresenteerd? Dat is een interessante discussie.....
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Timmie

Citaat van: speculeter op augustus 20, 2015, 09:31:13
Klaar......timmie terug naar je dorp.
Kom maar op met die transfer!!

Omdat ik veel over Groningen weet, zegt niet dat ik geen fanatieke Cambuur supporter ben..