Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

nikjeuh

Citaat van: ruubmac op juli 27, 2015, 20:09:31
Na dat juichen bij dkv ben ik er van overtuigd dat Reijnen het gunt aan scc  ;)
Onbetaalbaar die beelden.. al zo vaak terug gezien!!!

Dokkumer

Citaat van: oscarsielstra op juli 27, 2015, 17:58:35
Dachten we oek van Bijker ... clubliefde/gunnen van transfersom van spelers jegens een club is er niet meer ...
Bijker heeft zijn voorliefde voor mest ondanks wat foto's jaren voor zich kunnen houden.

richard

Citaat van: denistel op juli 27, 2015, 20:50:07
denk dat eventuele aanwinsten pas half aug of eind aug komen.de markt gaat nog wel los

Als wij voor  Zwolle geen linksbuiten hebben zie ik het zwaar in!!

Zuid1991

Quensi owusu-abeyie gaat niet naar pec....
Mogelijkheid voor scc op de linker vleugel?

speculeter

Citaat van: Zuid1991 op juli 28, 2015, 09:36:40
Quensi owusu-abeyie gaat niet naar pec....
Mogelijkheid voor scc op de linker vleugel?
Denk het niet....

speculeter

Mochten we voor de wedstrijd tegen Zwolle nog geen Linkerspits hebben zou ik of met twee spitsen beginnen.
Of met obeche vanaf links.

Len Cantello

Citaat van: richard op juli 28, 2015, 08:18:28
Als wij voor  Zwolle geen linksbuiten hebben zie ik het zwaar in!!
Jij ziet het in deze periode altijd zwaar in. Voor mij is dat iets om er alle vertrouwen in te hebben! |:) :koffie
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Citaat van: richard op juli 28, 2015, 08:18:28
Als wij voor  Zwolle geen linksbuiten hebben zie ik het zwaar in!!

Mwoah, het is niet ideaal maar je zou met Narsingh op links kunnen spelen. Of je laat de linkerkant open en versterkt het middenveld


-------------------------------Zeinstra---------------------------------

-----Pereira-------Reijnen------------Heerings-----------Vytas------

-----------------------------Overgoor---------------------------------

-----------Bakker--------------------------Masek---------------------

----------------------------Streek-------------------------------------

----Narsingh-------------Ogbeche-----------------------------------

Laat van Polen maar opbouwen  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Citaat van: poelie-lwd op juli 28, 2015, 11:12:57
Mwoah, het is niet ideaal maar je zou met Narsingh op links kunnen spelen. Of je laat de linkerkant open en versterkt het middenveld


-------------------------------Zeinstra---------------------------------

-----Pereira-------Reijnen------------Heerings-----------Vytas------

-----------------------------Overgoor---------------------------------

-----------Bakker--------------------------Masek---------------------

----------------------------Streek-------------------------------------

----Narsingh-------------Ogbeche-----------------------------------

Laat van Polen maar opbouwen  :devil

Met dit middenveld heb je niks in te brengen. Countervoetbal imo de enige mogelijkheid om wat punten te scoren zaterdag.

Dokkumer

Citaat van: De Gast op juli 28, 2015, 11:50:35
Met dit middenveld heb je niks in te brengen. Countervoetbal imo de enige mogelijkheid om wat punten te scoren zaterdag.
Zaterdag interesseert me niks, de zaterdag erop moet het gebeuren :devil

veteraan

Uiteindelijk zal het 4-4-2 worden met Ogbeche en Berisha wacht maar af

moodygrunn

Citaat van: veteraan op juli 28, 2015, 14:08:08
Uiteindelijk zal het 4-4-2 worden met Ogbeche en Berisha wacht maar af

Hoezo? Wij hebben onder HdJ 1x 442 gespeeld met Barto en Hemmen voorop, Emmen-uit. Ik kan me geen andere wedstrijden bedenken waarin dit systeem nog meer is toegepast. Daarnaast hebben we er ook niet mee gespeeld in de oefenwedstrijden. Vanwaar jouw zekerheid?
In Henk en Sandor we trust

Gasgeve

Als er nog geen linksbuiten is tegen Olle, dan gewoon met Narsingh en Rosheuvel. Anders kun je altijd nog Masek daar neerzetten, middenvelders om zijn positie daar in te nemen zijn er genoeg. Geen paniek, komt goed.

poelie-lwd

Citaat van: De Gast op juli 28, 2015, 11:50:35
Met dit middenveld heb je niks in te brengen. Countervoetbal imo de enige mogelijkheid om wat punten te scoren zaterdag.

Leg eens uit waarom of geef eens aan hoe het volgens jou zou moeten?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Gasgeve

Citaat van: poelie-lwd op juli 28, 2015, 14:45:22
Leg eens uit waarom of geef eens aan hoe het volgens jou zou moeten?
Ogbeche zal er volgens hem uit moeten, er moet 442 worden gespeeld. Narsingh in de spits waarschijnlijk en Rusnak zullen we wel missen.