Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Het ia puur speculatief maar ik zou me er iets bij kunnen voorstellen. Overigens zou Masek ook lb kunnen spelen. Vwb het naar binnen trekken zou ik Rayhi halen maar goed, wie ben ik  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dit is mien club

Citaat van: De Gast op juni 16, 2015, 12:45:14
Centjes? Zal ik je even uit de droom helpen dan..  niemand gaat nog betalen voor een (trage) 30-jarige spits die het laatste half jaar voornamelijk zichzelf in de weg heeft gelopen. Helaas..

Van mij mag die nieuwe spits er snel komen.

Ogbeche heeft een doorlopend contract en er is interesse in hem (buitenland).
Dus die zullen echt wel wat centjes neer moeten leggen.

Als hij blijft ben ik heel blij, zeker als daar een goede spits bij komt.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op juni 16, 2015, 12:45:58
Het ia puur speculatief maar ik zou me er iets bij kunnen voorstellen. Overigens zou Masek ook lb kunnen spelen. Vwb het naar binnen trekken zou ik Rayhi halen maar goed, wie ben ik  :proost

Rayhi lijkt me inderdaad ook een heel goede optie.
Kalmte alleen kan u redden.

richard

Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2015, 09:22:25
En geen verdedigers erbij?

Komt een rechtsback en linksback waarvan 1 ook centraal kan spelen!!

zeewolde

Citaat van: richard op juni 16, 2015, 13:30:41
Komt een rechtsback en linksback waarvan 1 ook centraal kan spelen!!
vd laan of marcellis dus

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juni 16, 2015, 12:08:10
Van Ewijk is nu in beeld bij NAC als eventuele opvolger voor Tighadouini. Dus niet meer Peters. Past natuurlijk bij het gerucht van gisteravond over Peters naar Cambuur. Het zou ook niet de eerste keer zijn dat onze beleidsbepalers interesse in een bepaalde speler ontkennen om hem vervolgens doodleuk binnen te halen.

(Pure speculatie natuurlijk, maar dat is juist het leuke aan de transferperiodes.)
En Willem3 nu ook... Ik zeg nog steeds dat het een goeie zou zijn..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: zeewolde op juni 16, 2015, 13:48:19
vd laan of marcellis dus

Er zijn wel meer spelers die centraal en op de back kunnen spelen:

Vd Struijk
Drost
Steenvoorden
Lima
Etc

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 16, 2015, 13:55:19
Er zijn wel meer spelers die centraal en op de back kunnen spelen:

Vd Struijk
Drost
Steenvoorden
Lima
Etc
Rechtsback,centrale verdediger en verdedigende middenvelder, Jeffrey Fortes! En hij niet bang om als het nodig is de beuk er in te gooien.. 
IN HENK WE TRUST!!!

Drumfather SCC

Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2015, 14:12:02
Rechtsback,centrale verdediger en verdedigende middenvelder, Jeffrey Fortes! En hij niet bang om als het nodig is de beuk er in te gooien..
:thumbsup Heel goed Grijskijkert! Zou een fantastische aankoop zijn!

michello

Zelfs Bas Kuipers kan centraal spelen.. Hoop zelf dat we hem halen... Kan ons nog aardig wat opleveren ook..Was voordat hij naar Exelsior ging aanvoerder bij Jong Ajax:

http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuws-artikel/194196/Terugblik-2013-Bas-Kuipers.htm

justremco

Dan zijn we eruit, Fortes en Kuipers dus  8)

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Fortes. ..kuipers. ..peters...
En nog een spits uit buitenland volgens de geruchten.
Mooi...klaar....slotje :zweep

michello

Mag ook nog wel een middenvelder bij ;)