Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

Citaat van: speculeter op augustus 13, 2015, 20:43:18
Lees net dat op de radio is verteld dat opvolging wel paar weken kan duren.
Dus hou maar op met speculeren.
Als ze zeggen enorme haast te hebben, zullen clubs waarmee onderhandeld wordt meteen 50% bij de vraagprijs op doen.

Lore

Citaat van: speculeter op augustus 13, 2015, 20:43:18
Lees net dat op de radio is verteld dat opvolging wel paar weken kan duren.
Dus hou maar op met speculeren.

Dat kan natuurlijk ook een tactiek zijn. Als je nu gaat roepen dat je direct een vervanger wil, gaat iedereen de hoofdprijs vragen!

Lore

Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 13, 2015, 20:47:07
Als ze zeggen enorme haast te hebben, zullen clubs waarmee onderhandeld wordt meteen 50% bij de vraagprijs op doen.

:_schater twee zielen, een gedachte

PePe

Ik vraag me nu al af, wie is de volgende die Nijland hier gaat halen?

Collingwood

Sander de Vries ‏@sander_dvries
Cambuur ontvangt een bedrag tussen de 450.000 en 500.000 voor de voormalige aanvoerder, die morgen al meetraint met FC Groningen.

Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Twitter bericht:

Fútbol Neerlandés ‏@Eredivisphera  · 18 min.18 minuten geleden 
#Eredivisie movimientos por cerrarse y rumores: Reijnen (Cambuur a Groningen) Hector Moreno (Espanyol a PSV) rumor: Vriends GAE a Cambuur.

Bron ?

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op augustus 13, 2015, 20:51:08
Sander de Vries ‏@sander_dvries
Cambuur ontvangt een bedrag tussen de 450.000 en 500.000 voor de voormalige aanvoerder, die morgen al meetraint met FC Groningen.
Is wel iemand die goed ingelicht is binnen de clubs. Cambuur brengt niks naar buiten, dus dan moet hij het wel van Groninger kant hebben...
Overigens een enorme meevaller, had vanwege de clausule echt veel minder verwacht, gerekend op een gelimiteerde transfersom.

SCC

Moet eerlijk bekennen dat hij me zelf niet is opgevallen, maar hoorde laatst een opvallende uitspraak van een commentator van Fox. Die zei "hij is een geweldige verdediger, hij is snel, kopsterk en heeft een goede pass. Hij kan moeiteloos mee met iedere eredivisie ploeg". Dat ging over Schilder, de CV van Volendam. Iemand bekent met zijn kwaliteiten?

Montana

Schilder is 'al' 31 jaar. Wel een aardige verdediger volgens mij

speculeter

Lore

Citaat van: PePe op augustus 13, 2015, 20:49:30

Overgoor? berisha?

poelie-lwd

Citaat van: SCC op augustus 13, 2015, 21:05:30
Moet eerlijk bekennen dat hij me zelf niet is opgevallen, maar hoorde laatst een opvallende uitspraak van een commentator van Fox. Die zei "hij is een geweldige verdediger, hij is snel, kopsterk en heeft een goede pass. Hij kan moeiteloos mee met iedere eredivisie ploeg". Dat ging over Schilder, de CV van Volendam. Iemand bekent met zijn kwaliteiten?

Dat was El Sierd. Hij is fantastisch maar kan ook wel eens overdrijven, zoals bij Schilder  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

wiekie1969

Niemand is onmisbaar, oek Reijnen niet. Komt wel weer een nieuwe held juh |:) |:) |:)

wiekie1969

Citaat van: PePe op augustus 13, 2015, 20:49:30

Ik vraag mie af, wie heeft het adres van die stinkrat???

HilversumOnTour

Met alle respect maar is Fischer nou echt de gewenste opvolger?