Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

denistel


Collingwood

Nog niet officieel bekendgemaakt door de club. Morgen een dubbele presentatie?
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op juni 17, 2015, 21:32:45
Nog niet officieel bekendgemaakt door de club. Morgen een dubbele presentatie?

Moet nog gekeurd worden. Cambuur heeft net wel een tweet geplaatst dat er later meer nieuws komt op Cambuur.nl

Collingwood

Citaat van: justremco op juni 17, 2015, 21:37:52
Moet nog gekeurd worden. Cambuur heeft net wel een tweet geplaatst dat er later meer nieuws komt op Cambuur.nl

Ik zie het inderdaad.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Ik denk juist dat de breedte zo ook sterker word .Die was afgl seiz niet best

De Gast

Inmiddels 5 nieuwe namen voor komend seizoen waarvan 1 beoogd basisspeler? Nog niet echt indrukwekkend allemaal.. maar goed dat geldt ook voor de meeste andere clubs..

Marc S

Citaat van: De Gast op juni 17, 2015, 22:08:05
Inmiddels 5 nieuwe namen voor komend seizoen waarvan 1 beoogd basisspeler? Nog niet echt indrukwekkend allemaal..

Heerings en Overgoor, ik tel er 2 hoor. Daarnaast is het gros wat weg is gegaan bank. Moet ook vervangen worden hoor!

justremco

Citaat van: Marc S op juni 17, 2015, 22:09:31
Heerings en Overgoor, ik tel er 2 hoor. Daarnaast is het gros wat weg is gegaan bank. Moet ook vervangen worden hoor!

Vergeet Masek niet!!!

zeewolde

Citaat van: Marc S op juni 17, 2015, 22:09:31
Heerings en Overgoor, ik tel er 2 hoor. Daarnaast is het gros wat weg is gegaan bank. Moet ook vervangen worden hoor!
juist en met bijker en el makrini ook maar 2 basisspelers weg.
hopen dat masek rusnak kan doen vergeten en nog een goeie linksbuiten dan ben je een eind verder.

Collingwood

Bovendien is de zomer nog lang, de voorbereiding is nog niet eens gestart... Cambuur is prima bezig!

Wel benieuwd of we morgen nog wat over die mysterieuze spits horen...
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: zeewolde op juni 17, 2015, 22:13:56
juist en met bijker en el makrini ook maar 2 basisspelers weg.
hopen dat masek rusnak kan doen vergeten en nog een goeie linksbuiten dan ben je een eind verder.
die rusnak moet doen vergeten komt nog :devil

jeff

Update na het aantrekken van Marvin Peersman.

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer

Collingwood

#2247
Al best een brede selectie. Op het middenveld is alles dubbel bezet, achterin moet nog slechts een rechtsback erbij. Alleen voorin moet het nodige nog gebeuren - vooral op links - maar daar hebben we nu alle tijd voor!
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op juni 17, 2015, 22:24:09
Al best een brede selectie. Op het middenveld is alles dubbel bezet, achterin moet nog slechts een rechtsback erbij. Alleen voorin moet het nodige het nodige gebeuren - vooral op links - maar daar hebben we nu alle tijd voor!
Opvallend vind ik dat we een jong middenveld hebben (op Overgoor en Bakker na dan).

ruubmac

Iemand had het over een vreugdendansje. Hier nog geen vreugdendansje  :fant, al zal ik niet te snel oordelen! Welkom bij de club!!