Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Ja dat zou kunnen, als die linksback dan maar wel goed genoeg is om in de basis te starten als je Vytas een keer nodig hebt als LCV ;)

Dokkumer

Daar zal vast wel iemand voor komen, anders moet Pereira dat maar weer oplossen.

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op juni 04, 2015, 19:32:24
Daar zal vast wel iemand voor komen, anders moet Pereira dat maar weer oplossen.
Rechtsback halen, Pereira als back-up voor beide back posities.. Maar je hebt dan nog steeds maar 3 centrale verdedigers...
IN HENK WE TRUST!!!

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op juni 04, 2015, 19:12:44
Ben van mening dat Vytas juist de basisback wordt. Dan hoef je dus alleen maar te zoeken naar een back up en dat is net iets gemakkelijker lijkt me.

Je bedoelt een back-up-back?  ;)
In Henk en Sandor we trust

mugel

Nathaniel Will (in eerdere transferperiodes wel eens genoemd) vond ik met de Graafschap in de play-offs wel goed.
Is dat iets voor ons als rechtsback, of zal hij nu bij de superboeren blijven nu ze zijn gepromoveerd?

Grijskijkert

Citaat van: mugel op juni 04, 2015, 20:22:28
Nathaniel Will (in eerdere transferperiodes wel eens genoemd) vond ik met de Graafschap in de play-offs wel goed.
Is dat iets voor ons als rechtsback, of zal hij nu bij de superboeren blijven nu ze zijn gepromoveerd?
Heb gehoord dat bijna alle transfervrije spelers van de Graafschap nu willen blijven... Maar of Will erbij zit weet ik niet.. Speelde wel aardig afgelopen seizoen,maar niet echt bijzonder...
IN HENK WE TRUST!!!

mugel

Citaat van: Grijskijkert op juni 04, 2015, 20:26:26
Heb gehoord dat bijna alle transfervrije spelers van de Graafschap nu willen blijven... Maar of Will erbij zit weet ik niet.. Speelde wel aardig afgelopen seizoen,maar niet echt bijzonder...

Nee, omdat hij een zware schouderblessure en operatie heeft gehad heeft hij weinig gespeeld, maar in het slot wel goed vond ik.

jeff

Citaat van: Dokkumer op juni 04, 2015, 19:01:24
Wel een heel lang contract vind je niet? En die optie is voor nog een eeuw? :devil
Wou kijken of er iemand op zat te letten  :zweep

Grijskijkert

Citaat van: mugel op juni 04, 2015, 20:39:36
Nee, omdat hij een zware schouderblessure en operatie heeft gehad heeft hij weinig gespeeld, maar in het slot wel goed vond ik.
Oww ja is ook zo.. Daarom speelde Vlatko Lazic  dit seizoen veel op de rechtsback, wat hij niet raar deed,hij is ook transfervrij..
IN HENK WE TRUST!!!

mugel

Citaat van: Grijskijkert op juni 04, 2015, 20:55:17
Oww ja is ook zo.. Daarom speelde Vlatko Lazic  dit seizoen veel op de rechtsback, wat hij niet raar deed,hij is ook transfervrij..

Die heb ik niet zo gevolgd of bekeken, maar volgens de statistieken ook een leuke target..

AL

Als je kijkt naar de huidige selectie zul je naar mijn mening nog nodig hebben:

Rechtsback
Centrale verdediger
Linksback
Creatieve middenvelder
2 linksbuitens
Spits

Je zou ook kunnen kijken naar spelers die zowel linksbuiten als spits kunnen spelen of een middenvelder die ook spits kan spelen.


Rechtsback, Creatieve middenvelder!! en linksbuiten zijn prioriteit in mijn ogen.



mugel

Leonard Nienhuis..................K (25) - 2017
Harm Zeinstra.......................K (26) - 2017

Etiënne Reijnen....................CV (28) - 2016
Calvin Mac-Intosch...............CV (26) - 2016 - RV
Kai Heerings.........................CV (25) - 2016 (optie +1) - LV      +
Vytautas Andriuškevičius......LV (24) - 2016 (optie +1) - CV
Marlon Pereira......................RV (28) - 2016 - LV

Sjoerd Overgoor....................VM (26) - 2019 - LM            +
Erik Bakker.............................RM (25) - 2017 - VM/AM
Sander van de Streek............AM (22) - 2018 - RM
Sebastian Steblecki...............LM (23) - 2016 (optie +1) - AM/LA
Berend-Jan Schootstra..........VM (20) - 2016 (optie +1)

Martijn Barto..........................CA (31) - 2016 - AM/LA/RA
Bartholomew Ogbeche...........CA (30) - 2016
Furdjel Narsingh.....................RA (27) - 2016 - LA/AM
Mikhail Rosheuvel...................RA (25) - 2016 (optie +1) - LA
Jergé Hoefdraad.....................LA (29) - 2016 (optie +1) - AM       +  (langdurig geblesseerd)

> 17 spelers
2 keepers, 5 verdedigers, 5 middenvelders, 5 aanvallers

Dit is wat we nu hebben voor komend seizoen, als er niemand meer vertrekt.
Wat er vanuit jong Cambuur belangrijk kan zijn weet ik niet, maar m.i. moet er nog het volgende bijkomen om nog een jaar in de eredivisie te garanderen, nu 2 keer te winnen van DKV, of zelfs meer dan dat..

In volgorde van belangrijkheid (is dat een goed woord?) / basis-waardig of als goeie back-up? 
- linksbuiten
- creatieve aanvallende middenvelder
- spits
- rechtsback
- linksback
- centrale verdediger
- linker middenvelder

Grijskijkert

Citaat van: mugel op juni 04, 2015, 22:02:39
Leonard Nienhuis..................K (25) - 2017
Harm Zeinstra.......................K (26) - 2017

Etiënne Reijnen....................CV (28) - 2016
Calvin Mac-Intosch...............CV (26) - 2016 - RV
Kai Heerings.........................CV (25) - 2016 (optie +1) - LV      +
Vytautas Andriuškevičius......LV (24) - 2016 (optie +1) - CV
Marlon Pereira......................RV (28) - 2016 - LV

Sjoerd Overgoor....................VM (26) - 2019 - LM            +
Erik Bakker.............................RM (25) - 2017 - VM/AM
Sander van de Streek............AM (22) - 2018 - RM
Sebastian Steblecki...............LM (23) - 2016 (optie +1) - AM/LA
Berend-Jan Schootstra..........VM (20) - 2016 (optie +1)

Martijn Barto..........................CA (31) - 2016 - AM/LA/RA
Bartholomew Ogbeche...........CA (30) - 2016
Furdjel Narsingh.....................RA (27) - 2016 - LA/AM
Mikhail Rosheuvel...................RA (25) - 2016 (optie +1) - LA
Jergé Hoefdraad.....................LA (29) - 2016 (optie +1) - AM       +  (langdurig geblesseerd)

> 17 spelers
2 keepers, 5 verdedigers, 5 middenvelders, 5 aanvallers

Dit is wat we nu hebben voor komend seizoen, als er niemand meer vertrekt.
Wat er vanuit jong Cambuur belangrijk kan zijn weet ik niet, maar m.i. moet er nog het volgende bijkomen om nog een jaar in de eredivisie te garanderen, nu 2 keer te winnen van DKV, of zelfs meer dan dat..

In volgorde van belangrijkheid (is dat een goed woord?) / basis-waardig of als goeie back-up? 
- linksbuiten
- creatieve aanvallende middenvelder
- spits
- rechtsback
- linksback
- centrale verdediger
- linker middenvelder
Misschien een speler halen die bijvoorbeeld linksback en op de positie van linkermiddenvelder kan spelen of een speler die linksback en op de positie van linkercentrale verdediger uit de voeten kan.. Dus 1 speler die op meerdere posities inzetbaar is, dat scheelt weer een speler en salaris..
Labylle die bij Zwolle weg mag/moet, kan linksback spelen maar ook prima links op middenveld spelen...
IN HENK WE TRUST!!!


poelie-lwd

Er zullen pogingen worden ondernomen om Reijnen hier weg te halen schat ik zo in. Prio nr 1 is om zijn contract te verlengen anders kunnen we weer helemaal overnieuw beginnen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.