Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

ruubmac

#2280
Citaat van: Collingwood op juni 18, 2015, 11:03:47
Als ik alles goed heb gevolgd ziet het er dus nu als volgt uit:

1e XI: Nienhuis; -?-, Reijnen, Heerings, Vytas; Overgoor, Van de Streek, Masek; Narsingh, Ogbeche, -?-

2e XI: Zeinstra; Pereira, Mac-Intosch, Peersman, Peersman; Schoostra, Bakker, Steblecki; Rosheuvel, Barto, -?-

Dus: voor de basis nog een rechtsback en een linksbuiten. Voor de breedte ook nog een linksbuiten (Hoefdraad even niet meegerekend).

Daarnaast eventueel nog een talentvolle derde spits, en een speler die de concurrentie met Masek en Steblecki aan kan gaan?

Ik vraag me namelijk af of we van een halve jeugdspeler als Masek al een heel seizoen op topniveau mogen verwachten, en Steblecki is ook (nog) geen zekerheidje. En zij spelen toch op één van de meest cruciale posities van het team. Dat hebben we vorig jaar kunnen zien met het wegvallen van Rusnak.

Die 2e XI is heel bijzonder...  ;) Of hebben we het broertje van Marvin ook direct gecontracteerd?

Collingwood

Citaat van: ruubmac op juni 18, 2015, 11:17:01
Die 2e XI is heel bijzonder...  ;) Of hebben we het broertje van Marvin ook direct gecontracteerd?

Volgens mij is Peersman back-up voor zowel LCV als VL en zal daarvoor niet nog een extra speler gehaald worden. Correct me if I'm wrong.
Kalmte alleen kan u redden.

ruubmac

Citaat van: Collingwood op juni 18, 2015, 11:23:55
Volgens mij is Peersman back-up voor zowel LCV als VL en zal daarvoor niet nog een extra speler gehaald worden. Correct me if I'm wrong.

O ja daar heb je 'n punt  :thumbsup

poelie-lwd

2 x linksbuiten
1 x spits
1 x rechtsback
1 x middenvelder
1 x keeper (persoonlijke voorkeur)

En een Albert Rusnak opblaaspop voor de gast  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

ruubmac

Het gaat hier wel erg vaak over Rusnak hoor... :rodekaart

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

De Gast

Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2015, 12:35:54
2 x linksbuiten
1 x spits
1 x rechtsback
1 x middenvelder
1 x keeper (persoonlijke voorkeur)

En een Albert Rusnak opblaaspop voor de gast  :proost

En voor jou een voodoo poppetje van Nienhuis. Dan komt die nieuwe keeper er wel   :proost

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2015, 12:35:54
2 x linksbuiten
1 x spits
1 x rechtsback
1 x middenvelder
1 x keeper (persoonlijke voorkeur)

En een Albert Rusnak opblaaspop voor de gast  :proost
Er zijn nu 19 van de 23 1e selectie spelers..dus nog 4 te gaan.. Dus dat lijstje gaat niet lukken...
IN HENK WE TRUST!!!

sk13

Yep ben ongeduldig. Waar blijft die geroemde spits? Tis al 13.30 uur

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 18, 2015, 13:23:38
Er zijn nu 19 van de 23 1e selectie spelers..dus nog 4 te gaan.. Dus dat lijstje gaat niet lukken...

Zonder keeper kom ik op 24 en dan klopt het wel  8)

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op juni 18, 2015, 13:23:38
Er zijn nu 19 van de 23 1e selectie spelers..dus nog 4 te gaan.. Dus dat lijstje gaat niet lukken...
23 was vorig jaar toch? Misschien dit jaar wel een bredere selectie

zeewolde

Citaat van: dit is mien club op juni 18, 2015, 13:14:49
Mboua ole
zou een leuke stunt zijn, maar speelt al jaren niet meer op nivo.

Of lijkt de nieuwe spits op hem, qua naam of uiterlijk?

De Gast

Dus vanaf nu geen breedte spelers meer.. alleen maar echte versterkingen.

zeewolde

Citaat van: De Gast op juni 18, 2015, 13:35:43
Dus vanaf nu geen breedte spelers meer.. alleen maar echte versterkingen.
3e keeper en 1 linksbuiten zullen ook wel breedteversterkingen zijn

Scc0511

Schootstra speelde vorig jaar ook rechtsback.
Deed het daar prima dus goeie back up voor dit seizoen.
Prioriteit op het moment, een Spits en Linksbuiten die garant staan voor doelpunten en veel dreiging!!