Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Stap van mijn geloof af, maar nu heeft huren mijn voorkeur: vd Hoorn zou een top aanvulling zijn.

oscarsielstra

Wat een geschreeuw hier over van de Laan.
Prima verdediger, opkomend zoals we willen etc.
Hier gewoon Peersman - v/d laan - Vriends - Peirera van maken !

Drumfather SCC

Beetje domme vraag misschien maar wie is er als 2e aanvoerder achter Etienne aangewezen destijds?

Timmie

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 14, 2015, 17:21:12
Beetje domme vraag misschien maar wie is er als 2e aanvoerder achter Etienne aangewezen destijds?

Nienhuis of Ogbeche dacht ik..

Tukker

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 14, 2015, 17:21:12
Beetje domme vraag misschien maar wie is er als 2e aanvoerder achter Etienne aangewezen destijds?
Helemaal geen domme vraag hoor. Ik vroeg het me ook af. Het zou mij niets verbazen als het Nienhuis zou zijn. Hij is één van de weinigen die wekelijks zeker is van een basisplaats. Of anders misschien Overgoor of B., maar misschien is er iemand die het wel weet.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cor

Citaat van: Len Cantello op augustus 14, 2015, 17:11:16
De titel 'achterbakse schijnheilige huichelaar' past meer bij 'm.

en een lul eerste klas. Wordt misschien tijd voor een doekje als ze hier komen  l0l

moodygrunn

Zou N'Toko van Eindhoven ook op het lijstje staan? Dat Vriends erop staat lijkt me zo klaar als een klontje, Otigba lijkt me al iets minder waarschijnlijk. Andere namen zijn echt verrassingen lijkt me.
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: Timmie op augustus 14, 2015, 17:24:25
Nienhuis of Ogbeche dacht ik..

Maar Ogbeche is nu niet meer geheel zeker van zijn basisplaats en dat lijkt mij wel belangrijk voor een aanvoerder. Dus is alleen Overgoor een echte keuze?

666

Liever geen keeper, maar iemand die nadrukkelijk met het spel bezig is. Ik zou dus het liefst een middenvelder als aanvoerder zien.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

moodygrunn

Citaat van: speculeter op augustus 14, 2015, 17:02:05
Denk toch dat ze vd laan meer voor breedte halen.
En vriends als vervanger voor reijnen.
Prima oplossing toch.

Vraag me sterk af of wij Vriends wel kunnen betalen...

https://youtu.be/42oXd4y6MJI?t=1m20s

op 1:20
"Ik heb een contract bij GAE en daar staat verder geen clausule in..."
In Henk en Sandor we trust

PePe

Vriends is volgend jaar gratis.

mugel

Citaat van: Marc S op augustus 14, 2015, 15:19:41
Verdediging kan er dan wel eens zo uitzien:

Vytas/peersman - Heerings/vd laan - Mac intosh/Vriends - Pareira/schootstra

Ik zou daar nog Daniël Breedijk (Sparta) aan willen toevoegen...

Vytas/Peersman->   - Heerings/vd Laan - Mac Intosch/Vriends -   <-Breedijk/Pereira


Heb je aan beide kanten nog een eventuele stand-in voor centraal dus nog beter in balans
Schootstra kan zich dan weer concentreren als invaller centraal verdedigend middenvelder.
En klaar is het!  |:) :thumbsup

sccweestwel

Citaat van: 666 op augustus 14, 2015, 17:40:37
Liever geen keeper, maar iemand die nadrukkelijk met het spel bezig is. Ik zou dus het liefst een middenvelder als aanvoerder zien.

Keeper heeft het spel juist het spel voor zich.

Dokkumer

Citaat van: sccweestwel op augustus 14, 2015, 18:11:41
Keeper heeft het spel juist het spel voor zich.
Ik ben van mening dat een aanvoerder het hele team moet bereiken, dat is vanuit de keepers positie nogal lastig. Vandaar het liefst een middenvelder met natuurlijk leiderschap.

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op augustus 14, 2015, 17:11:16
De titel 'achterbakse schijnheilige huichelaar' past meer bij 'm.
Vanuit zijn stamboom heb ik begrepen dat hij een verre  verwant van Skriemer is :devil